• Over ongeveer een maand ga ik met school 6 dagen naar Engeland, daar heb ik heel veel zin in.
    Nu gaan wij in een gastgezin waar wij dan ook de avonden met doorbrengen enzo.
    Nu spreek ik wel redelijk Engels, maar ik wil het echt goed kunnen voor ik naar Engeland ga
    Dus zoek ik iemand die zin heeft om met mij Engels te praten via bv msn/kik/wapp
    Ik zoek iemand van ongeveer mijn leeftijd (15)
    Ik ben een directioner, belieber, tribute, houd van lezen en foto's maken.
    Ik zoek iemand die echt dagelijks met mij wil praten
    Edit: Ik heb nu twee mensen een pbtje gestuurd, maar er mogen er altijd meer
    Het is voor mij echt het handigst om het via wapp/kik te doen omdat ik normaal niet zoveel achter de computer zit

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 16:12 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ehh ik wil best engels met je praten via Q...
    ik heb geen msn, kik of wapp.
    maar als je wil mijn gastenboek of pb staat altijd open... of de shoutbox natuurlijk
    als je interesse hebt moet je het even zeggen dan zal ik wat meer over mezelf vertellen.
    Ik doe Cambridge Engels en doe dit jaar (december) examen. Mijn engels is goed. Ik ben ook 15 en ik zit in 4 vwo.

    o en mijn hobbies, favo muziek enz. :
    ik hockey 3x in de week (2x training en een wedstrijd en daarbij geef ik zelf ook training) ik vind het enorme leuk om te lezen en schrijven, films te kijken, te koken en bakken en ga zo maar door. Ik vind zingen echt amazing en ik hou echt van muziek.
    Ik ben een directioner en daarnaast ben ik een enorme fan van Taylor Swift en the script. Ook Jason Mraz, John Mayer en allerlei andere muziek vind ik helemaal geweldig.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 16:14 ]


    Miep

    Ik heb daar absoluut geen problemen mee. Mijn Engels is alleen nog niet perfect, maar de Engelse vonden het goed genoeg^^ Die gast bij de bookshop dacht zelfs dat ik engels was..... Dus ja
    Ik doe TTO en praat zo en zo de halve/ drie kwart dag engels.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 13:58 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik meld me :Y) Ik ben 14, en heb in December mijn FCE. Ik zit behoorlijk veel op msn, dus dat moet ook wel goed komen.
    Ik ben ook met school naar Engeland geweest, naar een gastgezin. Is echt leuk, veel plezier daar ;D


    You've cat to be kitten me right meow.

    Gastgezinnen zijn stom, bij die van ons ging het alleen maar om geld (no_chears)
    Maar ik kan ook wel redelijk goed Engels, doe volgend jaar mijn FCE's, maar heb niet zoveel tijd to be honest. Maar veel plezier in Engeland alvast.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik vind het prima. Ik ben 16, Engels is mijn beste (en favoriete samen met Geschiedenis) vak op school en heb MSN. Ik hou van lezen, fotografie, 1D, Taylor Swift, tekenen, fotografie en fantasie boeken en series. Ik merk het wel.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Il vind het prima.
    Ik ben wordt overmorgen veertien :D, doe TTO dus ik spreek zo'n beetje elke dag Engels, en ik ga in november ook naar Engeland:). Ik heb btw MSN. Ik hou van lezen, schrijven, muziek luisteren, m'n tijd verprutsen op YouTube...
    Nou ja, ik hoor het wel, denk ik.


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Met mij kun je altijd praten (; Ik ben net 17 geworden, dus dat gaat nog wel, toch? ^^
    Ik zit nu in VWO 5 en ik doe IB (het vervolg van TTO), dus ik ben eraan gewend (:


    Caution first, always.

    Ik wil me best beschikbaar stellen. (:
    Ik ben 15 jaar oud, en zit in het vierde jaar. Ook ben ik een Directioner, en ik kan communiceren via Whatsapp en MSN (al kan MSN moeilijk worden als dat iedere dag moet).
    Als je nog iemand zoekt stuur me dan maar even een berichtje. (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik ben 20 :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Simm schreef:
    Met mij kun je altijd praten (; Ik ben net 17 geworden, dus dat gaat nog wel, toch? ^^
    Ik zit nu in VWO 5 en ik doe IB (het vervolg van TTO), dus ik ben eraan gewend (:



    Vraagje: Wat is IB nou precies??
    Bij mij op school lijkt niemand me da uit te kunnen leggen en in this case isn't google my best friend...


    We've lived in the shadows for far too long.

    BlueHope schreef:
    (...)


    Vraagje: Wat is IB nou precies??
    Bij mij op school lijkt niemand me da uit te kunnen leggen en in this case isn't google my best friend...

    IB is International Bachelor. Het houdt ongeveer in dat je Engels op een heel hoog level zit. Met je IB wordt je geloof ik qua Engels op alle internationale universiteiten toegelaten.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Whoop, my inbox has got lots of space for you!

    Ik lees, schrijf, praat en luister vreselijk veel Engels, dus ik denk dat ergens wel mag zeggen dat mijn Engels wel aardig is. Ik ben 18, zit in 5 HAVO en ben maar een heeel klein beetje fan van 1D. Okee, vooruit, dedicated Directioner. Verder rijd ik fanatiek paard, teken graag en lees veel, maar ik vind eigenlijk alles wel leuk om over te praten.
    Als ik je een tip mag geven, luister veel naar de Engelse radio, daar leer je ook best veel van. Bij deze een linkje naar de Hits Radio: ukradioplayer.thehitsradio.com/console
    Good luck and lots of fun in England!


    You oughta know

    Hashtagged schreef:
    (...)
    IB is International Bachelor. Het houdt ongeveer in dat je Engels op een heel hoog level zit. Met je IB wordt je geloof ik qua Engels op alle internationale universiteiten toegelaten.

    Dit en je gaat veel meer werken met literatuur (tenminste dat is wat ons hoofd TTO zegt). Je moet meer zelf schrijven en lezen. Je gaat je ook meer richten op gedichten, zoals Shakespearean sonnets en Petrarchan sonnets. Ik doe nu TTO 4 en ga dus voor mijn IB. Vorig jaar FCE gehaald en twee weken terug had ik al mijn eerste ED-toets voor IB engels, wat ging over poetic devices.

    Hierbij meld ik me dus ook aan voor jou zoektocht naar een engels maatje:Y) Ik doe dus nu TTO 4, ik ben 15 jaar oud, heb msn en wapp, houd van allemaal soorten muziek, doe kickboksen en paardrijden en ik schrijf graag. Ik ben al in Engeland geweest in de 2e, het was erg leuk (:


    From these ashes, I will rise

    Ik kan redelijk Engels. Ik ben zestien, een Directioner, houd van schrijven en fotograferen
    en nogal een latertje... :Y)


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Hmm, ik denk dat je al zat mensen hebt om mee te praten, maar ik wil altijd wel Engels met je praten op MSN ofzo? C: Ik ben Directioner, 15 jaar en ben verliefd op Quizlet. *Serious face* Maar ik heb dus geen hoge dingen Engels geval zoals ik bij sommigen wat ik lees hier. Mijn Engels kan er mee door en het is ook goed voor mijn Engels als we met elkaar praten D': Dus als je wilt pb me even je msn c:


    xoxo'


    Pretty is just a pretty word.