• Hoii Lieve Mensjes,
    Schrijf je in voor deze quiz! ^^ Het is de bedoeling dat iedereen die een rol heeft een deel schrijft en zo vervolgen we de serie:
    Het is de bedoeling dat iedereen elk om de beurt een volgend deel van de quiz schrijft en zo gaan we iedere keer een ronde. vb: persoon 1 = deel 1 ; persoon 2 = deel 2 ; ... ; persoon 10 = deel 10 ; persoon 1 = deel 11 ;... en zo zou dat de hele tijd verder gaan. Ik zou de quiz dan bij mij zetten en jullie moeten dan maar iedere keer het stuk doorsturen en dan vul ik het aan. Als jullie dat zouden zien zitten, zet het volgende in mijn gastenboek:
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    *Iets van 'ik zou dat wel zien zitten om mee te doen in de quiz, of lijkt me leuk, blabla'
    *Dan een paar gegevens van je personage, hoe je wil heten, informatie en een stukje waarin je je voorsteld: {Dan moet je dat maar naar mij doorsturen. Ik geef je mijn email ofwel doe je het op quizlet via een privébericht.}
    Rol: (vader, broer, zus, vriendin, lief,... zelf aan te vullen)
    Plaatje:
    Naam: [niet jou naam, van de rol die je vertolkt!]
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Hobby's:
    Like's:
    Dislike's:
    (nog dingen zelf aan te vullen als je wil)
    Voorstelling: (Hier een tekstje waarin je jezelf voorsteld.)
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Als je dingen niet snapt kun je het me altijd vragen! =D
    X.x LIZZ.
    Rollen:
    - Tom
    - Gustav
    - 2eBF Hoofdrol
    - ....
    - Vriendin Georg [bezet]
    - Vriendin Tom [bezet]

    ~Quiz~
    Lost Your Best Friends, By Killing Their Best Friend°
    Deze quiz gaat over een meisje, Muriel, die beste vrienden is met Tokio Hotel en meer in het Bijzonder met Tom & Bill. Op een dag gebeurd er iets ernstig, ze vermoord Georg, zonder eigenlijk helemaal te beseffen dat zij die moord heeft gepleegd. Ze herinnert zich er niets meer van. Daardoor verliest ze Tom & Bill en de controle over zichzelf. Ze hongert zich uit, snijdt zichzelf en sluit zich af tegenover haar vriendinnen en de buitenwereld. Ze doet er alles aan om Tom & Bill hun aandacht te trekken en wil hun terug anders heeft het voor haar geen zin meer om te leven...


    What you see, is what you get.

    mag ik vriendin georg zijn?

    Plaatje:http://img224.imageshack.us/img224/4826/kaley24bq8xr.jpg


    Naam: Amy [niet jou naam, van de rol die je vertolkt!]

    Achternaam: Hope

    Leeftijd: 19

    Hobby's: Shoppen

    Like's: Strand shoppen ijsjes en uitgaan

    Dislike's: school

    (nog dingen zelf aan te vullen als je wil)

    Voorstelling: (Hier een tekstje waarin je jezelf voorsteld.)
    Haai

    Ik ben dus Amy hope.Ik ben 19 jaartjes oud.Ik woon nog bij me ouders en me erg irritante broertje egt een etter soms.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes en ik hou van uitgaan om lekkere jongens te spotten.Ik heb haat aan school zoals iedereen.whaa ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Amy

    Rol: Tom

    Plaatje: http://www.imageandstylenews.com/wp-content/uploads/2008/04/emo-girl-hair.jpg

    Naam: Skrolan

    Achternaam: Denoyette

    Leeftijd: 17

    Hobby's: muziek, zingen, dansen, dom doen

    Like's: shoppen, friends, lolly's, tom

    Dislike's: huppels, insectet

    Voorstelling: Haaaix Bitches



    mijn naam is dit Skrolan. Ik ben 17 jaartjes geleden op deze wereld gezet. Mijn grootste passie is dus muziek en ik zou graag later er iets mee willen doen. Ik heb spijtig genoeg een broer teveel. Nja ik doe dus ook judo en dat vind ik super leuwk! Ik ben verslaafd aan lolly's, music, shoppen, en Tokio Hotel. Als ik geld heb gekregen is het meestal al na een uur op. Zo verslaafd ben ik aan shoppen. Voor de rest ben ik lief, spontaan, snel jaloers, betrouwbaar en koppig. Maareuh ik moet nu gaan! BYE Bitches!!! <3

    mag ik vriendin georg zijn?

    Plaatje:http://img224.imageshack.us/img224/4826/kaley24bq8xr.jpg


    Naam: Amy [niet jou naam, van de rol die je vertolkt!]

    Achternaam: Hope

    Leeftijd: 19

    Hobby's: Shoppen

    Like's: Strand shoppen ijsjes en uitgaan

    Dislike's: school

    (nog dingen zelf aan te vullen als je wil)

    Voorstelling: (Hier een tekstje waarin je jezelf voorsteld.)
    Haai

    Ik ben dus Amy hope.Ik ben 19 jaartjes oud.Ik woon nog bij me ouders en me erg irritante broertje egt een etter soms.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes en ik hou van uitgaan om lekkere jongens te spotten.Ik heb haat aan school zoals iedereen.whaa ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Amy


    woehoew! Nog 5 rollen te gaan ^^


    What you see, is what you get.

    Rol: Tom

    Plaatje: http://www.mysites.nl/upload2/tokyohotel/348968.jpg
    Naam: Tom

    Achternaam: Kaulitz

    Leeftijd: 19

    Hobby's: muziek ("Ik heb me nooit voor iets anders geïnteresseerd.), feesten, BMX en graffiti spuiten

    Like's: muziek ("Ik heb me nooit voor iets anders geïnteresseerd.), feesten, BMX en graffiti spuiten

    Dislike's: de onaangeraakte natuur chocolade sport

    Voorstelling: Hallo ik ben dus Tom, ik ben 19 en ik speel in de band Tokio Hotel. Ik heb een tweeling broer Bill. Ik hou van muziek, grafittie, bmx en ik haar de onaangeraakte natuur, chocolade en sport.

    Nog 4 rollen! thq!! ^^x


    What you see, is what you get.

    Wacht mag ik vriendin Tom? kga snel even aanpasse

    Wacht mag ik vriendin Tom? kga snel even aanpasse

    ja ook goed =D


    What you see, is what you get.

    (...)
    ja ook goed =D


    Danke!!!

    Is er nog een rol vrij?
    Wand dan wil ik wel ;)


    You can't touch music but music touch you

    Is er nog een rol vrij?
    Wand dan wil ik wel

    Joa, hieruit kan je nog kiezen;
    - Tom
    - Georg
    - 2eBF Hoofdrol
    - die is zelf aan te vullen...


    What you see, is what you get.

    (...)
    Joa, hieruit kan je nog kiezen;
    - Tom
    - Georg
    - 2eBF Hoofdrol
    - die is zelf aan te vullen...


    eigenlijk hebben we owk nog een Gustav nodig xD


    What you see, is what you get.