• Ik vind dit zo zielig. Dit is een filmpje van een meisje die haar verhaal verteld over hoe ze werd gepest. En het is gewoon zo zielig. Ze heeft zelfmoord gepleegd. Dit is de filmpje.


    Het is gewoon zo hartsverscheurend om te zien dat er alweer iemand zelfmoord heeft gepleegd door al dat gepest. Ik ben zelf ook vroeger gepest. En ik dacht dat dat erg was, maar dit is echt zoveel erger.
    dit is het hele artikel op het nos


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Ik heb haar naam dikwijls zien langsgaan op Tumblr... Ugh, I hate the world, dit is zo erg :c


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ondanks dat ik zulk soort filmpjes vreselijk vind, vind ik dit echt heel erg. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik er verder over moet zeggen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik zag het gister op FB, zo zielig D:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Ik zag het op Twitter D:

    R.I.P


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik zag het gister op Twitter, ik vind het echt zo erg.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik vind dit zo erg he :c


    Pretty is just a pretty word.

    Keating schreef:
    Ik heb haar naam dikwijls zien langsgaan op Tumblr... Ugh, I hate the world, dit is zo erg :c


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik heb het filmpje laatst gezien op YT. Ik heb meteen een R.I.P Amanda Todd-pagina geliked, en nu heb ik haar bij mijn picture story gezet. Wanneer snappen mensen eindelijk dat al dat gepest dodelijk is?


    Define "good".

    Besef, ieder 40 seconden gaat er iemand dood door zelfmoord..

    Wat ik niet snap is waarom dat haar ouders niks serieus hebben ondernomen...


    Where there is a sea there are pirates...

    Ben ik de enige die zo iets heeft van ''Dus?''
    Natuurlijk is dit heel erg, maar er gaan elke dag honderden mensen door zelfmoord. En omdat zij een filmpje heeft gemaakt is zij belangrijker dan de rest van de mensen omdat ze een internet hit is? In plaats van tijd te verdoen met posts die gaan over hoe mooi ze wel niet was en hoe zielig het is is het tijd dat mensen andere helpen die het moeilijk hebben. Het meisje dat op school alleen zit, de jongen die nooit buiten komt en zich altijd opsluit van de wereld. Zo verander je de wereld en kan dit alles minder erg worden, niet op deze manier.

    Begrijp me niet verkeerd, ik vind het heel erg wat er met haar gebeurd is, maar je kan er niks meer aan doen.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    MCRofficial schreef:
    Ben ik de enige die zo iets heeft van ''Dus?''
    Natuurlijk is dit heel erg, maar er gaan elke dag honderden mensen door zelfmoord. En omdat zij een filmpje heeft gemaakt is zij belangrijker dan de rest van de mensen omdat ze een internet hit is? In plaats van tijd te verdoen met posts die gaan over hoe mooi ze wel niet was en hoe zielig het is is het tijd dat mensen andere helpen die het moeilijk hebben. Het meisje dat op school alleen zit, de jongen die nooit buiten komt en zich altijd opsluit van de wereld. Zo verander je de wereld en kan dit alles minder erg worden, niet op deze manier.

    Begrijp me niet verkeerd, ik vind het heel erg wat er met haar gebeurd is, maar je kan er niks meer aan doen.

    Oké, daar heb je eigenlijk wel een punt..!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    R.i.p Amanda..

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 17:17 ]


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    MCRofficial schreef:
    Ben ik de enige die zo iets heeft van ''Dus?''
    Natuurlijk is dit heel erg, maar er gaan elke dag honderden mensen door zelfmoord. En omdat zij een filmpje heeft gemaakt is zij belangrijker dan de rest van de mensen omdat ze een internet hit is? In plaats van tijd te verdoen met posts die gaan over hoe mooi ze wel niet was en hoe zielig het is is het tijd dat mensen andere helpen die het moeilijk hebben. Het meisje dat op school alleen zit, de jongen die nooit buiten komt en zich altijd opsluit van de wereld. Zo verander je de wereld en kan dit alles minder erg worden, niet op deze manier.

    Begrijp me niet verkeerd, ik vind het heel erg wat er met haar gebeurd is, maar je kan er niks meer aan doen.


    No Ik begrijp het. Dat is een hele goeds wat je daar zegt. Maar het is gewoon vreselijk dat zelfmoord voor gepleegd door al dat gepest. En ze is niet belangrijker. Althans voor mij niet. Ze maakte een filmpje en vertelde haar verhaal. Iets wat weinig mensen doen.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    MCRofficial schreef:
    Ben ik de enige die zo iets heeft van ''Dus?''
    Natuurlijk is dit heel erg, maar er gaan elke dag honderden mensen door zelfmoord. En omdat zij een filmpje heeft gemaakt is zij belangrijker dan de rest van de mensen omdat ze een internet hit is? In plaats van tijd te verdoen met posts die gaan over hoe mooi ze wel niet was en hoe zielig het is is het tijd dat mensen andere helpen die het moeilijk hebben. Het meisje dat op school alleen zit, de jongen die nooit buiten komt en zich altijd opsluit van de wereld. Zo verander je de wereld en kan dit alles minder erg worden, niet op deze manier.

    Begrijp me niet verkeerd, ik vind het heel erg wat er met haar gebeurd is, maar je kan er niks meer aan doen.


    Je bent niet de enige


    26 - 02 - '16