• DIMENSION TRAVEL.


    ––––––––––––
    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Rollentopic.
    Lees dit, zodat je weet hoe de dimensie eruit ziet.


    Wezens:
    • Assassin - James.
    • Nychta - Athan Romanescu
    • Tortura | Hidan - Andrei Shade Vaughn / Lilith.

    Meisjes:
    • Neiva - Willow Nastya Reyes.
    • Nychta - Amberlynn Lee Jefferson.
    • Assassin - Sage Evangeline Clark

    Jongens:
    • Exasperated - Jack Rush.
    • Oromis - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    • Tortura | Hidan. - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 19:59 ]


    †

    James - wezen

    Het blijft opvallend stil als ik aan kom, als ik door de machine heen loop en weer terug. Geen van beide reageert en Xavier kijkt amper op of om. Verdomme, ik deed het alleen maar voor hem! Waarom doe ik het eigenlijk voor hem, wat wil ik ermee bereiken? Dit heeft verder geen voordeel voor mij, misschien voor Willow maar zelfs dat weet ik niet zeker. Hij zou er voordeel aan kunnen hebben, maar ik doe normaal gesproken niets voor anderen. Ik snap niet waarom ik nu zo naar een reactie van hem snak.
    Willow loopt ook de machine uit en loopt naar me toe terwijl ik er vlak bij stil blijf staan en op haar wacht, neemt de slaapzak van me over en glimlacht dan zwakjes naar me. Ik glimlach iets terug en zucht dan. Volgens mij is Xavier teveel in het werkt verzonken om op ons te letten en te kunnen horen. "Sorry Willow, dit wilde ik niet." murmel ik tegen haar omdat het lijkt alsof ze om die gast geeft en zich er niet goed over voelt dat dit is gebeurt. "Ik dacht dat het wel leuk zou zijn, maar ik was vergeten..." Ik stok midden in mijn zin omdat ik wilde zeggen; 'dat hij zag hoe ik iemand opat en me daarom haat'. Ik slik eens en wend mijn blik van Willow af.
    "Ik mag Xavier best en ik dacht dat hij mij ook wel mocht, al was het dan op onze eigen manier en uiten we het een beetje vreemd... Niet dus." Ik glimlach kort als ik terug naar haar kijk en begin dan de andere kant op te lopen. "Laten we maar gaan, denk ik." zeg ik snel terwijl ik weg loop. Ik heb nog geen idee waarheen, ik wel gewoon weg van deze plek en het gezellige gezwets met Willow voortzetten, waarin alles goed leek te gaan.


    Your make-up is terrible

    Willow Nastya Reyes
    Xavier reageert helemaal nergens op en blijft doorwerken aan de machine. Ik snap niet wat hij ineens heeft. Oké, James had het wel op een betere manier kunnen zeggen, en hij had ook wat minder kunnen uitlokken, maar alsnog, Xavier was zelf ook niet bepaald aardig.
    James lijkt het ook niet erg leuk te vinden dat Xavier niet reageert. 'Sorry Willow, dit wilde ik niet,' murmelt James. 'Het is niet jouw schuld,' glimlach ik zwakjes terwijl ik de slaapzak tegen me aanklem.
    'Ik dacht dat het wel leuk zou zijn, maar ik was vergeten...' Hij stopt abrupt met praten, slikt en wendt zijn blik af. Onderzoekend kijk ik hem aan. Misschien is er nog iets tussen Xavier en James voorgevallen waar ik niks van af weet, en wilde hij dat bijna zeggen. James slikt en wendt zijn blik af. Ja dus.
    'Ik mag Xavier best en ik dacht dat hij mij ook wel mocht, al was het dan op onze eigen manier en uiten we het een beetje vreemd... Niet dus'. Dat klinkt haast alsof hij Xavier leuk vindt. James glimlacht kort en begint dan te lopen. 'Laten we maar gaan, denk ik,' zegt hij terwijl hij snel verder loopt. Ik werp een laatste blik op Xavier en haast me dan achter James aan, met Xavier valt nu toch niet te praten.
    Als we tussen de bomen staan pak ik James bij zijn arm vast en draai ik hem naar me toe. 'Wees eerlijk tegen me James, voel je iets voor Xavier?' vraag ik op een iets wat aarzelende toon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben met een rol bezig. Ik weet niet of jullie op mij wachten? :'].
    Jullie mogen wel gewoon verder gaan lol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Xavier Hush Gray, wetenschapper.
    Wanneer Willow eruit loopt, richting James, blijven ze er vlakbij stil staan. In mijn ooghoeken merk ik op hoe hij op haar wacht en Willow de slaapzak van hem overneemt. In een andere situatie zou ik mezelf er nu alweer mee laten bemoeien en vragen waar ze de slaapzak voor nodig hebben, aangezien het kamp hier is, maar nu houd ik mijn mond. Ondanks dat de nieuwsgierigheid wel in me aan gewakkerd is, ik wil ook weten wat daar de reden van is, maar ik doe er gewoon niets meer aan. Het lukt niet erg goed, want ik begin door deze reden wel te knarsetanden, maar ik ben allang blij dat ik blijf zitten en niets naar hun ga roepen.
          Zo rustig mogelijk ga ik weer rechtop zitten, terwijl ik doe alsof ik naar een ander gereedschap zoek. In de tussentijd spits ik echter wel mijn oren, om te kunnen verstaan wat ze zeggen. “Sorry Willow, dit wilde ik niet.” Murmelt hij tegen haar. “Ik dacht dat het wel leuk zou zijn, maar ik was vergeten…” Wat was hij vergeten? James stokt namelijk midden in zijn zin, maar ik denk op dit moment helemaal niet helder na dus kom er ook niet achter. “Ik mag Xavier best en ik dacht dat hij mij ook wel mocht, al was het dan op onze eigen manier en uiten we het een beetje vreemd... Niet dus.” Fronsend wil ik hen al aankijken, of in elk geval die richting, maar halverwege stop ik en schud mijn hoofd. Denk eraan Xavier, niet meer mee bemoeien. Nergens mee.
          Toch vind ik het raar dat hij dat denkt, waarom überhaupt? Eerlijk gezegd wist ik niet wat ik van hem moest denken. Er was enkel een soort aantrekkingskracht, maar soms kon ik hem wel wurgen… Het is te verwarrend om erover na te denken en het liefste wil ik er nu helemaal niet meer over nadenken en gewoon al die verwarrende gevoelens opzij zetten. Ik hoor niet eens dat hij zegt dat ze maar moeten gaan en dat ze dan weglopen. Wazig ga ik achteruit zitten, leunend met mijn rug tegen de binnenkant van de machine. Na een lang moment zo gezeten te hebben en niet eens te hebben bewogen, sta ik ietwat wankel op en zoek in alle tassen naar iets van drank. Dat vind ik in de tas van het meisje die James heeft vermoord, waar ik bij was. Ironisch.
          Ik draai het dopje van het flesje af en ruik er even aan. Iets van rum met cola, dacht ik. Er was nog een flesje, maar die nam ik maar niet mee. Ik wilde de weg nog terugvinden als ik van het kamp weg zou gaan. Een slok nam ik terwijl ik wegliep, de andere kant van James en Willow vandaan. Eenmaal op een plek, diep in het bos, nam ik weer een slok en liet me tegen een boom aanzakken. Toen zuchtte ik zwaar, hees en diep.

    Andrei Shade Vaughn, wezen.
    Hummend liep ik door het bos, takken die onder mijn voeten kraakten en vervolgens modder die mijn zwarte laarzen bruinig maakte. Mijn hand liet ik enkele keren over planten gaan, waarna er een gloed eroverheen ontstond en vervolgens weer dezelfde groene, donkere kleur kreeg. Sommige waren al giftig, andere niet en die zouden ook niet zo worden.
          Ik had enkel het effect erop wanneer ik het aanraakte. Met mijn tanden beet ik een velletje van mijn lip af, die niet begon te bloeden. Er waren ook bessen, voedsel die de mensen konden eten, maar er waren ook bessen die je beter niet kon eten, aangezien ik dit giftige voedsel de dimensie in had gebracht.
          “Wake,” murmelde ik, een rare toon in mijn stem waarmee ik het zei. “Wake and make some victims for me.” Grijnsde ik en bedacht me dat het al een lange tijd is geweest dat ik hier een mens had gezien, of in dat geval enig ander wezen. Misschien hadden hun ook hun ondergang gekregen en zagen ze in dit deze dimensie van mij was. Eenmaal ik abrupt bij een open plek was gekomen, merkte ik op hoe er slaapzakken lagen en op niet meer dan een paar voetstappen van mij vandaan een raar uitziende machine.
          Nieuwsgierig bestudeerde ik dit, maar kwam er niet achter wat het was. Ik zal er maar niet aan komen, nog niet. Hierna draaide ik me om en bedacht me dat er weer mensen waren, wat een trots grijnsje op mijn lippen liet glijden. Tijd voor één van mijn plannen, dacht ik zo. Ik checkte alle tassen en benodigdheden van hun, terwijl ik bij sommige dingen wat venijn in deed of vergiftigde – wanneer iemand dat nam, zou diegene van mij zijn, voor mij.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 23:14 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wil iedereen die nog meedoet even een post schrijven?
    Op Assassin en Neiva na dan, want het is wel duidelijk dat hun nog gewoon mee doen.
    Wanneer mensen er dan klaar voor zijn, laat ik het de volgende dag worden.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 17:53 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sorry, ik zal vanavond een post schrijven. Beloofd!


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    James - wezen

    "Het is niet jouw schuld." glimlacht ze zwakjes als ik sorry zeg, terwijl ze de slaapzak tegen zich aanklemt. Ik neem het maar aan, ook al weet ik dat het wel mijn schuld is.
    Willow haast zich vervolgens achter mij aan, als ik gezegt heb wat ik wilde zeggen. Misschien was het wel iets te veel, denkt ze weer dat ik op mannen val en dat soort dingen. Als we tussen de bomen staan pakt ze me plots bij mijn arm vast en draait ze me naar zich toe. "Wees eerlijk tegen me James, voel je iets voor Xavier?" vraagt ze op een iets wat aarzelende toon. Ik haak mijn arm los en kijk haar voor een moment serieus aan.
    Hierop wil ik in een bulderende lach uitbarsten, maar het klinkt zachter en zenuwachtiger dan ik had gewild. Ik probeer het weg te wuiven met mijn handen. "Besef je wel wat je vraagt, Willow?" vraag ik grinnikend aan haar. "Je vraagt of ík gevoelens voor iemand heb, voor Xavier!" weer grinnik ik, alleen klinkt het nog niet helemaal goed in mijn oren. "Willow, ik heb geen gevoelens voor iemand, nooit niet en dat zal ook nooit veranderen. Kom, ik laat je zien waar ik slaap." verander ik het onderwerp snel.
    Nu pak ik haar zacht bij haar arm en begin ik haar de andere kant op sleuren, omdat ik eigenlijk de verkeerde kant op ben gelopen door niet na te denken en niet echt te beseffen wat ik ging doen. Het is eigenlijk best wel een eind, in een ruime grot die wat hoger ligt. Vanaf hier kan je hem niet zien omdat je alleen maar bomen kan zien. "Zal ik je dragen? Het is best ver." opper ik dan.


    Your make-up is terrible

    Damien Hunter

    Sage en Amberlynn waren nog steeds aan het praten en ik keek verbaasd naar haar. Ik kon wel raden wat Sage van plan was. Die zou mij nu slecht maken bij haar. "Hopelijk heb ik straks nog een mogelijkheid om me te verweren, want Sage zal het vest heel scheef vertellen zodat ik alle schuld krijg." dacht ik bij mezelf, "Stom wijf dat ze er is. Maaaar goed, ik weet nu wel iets wat ik tegen haar kan gebruiken." Er verscheen een glimlach op mijn gezicht, die snel weer verdween toen Athan naast me kwam zitten. Er was nog steeds iets vreemds aan die kerel. Ik kwam er alleen niet op wat.
    "Hey." zei ik uiteindelijk maar. Het was niet bedoeld om een gesprek te beginnen, het was puur om te laten zien dat ik zijn aanwezigheid erken. Ik had niet eens zin om met hem te praten. Ik rekte me eventjes uit en stak toen een sigaret op. Met een tevreden grijns nam ik er een trekje van. Zo, nu is alles meteen een stuk beter.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amberlynm Jefferson

    Luchtig en vooral oppervlakkig luisteren. Ze is gemeen, sneaky. Dat moeten we wel hebbem gemerkt. Ik luister goed en mijn wenkbrauwen blijven gefronst staan terwijl ik een klein slokje van mijn flesje neem. 'Echt..' zei ik toen en keek haar aan. Ik haalde eerst mijn schouders even op. 'Weet je Sage, je hebt ook dingen verdiend. Damien had je niet moeten slaan. Dat was gewoon laf van hem, maar het is eerlijk ook te begrijpen. Het enige wat je doet is snauwen en een bitch zijn. ' onderbrak ik haar.
    Toen ze verder begon te praten fronste ik. Damien was toch niet zo? Ik twijfelde even, maar probeerde te realiseren dat het ook goed acteer werk van Sage kanzijn. Ik beet op mijn lip en knikte. 'Ik zal wel gaan praten ofzo. ' zei ik nuchter en stak na een bedankje de sigaret van Sage op. Nog verbaasd eigenlijk want dit had ik niet van haar verwacht. Ze sprak weer verder en ik beet weer op mijn lip.
    Zo had ik Damien niet ingeschat, ik wist wel dat hij intimiderend over kon komen, maar dat hij er daadwerkelijk misbruik van zou maken.. 'Ik weet niet echt wat ik moet zeggen. ' zei ik toen terwijl ik op een trek nam. 'Weet je zeker dat je niet verward bent door die schok?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Athan Romanescu

    Oke, ik ging met mijn arm naar de hanger en ik zuchtte ergens waren mijn gedachte nog bij Willow, maar ze zal vast bij James zijn dus die zal niet snel meer leven. Een simpele hey kreeg ik van Damien terug en ik knikte weer ik ging achterom zitten, een stukje van hem vandaan en liet me tegen een stel rotsen vallen. Willow moest toch ooit terugkomen? Ik moest nog steeds met haar praten en ergens.. ergens had ik en idee wat ik zou gaan doen.
    Ik hield de hanger, het kristal met het donkerrode bloed en de bron van al mijn krachten vast en dacht goed na. Wat moest ik zeggen? We hadden het daarnet leuk, maar nu was het gewoon weg misselijk makend.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sage Evangeline Clark

    Amberlynn lijkt goed naar me te luisteren, haar wenkbrauwen staan gefronst en ze neemt een slokje van het flesje in haar handen. "Echt..." zegt ze dan en haalt haar schouders even op. "Weet je Sage, je hebt ook dingen verdiend. Damien had je niet moeten slaan. Dat was gewoon laf van hem, maar het is eerlijk ook te begrijpen. Het enige wat je doet is snauwen en een bitch zijn." onderbreekt ze me. Ik doe heel erg mijn best om haar geen dodelijke blik te geven. Om dit te voorkomen zet ik dan ook gewoon mijn handen in het gras onder mij en klauw die de aarde in.
    Daarna bijt ze op haar lip en knikt ze. "Ik zal wel gaan praten ofzo." zegt ze nuchter en steekt na een bedankje de sigaret van die ik haar aanbood op. Als ik verder praat, luistert ze weer terwijl ze op haar lip bijt. "Ik weet niet echt wat ik moet zeggen." zegt ze als ik uitgepraat ben en een trekje neemt. "Weet je zeker dat je niet verward bent door die schok?" vraagt ze en ik schud lichtjes met mijn hoofd. "Nee, ik weet zeker van niet. Hij kent het woord 'stop' gewoon niet volgens mij." Ik zucht vervolgens en ga met mijn handen door mijn donkerblonde haar heen, waarna ik met mijn hoofd in mijn handen steun.
    "Bedankt dat je wilde luistere, Amber." glimlach ik lichtjes naar haar. Bah, wat zijn mensen toch eigenlijk vervelend. Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in mensen. "Damien zal tegen anderen vast liever zijn, maar iedereen heeft iets slechts in zich en bij hem is het volgens mij best wel groot. Pas maar op bij hem." mompel ik vervolgens alsof ik het meen.


    Your make-up is terrible

    Okay, er zijn nog een aantal mensen niet vermoord.
    -Firlas Rheitel.
    -Jack Rush.
    -Catelinn Nina Adams.

    Hoewel er twee personages van zijn die echt gewoon al dood zijn [users die niet meedoen], mogen deze door James en Athan vermoord worden. Ikzelf, tenminste mijn personage Andrei, zal Jack Rush onder handen nemen.
    Dus het is maar wie het meisje wil en wie de jongen?


    †

    Nikki mag kiezen (:


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amberlynn Jefferson.

    Ik glimlachte en ik knikte erop. 'Dan ga ik nu mar terug. 'Dan ga ik nu maar terug. ' zei ik toen ik mijn sigaret had opgerookt.
    Ik draaide me om en liep twijfelend terug naar Damien.
    Moest ik haar nou wel of niet geloven?
    Ik ging weer liggen en liet het gaan. Ik lachte naar Damien. 'Hey, ik leef nog dus wat krijg ik?' Zei ik toen met een grijns.
    Ik ging achterover liggen en keek hem vragend aan.
    Na een tijdje raakte ik er toch afgeleid door.. het spookte maar door mijn hoofd en wat nou als ze gelijk had? Als hij werkelijk niet zo is?
    Ach, doe niet zo achterlijk. Hij is niet zo, of wel? Nee toch niet, het is Damien.
    Maar zo goed ken ik hem nog niet..? Of ...
    Ik raakte zo erg in gedachte verzonken dat ik niks meer om me heen opmerkte.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Oh eh, maakt mij maar weinig uit. Ik had de vorige ook al gekozen haha.


    Your make-up is terrible