• Ik kwam deze post op 9gag tegen;

    J.K. Rowling has revealed that Lily was pregnant with her second child, when Voldemort killed her. Even worse, she had finally talked James into making peace with Snape, and even wanted to make him the child's godfather.


    Oh my god, ik heb niet gauw 'dem feels' maar dit sloeg wel in als een bom. De wereld had zoveel verschillend kunnen uitzien als Lily nog had geleefd! Waaw. Dit maakt het nog zoveel erger. Damnit Rowling, why!
    Wat denken jullie? Als het al waar is, en zelfs dan.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Damn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Right in the feels! Wow, als dat waar is dan vind ik het wel heftig. Harry had zijn ouders kunnen hebben en nog een zusje/broertje kunnen hebben. Zijn leven had er zo anders uit kunnen zien.

    Nu haat ik Peter Pippeling wel echt.


    Physics is awesome

    Argh. Inderdaad right in the feels. D:
    Het zou wel mogelijk zijn maar het kan ook prima dat ze dit later pas heeft bedacht.


    The truth is out there.

    Jesus christ.
    Alsof het nog niet erg genoeg was:'(


    Our brains are sick, but that's okay.

    Manoooon! Ik wilde dit niet wéér zien! Zo oud, maar hij blijft verschrikkelijk D: *stopt vingers in oren* Tralalalala ze hadden wel hun toverstokken en wisten Voldie te verdrijven/te vluchten en toen kwam er bij de orde ter spraken dat het haast lijkt of Voldie niet te doden is en toen ging Lily in gesprek met haar favo leraar, Slughorn en toen is het idee ontstaan van de Horcruxes en toen is de hele orde achter die dingen aangegaan, hebben Sirius en Remus op tijd Regulus kunnen redden en een team gevormd (en Sirius en Regulus waren weer herenigd), zijn alle Horcruxes door de orde vernietigd en is vervolgens ook Voldie vernietigd, zijn Alice en Frank helemaal niet gemarteld en iedereen was nu blij en toen iedereen dacht dat het niet beter kon werd Jasmine Lily Potter geboren en heeft Severus Snape bepaald dat zij het mooiste kindje ooit was, de trotse peetvader, en iedereen leefde nog lang en gelukkig. Einde.


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    Manoooon! Ik wilde dit niet wéér zien! Zo oud, maar hij blijft verschrikkelijk D: *stopt vingers in oren* Tralalalala ze hadden wel hun toverstokken en wisten Voldie te verdrijven/te vluchten en toen kwam er bij de orde ter spraken dat het haast lijkt of Voldie niet te doden is en toen ging Lily in gesprek met haar favo leraar, Slughorn en toen is het idee ontstaan van de Horcruxes en toen is de hele orde achter die dingen aangegaan, hebben Sirius en Remus op tijd Regulus kunnen redden en een team gevormd (en Sirius en Regulus waren weer herenigd), zijn alle Horcruxes door de orde vernietigd en is vervolgens ook Voldie vernietigd, zijn Alice en Frank helemaal niet gemarteld en iedereen was nu blij en toen iedereen dacht dat het niet beter kon werd Jasmine Lily Potter geboren en heeft Severus Snape bepaald dat zij het mooiste kindje ooit was, de trotse peetvader, en iedereen leefde nog lang en gelukkig. Einde.


    Amen. Dit is het gewoon. Please schrijf dit in een verhaal!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Amen. Dit is het gewoon. Please schrijf dit in een verhaal!


    Ai ai sir! Alleen dan wel eerst even de twee andere verhalen afschrijven waar ik nu aan begonnen ben :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Dit topic wordt al ietsjes beter zo *O*
    Danku, Anna

    Het zou zo veel anders zijn als dat gewoon.., Bleuggg echt zoo anders!

    [ bericht aangepast op 13 jan 2016 - 11:34 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    Dit topic wordt al ietsjes beter zo *O*
    Danku, Anna

    Het zou zo veel anders zijn als dat gewoon.., Bleuggg echt zoo anders!


    You're welcome




    Happy Birthday my Potter!

    ;c i knew


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Plottwist schreef:
    Jesus christ.
    Alsof het nog niet erg genoeg was:'(

    Echt hoor.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Is er een bron? Ik kan me niet voorstellen dat James akkoord zou gaan om Snape godfather te maken. Dat gaat wel heel ver.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Het is een heel verdrietige gedachte dat Lily een tweede keer zwanger was toen ze stierf (en stiekem al heel lang een soort headcanon van me). Ik snap de feels wat dat betreft volkomen, maar sorry, ik kan me echt moeilijk voorstellen dat Snape überhaupt de peetvader van dat kind had wíllen zijn, zelfs als James hem dat had willen aanbieden. De problemen kwamen immers niet allemaal alleen van James' kant, dus zelfs als Lily hem had overtuigd om vriendelijker te doen tegen Snape, wil dat nog niet zeggen dat andersom hetzelfde zou zijn gebeurd. De manier waarop Snape in canon omgaat met Harry (een elfjarig weeskind!) puur vanwege wie zijn ouders waren, laat wel zien dat hij een klein beetje een bitter persoon kan zijn, als we het zachtjes uitdrukken. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Het is een heel verdrietige gedachte dat Lily een tweede keer zwanger was toen ze stierf (en stiekem al heel lang een soort headcanon van me). Ik snap de feels wat dat betreft volkomen, maar sorry, ik kan me echt moeilijk voorstellen dat Snape überhaupt de peetvader van dat kind had wíllen zijn, zelfs als James hem dat had willen aanbieden. De problemen kwamen immers niet allemaal alleen van James' kant, dus zelfs als Lily hem had overtuigd om vriendelijker te doen tegen Snape, wil dat nog niet zeggen dat andersom hetzelfde zou zijn gebeurd. De manier waarop Snape in canon omgaat met Harry (een elfjarig weeskind!) puur vanwege wie zijn ouders waren, laat wel zien dat hij een klein beetje een bitter persoon kan zijn, als we het zachtjes uitdrukken. :'D

    Maar nog steeds:


    Deep inside, I've never felt alive

    Dit is best een beetje vreemd XD. Snape een peetvader? Hahahahahaha (': Wat verschrikkelijk was dat geweest zeg... James had het nooit goed gevonden dat is zeker, dat Lily zwanger was heeft Harry nooit geweten. Ik denk dat het maar beter is ook, was al zo deperie. Ik vind zowel James als Snape een bitch XD. James deed wel erg gemeen tegen Snape, terwijl Snape geen slechte bedoelingen had naar mijn idee. Maar aan de andere kant had Snape Lily moeten los laten en had ook een soort van moeten luisteren naar Dumbeldore. Hij zei aan het einde van film vijf dat Harry moest denken aan de verschillen tussen hem en Voldemort en niet naar de gelijkenissen. Snape had niet naar Harry moeten kijken als Lily of James, maar naar Harry als Harry. Maar aan de andere kant had James niet zo bitcherig moeten zijn.
    Eigenlijk is mijn conclusie dat het veel beter is dat Lily dood is, Snape peetvader maken was alleen maar om problemen vragen, bij beide mannen. Nog een kind van Lily had misschien de weg van Harry belemmert Voldemort te vermoorden. Bovendien zou hij het moeilijker vinden als Voldemoort zijn ouders en sommige vrienden niet van hem had afgenomen. Toch vind ik het wel leuk dat J.K.Rowling dit zegt, dit geeft toch wat duidelijkheid over wat Lily van Snape vond ^^


    i wanna die with you once or twice.