• "The story is set in Japan a millennium from now. Five children — the protagonist Saki, Satoru, Maria, Mamoru, and Shun — have been born and raised in a tranquil town that can be described as a utopia, overflowing with water and green foilage.
    After a certain incident, Saki and the others come to realize the true nature of their world. The five throw themselves into life-threatening adventure and fighting to protect friends and a world on the brink of collapse."

    Bron: myanimelist.net

    Shinsekai Yori is een anime die deze herfst airing is, op dit moment heeft hij 4 episodes en in totaal zullen het er 25 worden. Ikzelf ben er al helemaal fan van, vooral na de nieuwe episode van deze week, die een hele hoop heeft uitgelegd over het plot. Het is moeilijk om te zeggen waar de anime over gaat zonder te spoileren, aangezien je in het begin ook gewoon nog niet weet wat het verhaal is, je komt er pas later achter. Kort gezegd is het een anime met een ingewikkeld verhaal en een beetje een duistere sfeer, over de toekomst van de wereld, het genre is dus vooral sciencefiction.
    Het genre moet je een beetje liggen en door de eerste drie afleveringen kan het misschien moeilijk zijn om doorheen te komen (al had ik er zelf niet zo heel veel moeite mee) maar het is zeker de moeite waard!
    Is er hier iemand die de anime ook volgt of dat van plan is? (:


    Ik kon geen goede trailer vinden en tot zover heeft de anime geen opening, daarom plaats ik hier de ending maar ;p.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik zal episode 1 downloaden en kijken wat ik er van vind. :3


    Let the Night embrace you

    Ik ben hem aan het kijken het is wel een leuke serie :D


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Zeer goede serie tot nu toe, als het op dit niveau blijft ga ik hem zeker afkijken.

    Klinkt interessant, ik vind sciencefiction wel leuk, ik denk dat ik die anime nog wel wil volgen.
    Ik ga door de week wel niet veel tijd hebben om erna te kijken, aangezien ik veel schoolwerk heb en al acht andere anime volg op het moment, maar ik zal er dit weekend eens naar kijken.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Jaa, die kijk ik! Ik vind het allemaal best spannend en verwarrend nu. Ik hoop dat het later allemaal duidelijk wordt. En ik ship Saki en Satoru, haha :'D


    wth.

    Mayfly schreef:
    Jaa, die kijk ik! Ik vind het allemaal best spannend en verwarrend nu. Ik hoop dat het later allemaal duidelijk wordt. En ik ship Saki en Satoru, haha :'D


    Me tooo! *O*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oehoe, klinkt interessant, die ga ik wel een keertje kijken (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Klinkt echt leuk! Ik ga zeker kijken!


    | Reality is for people that lack imagination |

    dragonslayer schreef:
    Klinkt echt leuk! Ik ga zeker kijken!


    •*• Lululu •*•

    oke die ga ik zeker weten kijken ^^


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik moet ook maar eens anime gaan kijken.
    Als ik er tijd voor heb..


    26 - 02 - '16

    Aangezien nog niemand het heeft gepost:
    Tomatomerde heeft een remix van de ED gemaakt, vind hem wel lekker klinken.
    http://soundcloud.com/tomatomerde/ed-tomatomerdes-edit-demo