• Mensen, ik heb echt een verschrikkelijk verschrikkelijk verschrikkelijk probleem: mijn haar begint dus sinds vandaag spontaan uit te vallen. Nuja, niet dat ik al kale plekken heb of dat je het kan zien of zo dat ik ineens minder haar heb, maar er vallen gewoon plots heel veel haren uit die dan op mijn trui hangen enzo.
    Als ik even met mijn vingers door mijn haar ga, heb ik ook gelijk een paar haren mee.
    Ik vind dit echt zo ongeveer het verschrikkelijkst wat me al is overkomen en ik wil IN GEEEN GEVAL een kale plek ofzo.
    Mijn mama zei dat ik als kleuter eens een poosje enorme haaruitval had (met kale plekken) maar dat het van zelf is goed gekomen.
    Verder kleur ik mijn haar, het is nu al zeker 1 jaar en 2 maand rood, maar mijn laatste kleuring is geleden van eind augustus dus ik zou het wel raar vinden als het daar nu ineens van komt (al ben ik nu wel sowieso van plan er geen andere kleuring meer door te halen)
    Verder heb ik vorige week nog een bloedtest gedaan waaruit bleek dat ik een gebrek heb aan vitamine B, dit kan ook een oorzaak zijn van haaruitval, maar goed, vitamine B zitten vooral in vlees, en ik eet al zeker een half jaar minder vlees, dus het zou wel vreemd zijn dat daarvan ineens mijn haar begint uit te vallen.

    Verder gaat het denk ik goed met me, alleen heb ik het tegenwoordig wel heel vaak ijs ijs koud, en last van blauwe vingers maar dat heb ik al jaren en dat is denk ik vooral gewoon omdat ik sowieso al bleek ben en het door de koud komt ;s

    Nuja, heel verhaal; wat nu eigenlijk het punt is; hebben jullie hier ervaring mee, met haaruitval in het algemeen? Wat denk je dat ik er het best tegen kan doen? Andere tips of verhalen?

    Buh, ik zou echt kunnen huilen nu. ;(


    effort never betrays you

    speciale shampoo helpt wel. Begin met shampoo voor gekleurd haar tegen haaruitval, daarna met gewone tegen haaruitval. Bij deze eerste vraag je best een shampoo aan je kapper.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hehe. Ik zie je nu echt al stressen achter de pc. :Y)

    Nope, geen ervaring.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Lol het wordt winter, tuurlijk heb je haaruitval. Dat gebeurd altijd rond deze tijd:W


    Shit happens but pee happens a lot more.