• Ik heb een vraag over het betalen van de credits. Ik wil ook in spotlicht enzo. Maar ik vraag me hoe het betaalt wordt. Ik heb een abo bij de HI. Wordt het dan van mijn rekening afgeschreven of van mijn BTG?

    Ik kan het niet uitproberen, want dan breekt hier thuis een oorlog uit als het van mijn rekening wordt afgeschreven. Mijn ouders vinden dingen als glodmember ship en spotlight voor mijn verhalen onzinnig en onnodig.

    [ bericht aangepast op 22 april 2011 - 16:41 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik weet niet..(cat) Klik op Mijn Credits en je komt erachter.

    [ bericht aangepast op 22 april 2011 - 16:39 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    OMYJBIEBER schreef:
    Ik weet niet..(cat) Klik op Mijn Credits en je komt erachter.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    OMYJBIEBER schreef:
    Ik weet niet..(cat) Klik op Mijn Credits en je komt erachter.


    Ja, dat kan ik doen. Maar als het van mijn rekening wordt afgeschreven, heb ik een probleem. Want mijn ouders vinden het onzin en alles.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Heb je zowel BTG als een abo op hetzelfde nummer? Ik wist niet eens dat dat kon. Ik zou je niet durven vertellen welk van de 2 gebruikt wordt. Ik gok je BTG, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.


    Dit is mijn signature...

    Ik heb het ook met een abbo gedaan, maar ik weet niet of dat in rekening gebracht word of gewoon btg.

    Rutger schreef:
    Heb je zowel BTG als een abo op hetzelfde nummer? Ik wist niet eens dat dat kon. Ik zou je niet durven vertellen welk van de 2 gebruikt wordt. Ik gok je BTG, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.


    Nee, ik heb een abo bij de HI. En dan vraag ik me af of het van mijn bundel zeg maar wordt afgeschreven of van de rekening waarop mijn abo staat.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.