• IK WORD ECHT GEK! ik krijg vandaag nou al 2 mailtjes met: DE TH FAN VERKLAREN DE OORLOG TEGEN DE TH HATERS...ik heb er nou al zkkr 8 gehad STOP!! STOP MET DIE MAILTJES DOOR STUREN ..je moet niet op haters ingaan..als je ''de oorlog verklaart'' lachen ze je echt dik vierkant uit..hun scheld jou uit \..en hun genieten alleenmaar van jou reactie..je moet het gwn negeren NIET OP INGAAN DUS EN OOK NIET DOORSTUREN! vat het niet grof op maar toen ik die mailtjes kreeg ging er een GROOT schaamte gevoel door me heen OMDAT HET NERGENS OP SLAAT .okee de oorlog verklaart..EN DAN!!:O ja dan nix -_- dan lachen ze je vierkant uit omdat TH fans de oorlog hebben verklaart...nogmaals vat het alsjeblieft niet te grof op x3...:O Heb ik gelijk of ben ik nou de enige die daat zo over denkt?:O
    XxPatricia(H)


    don't Worry...Be gay.

    tja teh klingkt dom en mijn vrienden(sommige)haten TH dus eigelijk zou je dan oorlog hebben met je vrienden


    take me away

    TH haters zijn sneu. Waarom zou je er zo sterk voor uitkomen dat je een bepaalde band niet leuk vindt? Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, maar veel 'überfans' nemen alles ook veel te serieus. Ik vind het sneu als je vol walging zegt van: 'Die gasten van TH zijn gay' ofzo. Maar als er bijvoorbeeld grapjes over Bill's haar worden gemaakt (zoals laatst in Veronica Magazine, toen werd Bill's haar vergeleken met een stekelvarken. Een beetje flauw, maar al die brieven naar het magazine vond ik wel erg overdreven). Negeer de haters en stuur idd die mailtjes niet door. Doorstuurmailtjes zijn zowiezo irritant ;)


    I clicked my heels and wished for you.

    Mijn zin 'maar als...gemaakt' klopt niet helemaal, maar ik bedoel dus dat men niet zo overdreven hoeft te reageren op zulke kleine dingen, naar mijn mening (A)


    I clicked my heels and wished for you.

    Tering O?o dit is lang gelden men :'D


    don't Worry...Be gay.

    Omg. Dat is idd wel kinderachtig ofz.


    Mew <3

    volgens mij weten die mensen wat 'de oorlog aan haters verklaren' nieteens echt wat oorlog inhoudt
    -.-'


    If you want me to listen, whisper...

    idd
    ik bedoel,
    oke,je verklaart 'de oorlog' oke..En DAN??
    wat ga je doen?
    PRECIES
    HELEMAAL NIKS


    don't Worry...Be gay.

    Ik heb dat niet gekregen weet er niks van maja laat ze maar doen. ze weten gewoon niet beter
    fans en haters
    amen

    Amen :'D


    don't Worry...Be gay.

    Je hebt gelijk en eignlijk zijn th-haters oook fans want volgens mij kennen ze alle 4 de jongens bij naam kennen ze liedje dus ze promoten hen ook ene beetje klinkt stom is wel zo dus laat ze lekker man. luister ik ben th fan en ik wil nu geen boze mailtjes ofzow

    ik heb het ook heel vaak gekregen een keer!! ik werd er helemaal strond ziek van en gooide het gelijk weg..
    owjaa!!
    AMEN!!

    ik heb het idee dat dan alleen slimme fans mijn e-mail hebben dat ik die mailtjes niet krijg (A)

    echt sad. anti tokio hotel Haters gaan haters haten. |:
    Sta erboven ofzo.
    Eens dus

    ik kan geeneen oorlog met ze voeren. Danhou ik geen vrienden meer over. Ik heb gewoon teveel vrienden die hater zijn.. En ik respecteer dat. Maar zij respecteren ook dat ik fan ben!

    Xx

    je hebt gelijk

    maa rik vind dit wel een klein beetje een overdréven reactie

    ik bedoel, alle respect voor de fans van jb,maar ik ben niet aan hun muziek,, :') punt.