• terwijl je eigenlijk alles behalve tijd te veel hebt.....

    Wie kent dat? (krul)


    - zit hier nog met 2 herh wiskunde en 5 grote oef en les frans, taak en les fysica woordenschat oef en les van Nederlands en ook nog een boek dat uit moet zijn -


    effort never betrays you

    Ken ik maar al te goed. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mij komt het ook erg bekend voor...


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Altijd van alles doen, behalve hetgeen wat je moet doen... en dan wanneer je hetgeen doet wat je moet doen, kom je tijd te kort :'D
    Ik ben een tijdverspiller in het kwadraat vrees ik xD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Mijn tijd verspil ik altijd. Achja, ik ben goed in alles het laatste moment doen en ik ben er ondertussen wel achter dat ik niet kan presteren zonder stress.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Juuups. Ik heb me voorgenomen heel me wiskunde te herhalen. Plus een Franse roman lezen plus een godsdienstopdracht.
    Maar Patience is zo verslaaavend!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    ImAwesome schreef:
    Mijn tijd verspil ik altijd. Achja, ik ben goed in alles het laatste moment doen en ik ben er ondertussen wel achter dat ik niet kan presteren zonder stress.

    Ohgod, dat herken ik zo hard! Ik kan echt proberen mij wiskunde te leren om 6 uur, net thuis van school en net wat computer 'gespeeld' maar dat lijkt nooit ergens op. Maar zo tegen 10 uur, als het echt moet moet moet gebeuren of ik buis de dag erop dan lukt het wel :'D


    effort never betrays you

    Eigenlijk moet ik ontzettend veel doen (vooral voor school), maar ik ben bezig met quizlet en onnozele dingen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Heel herkenbaar (krul)


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Soms, maar vandaag ben ik in een goede bui :Y) Ik heb al twee uur achter elkaar geleerd, maar nu neem ik even een break. Maar ik kan ook heel erg goed dingen uitstellen hoor! (krul)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Flitwick schreef:
    Eigenlijk moet ik ontzettend veel doen (vooral voor school), maar ik ben bezig met quizlet en onnozele dingen.

    ImAwesome schreef:
    Mijn tijd verspil ik altijd. Achja, ik ben goed in alles het laatste moment doen en ik ben er ondertussen wel achter dat ik niet kan presteren zonder stress.


    life is awesome

    Flitwick schreef:
    Eigenlijk moet ik ontzettend veel doen (vooral voor school), maar ik ben bezig met quizlet en onnozele dingen.


    i put the fun in funeral

    *steekt hand op*


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb een 10 voor tijd verspillen (bloos)


    Caution first, always.

    Barnabas schreef:
    Ken ik maar al te goed. :Y)


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein