• voor my;
    een poort die open staat, vrienden die ik thuis niet heb en lol hééél veel lol x]

    ps; read this;
    http://www.quizlet.nl/log.php?id=1622

    wat betekend Quizlet voor jouw?


    when words fail, music speaks.

    Quizlet is like een supercoole ontspanning met mega veel leuke en lieve mensen om m heen. Hier kan ik écht mezelf gewoon zijn, niemand die hier iets tegen een ander heeft ook al zijn ze 'anders' dan jouw. Quizlet, dat zijn mensen die respect voor jouw hebben en altijd naar je luisteren als je een probleem hebt. Voor mij is Q. een plaats uit de duizend en elke mens hier heeft een plekje i m'n hart^^

    Staat in mijn blog (:


    The soul needs autumn.

    euh... een leuke site? 0.o

    Supr leuke site!(1 van mijn favo's!)(H)


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Effectief medicijn tegen symptomen van verveling.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als ik me verveel ga ik hierheen. ^^


    Life is hard and then we die

    Een plek die ik zal missen als hij er niet meer is een plek waar ik mensen heb leren kennen die voor altijd in mijn hart zitten, een plek waar ik vriendschap vond en Liefde Quizlet is voor mij een plek vol liefde, haat en plezier, die me altijd zal bij blijven..


    *He's the one.

    Een plek waar ik mezelf kan zijn en mensen me leuk vinden om wie ik ben, een plek waar niet iedereen constant tegen me zit te zeuren.Het is ook een uitlaatklep waar ik al mijn gevoelens kwijt kan, omgezet in verhaalvorm.Ik vond er vriendschap en liefde.Quizlet is een deel van mijn leven geworden, mijn eigenlijk droomwereldje.


    The soul needs autumn.

    Quizlet vond ik eerst een grote uitdaging. Een coole site. Op een geven moment begon ik te schrijven. Ik had toen ontdekt dat ik niet zo bekend was. Nu vind ik het raar. Maar toch leuk. Ik heb iets meegemaakt. Het was..


    EGYPTIAN GOD

    veel lol..... uhm.. sjaa wel moeilijk te zeggen...maar het is er wel altijd gezellig!

    Nog niks.


    I stole the diamonds from your eyes.™

    Quizlet betenkend voor mij veel, en tis elke dag in men leven, en ik denk niet dat ik nog zonder zou kunnen, al die leve mensen die ik hier ontmoet heb wil ik nooit meer kwijt, Bedankt Tokio Hotel, want zonder hen had ik Quizlet nooit ondekt!


    Your Butt is Mine!

    Een hulpmiddel tegen verveling.
    x


    ok

    Quizlet betekend echt heel veel voor mij. Ik heb hier mijn bf ontmoet, en ik leer hier mensen kennen die ook een aparte stijl, humor en fan van TH zijn. Nou, die vind je echt niet in mijn buurt hoor. Quizlet is gewoon verslavend, mijn alles. <3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Vriendschap. Ik kan verhalen kwijt aan bepaalde mensen die ik in real maar aan een iemand kwijt kan.
    En het is een middel voor verveling.


    -