• Het is het jaar 2020. De mensheid is ver gevorderd met de techniek. Zo hebben ze een virtuele helm uitgevonden, genaamd de Nervegear.


    Hiermee kan je spellen spelen, en het lijkt dan net of je echt in het spel zit. Een nieuw spel is uitgekomen, genaamd Sword Art Online. Het is meteen een grote hit. Jij hebt met vele duizenden anderen het spel gekocht. Je kan niet wachten om het te proberen. Je komt thuis van school, en pakt meteen je Nervegear. Ze zet hem aan en logt in. Je komt in de wonderlijke wereld van Aincrad.
    (Hier begint het verhaal, dat iedereen inlogt en elkaar ontmoet)
    Maar al snel is het tijd om te gaan eten. Je weet dat je moeder boos word als je niet op tijd naar beneden komt, dus je wil uitloggen. Maar dan zie je dat er geen knop is om uit te loggen.
    Iedere speler krijgt een bericht. Het is niet mogelijk om uit te loggen. Om het spel te sluiten, moeten de spelers het spel uitspelen. De toren van Aincrad bestaat uit honderd Floors


    Op elke Floor is een route naar de Boss room. Dus honderd Bosses. En ze worden steeds sterker. Maar nu komt het ergste. Als je doodgaat in het spel, ga je ook dood in het echt. Als iemand de Nervegear verwijderd van je hoofd (in de echt wereld) zal je helm ontploffen en zal je dus ook dood gaan. Als je hp bar leeg is, zal je dus sterven:



    Nu is het aan de spelers om het spel uit te spelen om zichzelf en anderen te redden.

    Dat was het xD
    Ik hoop dat jullie het leuk lijkt, ik heb het idee van de gelijknamige anime. Als het je wat lijkt maak je een personage aan.
    Zo moet het eruit zien:
    Naam:
    Level: (iedereen is lvl 1 in het begin)
    Wapens: (die je op dat moment draagt)
    Eventueel je baan bvb swordsmith of tailor of iets.
    Foto mag( het liefst wel)
    Dier: (lvl en foto en kracht)

    Het is de bedoeling dat je bij elke post bovenaan zet hoe je heet, welk lvl je bent, en waar je bent (welke floor)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 17:37 ]

    Naam: Asuna
    Level: 1
    Klasse: Swordsman
    Wapens: Klein zwaardje(beginner)
    Baan: nog niks


    Dier: geen

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 12:30 ]

    Naam: Akash
    Level: 1
    Klasse: Archer
    Wapens: Light bow
    Baan: Nog niets
    Foto:



    Dier: Ázzuen
    Level: 1
    Kracht: Healer
    Foto:


    You oughta know

    Naam: Merida
    Level: 1 dan hè xD
    Wapen: Zwaard
    Baan: Forester (hout hakken (m.b.v. haar zwaard), bogen maken en zo)
    Foto mag( het liefst wel)

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 21:49 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    even mijn topics, ik ga zo invullen


    -

    Naam: Jaimy Grave
    Level: 1
    Wapens: Sword
    Baan: Blacksmith
    Foto:



    Dier Naam: Arundel
    Level: 1
    Foto:


    Kracht: Distraction, Carrying items.

    Extra:
    Grave heeft in de Beta gespeeld.
    Arundel vindt Grave op de eerste dag, sinds dien zullen ze onafscheidelijk zijn.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 19:35 ]

    Omg ken jij de anime ook /o\

    Alice24 schreef:
    Omg ken jij de anime ook /o\


    Hahaha ja ik ken de Anime ook :) Daarom heb ik van hem een Beta Tester gemaakt xD hahaha :P

    Cool :O eindelijk iemand die van anime houdt :) en een jongen ook nog xd Tot waar heb je hem gezien dan?

    moet je je spelpersonage invoeren? (Ik bedoel het poppetje dat in het spel zit)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Alice24 schreef:
    Cool :O eindelijk iemand die van anime houdt :) en een jongen ook nog xd Tot waar heb je hem gezien dan?


    Hahaha ik ben bij dat Asuna weer gevonden is in een spel xD dus met andere woorden aan t wachten op de nieuwe episode :P
    Btw mag ik maybe de enige beta tester zijn?? :D

    @Paddo Oke, ik vind het prima :) zullen we eens over anime praten een keer? :) ben benieuwd de anime die jij hebt gezien :P ja ik kan ook niet wachten tot de nieuwe episode, maar ik moest wel best hard huilen bij episode 13 en 14.
    @Wolffire, ja ik moest eigenlijk rollenverdeling in de titel zetten maar 'k weet niet hoe je dat moet veranderen xd

    Alice24 schreef:
    @Paddo Oke, ik vind het prima :) zullen we eens over anime praten een keer? :) ben benieuwd de anime die jij hebt gezien :P ja ik kan ook niet wachten tot de nieuwe episode, maar ik moest wel best hard huilen bij episode 13 en 14.
    @Wolffire, ja ik moest eigenlijk rollenverdeling in de titel zetten maar 'k weet niet hoe je dat moet veranderen xd


    Hahaha is goed :) BTW is het slimmer om elke personage een ander baantje te geven? dan hou je deels wisseling erin en moet ieder bij de ander wat halen telkens :)
    En hoeveel wil je er hebben voordat we beginnen? :P

    -

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 18:33 ]


    ~

    Naam:Sofia Layla del Rey
    Level:1
    Baan: -
    Wapen: zwaard
    Foto:


    Dier: Geen.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 13:31 ]


    ~

    (Ehm, ik denk dat we er genoeg hebben)