• DIMENSION TRAVEL.


    ––––––––––––
    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Rollentopic.
    Lees dit, zodat je weet hoe de dimensie eruit ziet.


    Wezens:
    Assassin - James.
    Nychta - Athan Romanescu
    Tortura | Hidan - Andrei Shade Vaughn / Lilith.

    Meisjes:
    Neiva - Willow Nastya Reyes.
    Nychta - Amberlynn Lee Jefferson.
    Assassin - Sage Evangeline Clark

    Jongens:
    Exasperated - Jack Rush.
    Oromis - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    Tortura | Hidan. - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 19:59 ]


    Athan is toch niet bij Damien? -is verward- Ik heb namelijk geen post gezien van hem...

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 15:47 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sage Evangeline Clark

    Amberlynn fronst op mijn woorden. "Wat is er dan gebeurd?" vraagt ze en werpt een bezorgde blik naar mij. Nou, het gaat in ieder geval al de goede kant op, ze toont er interesse in. Hoewel het niet geheel nep of gespeeld is, is mijn reactie dat natuurlijk wel. Damien verdient niet beter na wat hij daarnet heeft geflikt. Ik laat mijn onderlip iets trillen en bijt er op.
    "Vertel maar." zegt ze met een gemeende glimlach. Ik knik wat triest en hou mezelf eerst even in, bedenk me hoe ik dit spelletje moet spelen. Dit is waar ik goed in ben, iemands leven net zo miserabel maken als die van mezelf. Ik veeg even met de mouw van mijn vest langs mijn neus en steek dan een nieuwe sigaret op, terwijl ik er ook één aanbied aan Amber. Dat is nogal een zeldzaam gebaar, normal deel ik mijn sigaretten nooit.
    "Nou, hij bleef me maar achtervolgen in het bos... Ik had een stroomschok gekregen in toen heb ik iets gezegd wat ik niet meer weet, over mij ex. En toen bleef hij maar achter mij aan zitten terwijl ik echt duidelijk heb gemaakt dat ik niets kwijt wilde en zeker niet aan hem. Hij is echt duivels." murmel ik en ik hou mijn ogen op de grond gericht. "Hij bleef raden, maar uiteindelijk breek je gewoon. Hij kwam zo intimiderend over en ik was bang dat hij me weer een mep zou geven. Nu gebruikt hij het tegen me voor als ik nog eens rot tegen hem doe." vertel ik haar dan.


    Your make-up is terrible

    Nu dus wel. :Y)


    Your make-up is terrible

    Ja blijkbaar?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    Nu dus wel. :Y)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Willow Nastya Reyes
    James trekt een bedenkelijk gezicht. 'Hm... Dat is nog moeilijk. Nu moet ik kiezen of ik een mooi meisje uit de lucht tover of wacht tot dat je toch liever mij zoent,' zegt hij op een serieuze toon en hij wrijft over de stoppeltjes op zijn kin. 'Moeilijk, wat is jouw voorkeur?' vraagt hij, met nog steeds die serieuze toon.
    Ik trek geamuseerd mijn wenkbrauw op. 'Of ik liever jou zoen of een mooi meisje?' Ik tuit bedenkelijk mijn lippen. 'Dat hangt er van af waar ik zin in heb,' antwoord ik. 'Jongens zijn vaak wat ruwer, dus als ik daar behoefte aan heb zal ik eerder een jongen kiezen, maar heb ik echter meer zin iets wat lievers, dan zal ik denk ik eerder een meisje kiezen,' voeg ik er aan toe. 'Maar, dat je misschien je geen mooi meisje uit de lucht tovert wil alsnog niet zeggen dat ik dan met jou ga zoenen.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    Willow trekt hierop geamuseerd haar wenkbrauw op. "Of ik liever jou zoen of een mooi meisje?" vraagt ze en ze tuit bedenkelijk haar lippen. Wauw, overweegt ze dit serieus ook nog, of plaagt ze mij gewoon terug? "Dat hangt er van af waar ik zin in heb." antwoord ze. "Jongens zijn vaak wat ruwer, dus als ik daar behoefte aan heb zal ik eerder een jongen kiezen, maar heb ik echter meer zin iets wat lievers, dan zal ik denk ik eerder een meisje kiezen." voegt ze er aan toe. "Nou, ik kan heel zacht zijn hoor, dat wil ik best bewijzen." zeg ik met een grijns, maar in mijn stem klinkt net iets teveel verlangen door.
    "Maar, dat je misschien je geen mooi meisje uit de lucht tovert wil alsnog niet zeggen dat ik dan met jou ga zoenen." gaat ze dan verder en ik ga gelijk weer over op mijn gepruil. "Je doet echt alsof ik de aller-aller laatste keus ben, Willow!" zeg ik semi-beledigt. Natuurlijk is het niet echt leuk om te horen, maar ik heb zo het gevoel dat ik dit wel veel vaker te horen zal krijgen. Volgens mij kon ze het ook een stuk beter vinden met een type zoals Athan, aan wat ik hoorde toen ik ze afluisterde eerder vandaag. Misschien moet het zo maar. "Goed, oké. Dan doe je het niet." murmel ik daarna en besluit dat ik het maar niet meer over zulke dingen moet hebben in haar bijzijn.


    Your make-up is terrible

    Willow Nastya Reyes
    'Nou, ik kan heel zacht zijn hoor, dat wil ik best bewijzen,' grijnst hij, met een stem die wat verlangend klinkt. 'Hmmm,' zeg ik terwijl ik met mijn vingertoppen lichtjes over de stoppels op zijn kin strijk. 'Dan zal je eerst die stoppels van je moeten scheren,' meld ik hem.
    Na mijn opmerking pruilt hij weer. 'Je doet echt alsof ik de aller-aller laatste keus ben, Willow!' zegt hij quasi-beledigd. 'Goed, oké. Dan doe je het niet,' murmelt hij daarna. Ik zucht zacht. 'James, je bent heus niet mijn aller-aller laatste keuze,' zeg ik tegen hem. 'Je bent, zoals ik al heb gezegd, gewoon niet echt mijn type, dus dan is het logisch dat je niet zo héél hoog op mijn algemene ranglijst staat,' vervolg ik, me er goed van bewust dat hij het soort man/jongen is waar ik meestal juist wel opval, dat vertel ik hem echter niet omdat hij dan alleen maar nog patseriger gaat doen. 'Maar als ik een lijst van de mensen hier zou samen stellen zou je denk ik wel in mijn top drie zitten'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    "Hmmm." zegt ze, terwijl ze met haar vingertoppen lichtjes over de stoppelsop mijn kin strijkt. Ik sluit voor nog geen halve seconden mijn ogen door de aanraking en de reactie die het teweeg brengt in mijn lichaam. "Dan zal je eerst die stopels van je moeten scheren." meld ze me. Hierdoor ben ik eigenlijk verrast en zeker verbaasd. Scheren? Daar doe ik niet aan. In plaats van wat te melden hierop, concentreer ik me er op dat ze langzaamaan verdwijnen, zoals ik meestal doe. Misschien ben ik dan toch wel lichtelijk wanhopig.
    Na mijn woorden zucht ze zacht. "James, je bent heus niet mijn aller-aller laatste keuze." zegt ze dan. "Je bent, zoals ik al heb gezegd, gewoon niet echt mijn type, dus dan is het logisch dat je niet zo héél hoog op mijn algemene ranglijst staat. Maar als ik een lijst van de mensen hier zou samen stellen zou je denk ik wel in mijn top drie zitten." Hierdoor is het mijn wenkbrauw die aangenaam omhoog schiet. Nu ontstaat er opnieuw een grijnsje op mijn lippen, maar dit keer geen perverse. Ik ben er eerder dankbaar om dat ze zoiets zegt.
    "Dank je Willow, dat vat ik op als een aangenaam compliment. Toch zal ik niet meer zo tegen je doen want het lijkt me wel een beetje vervelend... Het zit een toch wel in mijn aard, waardoor ik nu echt moet melden dat mijn stoppels zo goed als verdwenen zijn." zeg ik dan tegen haar en ik grinnik zacht met kleine pretlichtjes in mijn ogen, gewoon omdat ik dit nog wel vermakelijk vind. Ze heeft mijn humeur ook een stuk beter gemaakt met haar complimentje.


    Your make-up is terrible

    Willow Nastya Reyes
    James trekt zijn wenkbrauw op en er verschijnt een grijns op zijn lippen, geen perverse voor de verandering. 'Dank je Willow, dat vat ik op als een aangenaam compliment. Toch zal ik niet meer zo tegen je doen want het lijkt me wel een beetje vervelend... Het zit een toch wel in mijn aard, waardoor ik nu echt moet melden dat mijn stoppels zo goed als verdwenen zijn'. Er zijn pretlichtjes in zijn ogen te zien. Ik frons lichtjes en laat mijn vingertoppen weer over zijn kin strijken, die nu zacht aanvoelt. 'James, je hoefde ze heus niet voor mij weg te halen, het was maar een grapje,' zeg ik tegen hem. 'Vaak is het juist beter als een jongen stoppels heeft,' geef ik toe. 'Ik vind het trouwens niet zo erg hoor, als je zo doet, het is juist wel vermakelijk,' glimlach ik daarna. Ik bijt even aarzelend op mijn volle onderlip voordat ik verder praat. 'En wat als ik je nou eens vertel dat je misschien wel hoger staat dan de top drie?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    Willow fronst lichtjes en laat haar vingertoppen opnieuw over mijn kin strijken. Het tintelt een beetje. "James, je hoefde ze heus niet voor mij weg te halen, het was maar een grapje." zegt ze tegen me. "Vaak is het juist beter als een jongen stoppels heeft." geeft ze toe en ik krijg een verwarde uitdrukking op mijn gezicht. Wat wilt ze nou? Nu laat ik ze terug komen, maar in mindere mate, zodat het zachter aanvoelt.
    "Ik vind het trouwens niet zo erg hoor, als je zo doet, het is juist wel vermakelijk." glimlacht ze daarna waardoor mijn verwarde uitdrukking verdwijnt. "Mooi, dat is ook weer simpeler voor mij." antwoord ik er op. Hierna bijt ze even aarzelend op haar volle onderlip. "En wat als ik je nou eens vertel dat je misschien wel hoger staat dan de top drie?"
    Ik kijk eerst geschokt, dan verbaasd en ik trek mijn wenkbrauw uiteindelijk op, terwijl ik probeer te bevatten wat ze nou zegt. "Bestaat er nog iets hogers dan de top drie dan?" vraag ik voorzichtig, bang dat ze weer eens één of ander grapje gaat maken en mijn ego verder de grond in stampt, want bij haar weet je het maar nooit. Het is de aarzeling die me overhaalt om naar geen-grapje te neigen en haar serieus aan te blijven kijken.


    Your make-up is terrible

    Willow Nastya Reyes
    James kijkt schokt, maar die uitdrukking verandert al snel naar een verbaasde uitdrukking waarna hij zijn wenkbrauw op trekt. 'Bestaat er nog iets hogers dan de top drie dan?' vraagt hij voorzichtig. Ik laat mijn hand naar zijn hand glijden, die ik beet pak en vervolgens zachtjes in knijp. 'James, je hoeft er echt niet bang voor te zijn dat ik je een klootzak of zoiets vind, eerst vond ik dat misschien nog wel maar nu niet meer,' vertel ik hem met een lichte glimlach. Ik snap niet hoe het kan dat hij soms wat onzeker wordt, dat lijkt niet bij hem te passen. 'En natuurlijk bestaat er nog iets hogers dan de top drie, de top twee bijvoorbeeld, of de top één...' Ik lik kort met mijn tong over mijn lippen heen, maar dit keer onbewust.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    Haar hand glijd naar mijn wang, die ze onverwachts beet pak en er zacht in knijpt. Het lijkt me een vreemde actie, maar toch zeg ik er niets van. Ik vind het wel fijn als ze me gewoon aanraakt. "James, je hoeft er echt niet bang voor te zijn dat ik je een klootzak of zoiets vind, eerst vond ik dat misschien nog wel maar nu niet meer." vertelt ze me met een lichte glimlach. Dat zijn nou net de woorden die ik nu nodig had en mijn mondhoeken krullen iets omhoog. "Nou, dat schelt weer." murmel ik.
    "En natuurlijk bestaat er nog iets hogers dan de top drie, de top twee bijvoorbeeld, of de top één..." Ze likt kort met haar tong over haar lippen heen, waardoor ik mijn blik daar even op fixeer en pas later besef wat ze echt heeft gezegd. "Wacht, ik sta in jou top twee of zelfs in je top één?" vraag ik wat verward en lichtelijk verbaasd. "Wauw, dat is toch wel even een hele omslag. Wel een verbetering..." Ik haal mijn hand even over de minimale stoppeltjes op mijn kin heen.
    "Ik weet nu nog niet helemaal wat ik ervan moet denken of vinden... Je brengt me in verwarring, Willow. Dit is nieuw voor mij en ik snap het niet." biecht ik eerlijk op. "Ik heb nog nooit in zo'n situatie gezeten." mompel ik erna en ik haal wat gefrustreerd mijn hand door mijn donkere haar heen.


    Your make-up is terrible

    Willow Nastya Reyes
    Het duurt even voordat James iets zegt. 'Wacht, ik sta in jou top twee of zelfs in je top één?" vraag ik wat verward en lichtelijk verbaasd. "Wauw, dat is toch wel even een hele omslag. Wel een verbetering... '. Ik grinnik zacht. 'Tussen de eerste en derde plek niet zo heel veel verschil James, zo'n omslag is dat niet,' zeg ik dan op een wat aarzelende toon.
    'Ik weet nu nog niet helemaal wat ik ervan moet denken of vinden... Je brengt me in verwarring, Willow. Dit is nieuw voor mij en ik snap het niet,' zegt hij eerlijk. "Ik heb nog nooit in zo'n situatie gezeten,' mompelt hij daarna om vervolgens zijn hand wat gefrustreerd door zijn haar te halen. Ik kijk hem licht verward aan, omdat ik hem niet helemaal begrijp. 'Nu breng jij mij in verwarring,' grinnik ik. 'Wat bedoel je met zo'n situatie?' vraag ik dan om een wat serieuzere toon. Dacht ik dat ik hem een beetje begreep, wordt hij weer zo....vaag. Ik begin het idee te krijgen dat het onmogelijk is James helemaal goed te begrijpen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    Willow grinnikt even zacht. "Tussen de eerste en derde plek niet zo heel veel verschil James, zo'n omslag is dat niet." zegt ze dan op een wat aarzelende toon. Ik trek opnieuw een pruillip en lach dan, waarna ik haar een duw tegen haar schouder geef. "Hé, Willow! Dat had je nou niet moeten zeggen hoor. Het was net zo leuk." zeg ik tegen haar, maar op een speelse manier. "En nu wil ik weten wie er op welke plek in jouw top drie staan en hoeveel verschil er tussen is." ga ik dan wat eisend verder.
    Nu kijkt zij me licht verward aan. "Nu breng jij mij in verwarring." grinnikt ze en ik frons mijn wenkbrauwen wat gefrustreerd naar elkaar toe. "Wat bedoel je met zo'n situatie?" vraagt ze dan om een wat serieuzere toon. Ik lik even over mijn lippen heen voordat ik begin met praten. "Een situatie waarin ik het aan een ander overliet om te vertellen hoe geweldig ik ben, of niet ben." zucht ik. "Normaal kan het me weinig schelen en gebeurt het ook amper. Vind iemand me niet leuk? Niet interessant, want ik doe toch wel wat ik wil met ze. Maar dat kan niet bij jou, want ik ga je niet opeten, je staat niet meer op het menu. Toch luister ik naar je, waarmee ik mezelf verwar." antwoord ik nog altijd iets gefrustreerd.


    Your make-up is terrible