• Haaajj(H)

    Wie gaat er 14 Juni? ;o
    Ik ga wel! ;'D En heb er zoo zin in^^
    Maar even dus een vraag;
    *Wie gaat er ook? ;o misschien dat we elkaar ontmoeten daar, of umum, zien ofzo?



    Ik was 1 week terug in Goffertpark geweest, en ik kon niet vinden;| we zochten 1 uur, en we reden helemaal door Nijmegen heen, en eindelijk hadden we het gevonden. (WE=ouders, ik, broertjes.)
    We kwamen bij het NAC stadion, en toen vroegen we waar de concerten werden gehouden, werd er gezegt dat we ergen omhoog moesten lopen, en daar zou een veldje zijn. Nou oké wij lopen, komen we daar, NOU ECHT HET IS GROOTT! :O Die gast zei nog wel: veldjé. Nou het is écht een VELD!^^

    DUSSSS;* wie gaat er? .. (H)


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Whiiii ikke gaaat :D
    Heb er zin in :D
    xLien

    IK GA :'$

    Hoi xD


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik ga ook maar is er zo rij waar je in moet staan net als ahoy of wat ?

    dat weet ik niet ;o
    ik zag laatst een filmpje op internet van een open air optreden van th , en toen stonden ze gewoon los op veld ;o geén rij!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    oke xD
    ik ga toch de dag er voor dus ja xD

    IK GAA OOK. !


    You'd took my breath but I'll survive.

    ik moch niet een dag ervoor..
    want ik ken zo'n meisje .. (WAHAHXD) Die deed dat ook bij Ahoy, en toen kreeg ze boete van 200 euro, enne, haar kaartje werd afgepakt..
    Mijn kaartje werd 4 maart ook bijna afgepakt xD


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik moch niet een dag ervoor..
    want ik ken zo'n meisje .. (WAHAHXD) Die deed dat ook bij Ahoy, en toen kreeg ze boete van 200 euro, enne, haar kaartje werd afgepakt..
    Mijn kaartje werd 4 maart ook bijna afgepakt xD


    omg zielig xD

    en ze kunnen je kaartje niet afpakken ik heb het daar met papa overgehad!!
    en die zij dat ze je kaartje niet kunnen afpakken omdat het NIET HUN EIGENDOM IS!!!!

    Ik ga!!!:D ben 4 maart ook geweest=D


    Why don't you break my heart

    ik moch niet een dag ervoor..
    want ik ken zo'n meisje .. (WAHAHXD) Die deed dat ook bij Ahoy, en toen kreeg ze boete van 200 euro, enne, haar kaartje werd afgepakt..
    Mijn kaartje werd 4 maart ook bijna afgepakt xD


    omg zielig xD

    en ze kunnen je kaartje niet afpakken ik heb het daar met papa overgehad!!
    en die zij dat ze je kaartje niet kunnen afpakken omdat het NIET HUN EIGENDOM IS!!!!



    Nee dat klopt ook!! :O
    Helemaal mee eens, maar ze doen het toch!! Ik stond te dicht te filmen bij die tourbus 4maart, en die man greep me vast en schreeuwde dat ik me kaartje moest geven. Ik ben zo onsnapt van die man, hij's engg! Ik ging toen naar een vriendin's moeder en die zei ook dat het niet mog, want het is jou eigendom! ;O maar het is toch gebeurd bij een vriendin, écht te zieliggg!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    yeah ik ga ook en ik ben 4 maart ook al gweest


    take me away

    Ik geef niks af 14 juni helemaal niks
    het is mijn eigendom en ik heb het betaald en die man kan schreeuwen wat ie wilt ik luister niet.

    stelletje homo's !!
    en die boete daar is trouwens vrijweinig van waar want ik mocht bij een vriendin van mij 4 maart in de rij staan naar heel lang zeuren en smeken ik het scheelde niet veel of ik moest die man zijn voeten kussen xD
    en die lag er ook een paar dagen van te voren en die hebben ook geen boete gehad.

    Nee, maar mijn vriendin die lag er ook geen 1 nacht van te voren. maar die was nog iéts vroeger. volgens mij waren zij in de nacht van 2 Maart er al heen gegaan. ;]


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ze waren agressief die mannen joh. ze gooiden al die meisjes weg, die op een hek wilden klimmen toen die tourbus daar stond. ;|


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ikke.. xD Mag gewoon gratis met een vriendin mee:D ben haar ouders zo dankbaar :)


    Thank you that it is the morning of another day..