• Laat ik meteen dit gerucht maar even uit de wereld helpen: het is niet waar. Het valt me op dat altijd als ik als bron 'Joepie' zie staan het niet waar is... ¬¬ oké dat terzijde: ze hebben de woorden van Kyra (de blogster) verdraait, want toevallig ken ik die site ook. Het orgineel: http://tokiohotelnederland.web-log.nl/tokio_hotel/2008/10/als-er-een-scha.html



    Joaah je leest het weer eens goed^^
    Volgens een paar blaadjes [Waaronder Joepie] hebben Bill&Tom Kaulitz een vriendin. Stukje uit een tijdschrift;

    Volgens een Tokio Hotel-fansite uit Nederland (www.tokiohotelnederland.we-log.nl) hebben Bill&Tom al sinds december van vorig jaar vaste vriendinnen en doen er video's van de koppels de ronde op het internet. De 2 meisjes zijn afkomstig van Frankrijk, luisteren naar de namen Siobhan en Séverine en zijn 19 & 25 jaar oud. Siobhan is model en haar vader werkt op het Elysée. De koppels zouden onlangs samen het concert van Coldplay in Hamburg hebben bijgewoond. We gaan op onderzoek uit en houden je op de hoogt!

    Nou, wat vinden jullie hiervan? Zeg eerlijk je mening maar zorg wel dat er geen ruzie van komt! Mijn mening hierover; Ik vind het erg leuk voor de jongens dat ze eindelijk (!) een vriendin hebben. Ook gun ik het hun echt waar! Als je mij niet gelooft doe dat dan lekker niet maar ik gun het de jongens evenveel als de meisjes. Hopelijk zijn ze happy together en blijven ze nog lang samen als het waar moest zijn! En ik ga zeker de meisjes niet uitschelden of doodwensen ofzo en hun zeker niet gaan haten of aan ant-Sécerine&Siobhan club gaan oprichten ^^
    Kissez<3







    (bericht aangepast door een moderator)

    Ik weet alleen dat het ni waar is.Op een site stond dat tegen woordig meer en meer meisjes dat verspreide en ondertusse al de zoveelste is da in boekjes zijn komen te staan die bewere da ze hun vriendin zijn.Dus het geen wa ik weet,het is ni waar =]

    Ik denk niet dat ze een vriendin hebben eigenlijk^^


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Waarschijnlijk is het een roddel, ik bedoel, anders wisten wel meer fans hiervan hoor.. En als het wel zo is, ik ben blij voor ze ^^


    I don't need words to feel those lips.

    Neen, ik geloof het niet.ALS het waar is ben ik natuurlijk wel blij maar het is niet waar.Ze zeggen zelf dat ze geen tijd hebben en ik geloof hun eigenlijk wel.Waar gaan ze trouwens de tijd vandaag halen om is te kunnen praten met hun vrienden?


    The soul needs autumn.

    ik wist gwn dat er hier een topic ging over gestart worden :P

    njh I agree met miss xplopmelk's mening ;)

    maar aan de andre kant er zijn zoveel roddels wacht gwn af tot de jongens het toe geven ;)

    xx

    ik denk ook ni da zen een vriendin zouden hebben bill heeft zelf gezegt da hij zijn vriendin ni zou gaan verberge en da zal ook wel moeilijk gaan als ze op de voet gevolgen worden door de papparazie ( of zo iets :D ) mijn mening ni waar en moest het waar zijn kzou ze het gunne en de meisjes ook !

    Ach, mij kan het zelf geen ene mer schelen ^^ Ik wou gewoon dat er hier rumoer op Q was :Xx]

    Ach, mij kan het zelf geen ene mer schelen ^^ Ik wou gewoon dat er hier rumoer op Q was :Xx]

    Haha,dat is een geweldige reden om zo'n topic te starten x)


    The soul needs autumn.

    ik denk ook ni da zen een vriendin zouden hebben bill heeft zelf gezegt da hij zijn vriendin ni zou gaan verberge en da zal ook wel moeilijk gaan als ze op de voet gevolgen worden door de papparazie ( of zo iets :D ) mijn mening ni waar en moest het waar zijn kzou ze het gunne en de meisjes ook !


    and you believe that? Like; ze gaan zekerste weten hun vriendin ff verstoppen hooaa. Als ze dat meteen zeggen, weet je dan hoeveel meisjes die vriendinnen van hun dan niet willen gaan vermoorden ofzo? Geloof me, Bill zegt misschien dat wel maar doet hij dat ook? Volgens mij is hij zo'n eerlijk jochie niet hooaa

    O dat ja dat heb ik gelezen, ach boeiend _O-


    ~

    Ik weet niet of het waar is,,
    Maar als het waar zou zijn,, sluit ik me aan bij jouw mening.


    Dunno ><

    Joenghe, xPLOPMELK heeft gewoon altijd gelijk [/Voelt aan haar nek] Shit hij word weer dik van m'n ego x]

    Ik denk niet dat het waar is, ik bedoel 25 jaar? En Bill en Tom zijn beide 19..

    Lijkt me onlogisch


    a figment of your imagination

    volgensmij is het niet waar hoor.. maar wat maakt het ook uit..


    Je moet worden wie je bent.

    Pff zal mijn zusje leuk vinden..


    Believe in yourself.