• Ik weet niet zo goed of dit topic hier thuishoort. :x

    Hooi! (:

    Ik heb jullie hulp nodig! Het zit namelijk zo: Mijn kledingkast valt zowat uit elkaar van ellende, dus gaat ie morgen naar de stort. Máár ik wil natuurlijk wel een andere kledingkast ervoor in de plaats!
    Nu heb ik op marktplaats een witte hangkast gevonden, maar ik wil ook een ladekast erbij. Maar die kan ik op marktplaats niet goedkoop vinden. En zo'n ruilgeval op facebook en die dingen moeten mij nog steeds accepteren, dat hebben ze nog niet gedaan.
    Ik heb echter wel drie eisen aan de ladekast:
    1) Het moet niet te zwaar zijn. Wij hebben thuis een molenaarstrap (dus een steile trap) en het liefste gewoon graag een niet al te zware kast. Dus geen zwaar eikenhout o.i.d.
    2) Geen wit! Mijn muren, vloer en plafond zijn al wit en die staande kast ook! En daarom heb ik graag geen witte ladekast. Anders heb ik zo'n witte doos als slaapkamer, en zo leuk vind ik dat niet. :Y)
    3) Mijn budget is rond de 60 euro. Oplopend tot maximaal 80 als het echt moet. :x

    Dus ja... Ik hoop eigenlijk dat jullie me kunnen helpen. Weten jullie sites waar ik op kan kijken? Ik woon trouwens in Roswinkel, gemeente Emmen. Dus als de kast per se opgehaald moet worden, dan het liefste binnen een straal van 35km.

    Ik ben jullie onwijs dankbaar als jullie me kunnen helpen! _O_

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 21:45 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ikea?


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    ChetUbetcha schreef:
    Ikea?



    Daar heb ik inderdaad al wel een ladekast gevonden, maar dat zal mijn laatste keus worden. Ik wil namelijk wat verder kijken dan de Ikea, en daar ben ik ondertussen ook mee bezig. Maar een ladekast van de Ikea staat al open in een apart tabblad, voor als ik inderdaad niets kan vinden. Thanks for the suggestion. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ikea, ja. Ikea is the best.

    En anders misschien de gamma, karwei, formido, praxis, etc (: Ga eens naar een bedrijventerrein, daar zitten al dat soort dingen bij elkaar!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 21:50 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ikea.
    Leen Bakker.
    Praxis.
    Karwei.
    Gamma.
    Hornbach.
    Jysk.

    Misschien dat daar iets te vinden valt?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Yoda schreef:
    Ikea, ja. Ikea is the best.

    En anders misschien de gamma, karwei, formido, praxis, etc (: Ga eens naar een bedrijventerrein, daar zitten al dat soort dingen bij elkaar!


    We hebben in Emmen wel een bedrijventerrein. En aan die winkels had ik eigenlijk nog niet eens gedacht! Thanks! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    @Vincie
    Daar zitten wel wat winkels tussen waar ik nog niet heb gekeken, dankje!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hier zitten echt hele mooie tussen, die nog onder je budget zijn (maar ook een aantal boven)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Xenos
    Kwantum


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    @Vincie
    Daar zitten er inderdaad een paar mooie bij, dankje! (:

    @NiallerBoo
    Hmm ik heb zojuist gekeken en zie er niet echt iets tussen. Maar bedankt voor het meedenken! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kringlopen misschien :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Kringlopen misschien :D.


    Hahahah, precies op het moment dat ik deze reactie van jou lees, oppert mijn moeder ook net om dan langs de kringloop te gaan! :'D
    But thank you, it's a good idea. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)


    Daar heb ik inderdaad al wel een ladekast gevonden, maar dat zal mijn laatste keus worden. Ik wil namelijk wat verder kijken dan de Ikea, en daar ben ik ondertussen ook mee bezig. Maar een ladekast van de Ikea staat al open in een apart tabblad, voor als ik inderdaad niets kan vinden. Thanks for the suggestion. (:


    Je kun hem kopen en ikea life hacks (oid) toepassen als je handig bent en iets unieks wil.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Asami schreef:
    (...)

    Je kun hem kopen en ikea life hacks (oid) toepassen als je handig bent en iets unieks wil.


    Wat zijn ''life hacks''? :x


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    http://www.beautylab.nl/ikea-hacks/

    TTada, sorry, zit op mijn mobiel atm dus je zult even moeten kopiëren en plakken


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Asami schreef:
    http://www.beautylab.nl/ikea-hacks/

    TTada, sorry, zit op mijn mobiel atm dus je zult even moeten kopiëren en plakken


    Ooh zo. Soort van DIY dingen. Ziet er wel gaaf uit! (:


    OT: Ik heb inmiddels een zwarte ladekast gevonden. Yaay! :3 En zelfs gratis, want het stond nog in de schuur en we waren 'm helemaal vergeten. Hoe dom kun je zijn. Gelukkig dat ik op de fiets moest om post naar de brievenbus te brengen dat ik 'm zag staan. :'D hahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •