• HAPPY B-DAY TO MEEE. Yay, heb een Ice Watch van pap en mam gekregen ;D
    Maargoed, ik wil van het geld wat ik in totaal krijg een iPod touch kopen, maar zijn die nogsteeds te koop als 16gb? Want 8 is echt te weinig, en 32 heb ik dan weer niet nodig xd Heb het al opgezocht en stuff, maar kan het niet echt vinden D:


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Alis volat propriis.

    -kijkt even op Ebay- Ja. En waarom zou je een Ice Watch willen? Het is gewoon weer een goedkoop ding met een logo erop. Je kunt precies hetzelfde design kopen voor een paar euro in een normale winkel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    -kijkt even op Ebay- Ja. En waarom zou je een Ice Watch willen? Het is gewoon weer een goedkoop ding met een logo erop. Je kunt precies hetzelfde design kopen voor een paar euro in een normale winkel.
    ---
    Ty c:
    En ik vind ze mooi, goeie kwaliteit en hij zit fijn, normaal begint mijn pols te jeuken als ik horloges draag etc.


    Alis volat propriis.

    Laufey schreef:
    -kijkt even op Ebay- Ja. En waarom zou je een Ice Watch willen? Het is gewoon weer een goedkoop ding met een logo erop. Je kunt precies hetzelfde design kopen voor een paar euro in een normale winkel.
    ---
    Ty c:
    En ik vind ze mooi, goeie kwaliteit en hij zit fijn, normaal begint mijn pols te jeuken als ik horloges draag etc.

    Dat is een goede reden om zo'n horloge te krijgen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dat is een goede reden om zo'n horloge te krijgen :Y)

    Ja toch c: En zoiets vind ik toch ook wel wat persoonlijker dan dat ik een iPod vroeg, dan ga ik daar liever voor sparen :3


    Alis volat propriis.