• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:


    (er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark || MadeByHades
    - Felicia Williams || Depay
    - Cicaro Amare Dorado || sweetteen
    - Tarid Heilo || Xerces

    Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan || Y0L0
    - Harry Edward Styles || Sheerios
    - Liam James Payne || wolffire
    - Louis William Tomlinson || Rider
    - Zayn Javadd Malik || AgentP

    (ik heb het op wikipedia opgezocht, en wikipedia zeg Javadd ;x)

    Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 19:18 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    TIEHIE, zoveelste 1D RPG.

    Rol: Meisje die meespeelt in de serie
    Naam: Dana Leigh McClark
    Bijnaam: Daan
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:





    Becky G
    Karakter: Dana is erg aardig, en helpt iedereen. Je ziet d'r nooit gemeen, en als je d'r kwaad wilt hebben moet je er heel wat voor over hebben. Ze is heel gevoelig, dus als je haar kwetst dan heb je haar echt gekwetst. Ook vat ze alles op als een compliment. Als er iets ergs gebeurd, zal ze altijd voor je klaarstaan en laat je niet meer alleen totdat je zegt dat ze wel mag gaan. Door dat ze zo klein is, heeft ze voor het kleinste kastje zelfs een trapje nodig. 1.50 valt niet mee als je 18 bent. Zelf vind ze het niet echt erg. Meestal ziet ze er perfect uit, dus valt het niet op. Ze is een actrice die best bekend is, maar niet bij iedereen.
    Familie: Haar ouders zijn na 20 jaar nogsteeds gelukkig getrouwd. Verder heeft ze een broer.
    Extra: Ze speelt de rol van de beste vriendin van Caitlynn. Daar heet ze Lauren. Ze danst ook.
    Tegenspeler in progamma: Zayn Javadd Malik

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 20:16 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik reserveer Niall, als het kan. Ben wel benieuwd wat voor RPG dit word en 1D is altijd goed ^.^


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    heb jullie erbij gezet ^^
    Nog even iets, er komt nog eentje bij (dit alleen voor de meisjes) : Tegenspeler in programma

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 9:37 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rol: hoofdrol van de serie
    Naam: Caitlynn Jo Millers
    Bijnaam: Cait, Cat
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:


    Ze heeft lange, blonde krullen. Haar ogen zijn zeegroen, met een aantal gouden spikkeltjes.
    Karakter: Cait is een vrolijk en hyperactief persoon. Ze kan met bijna iedereen overweg, behalve de mensen die rot tegen haar doen. De rest komt later of in de RPG.
    Familie: Caitlynn is enig kind, en heeft ouders die vrij vaak op zakenreis zijn. Omdat ze zo vaak alleen thuis zat, zocht ze een hobby. Zo is ze bij het acteren gekomen. Dit is haar eerste programma.
    Extra: In de serie speelt ze de hoofdrol, waar ze Ciara Djinn heet.
    Tegenspeler in programma: Harry Edward Styles (als diegene het goedvindt. In de serie heten de jongens trouwens ook anders)

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 19:31 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Aangepast


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik wil ook een meisje reserveren!


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Dus ze acteren en hebben ook andere naam in de serie, maar 1D bestaat wel echt (buiten de camera's om dan)?

    Rol: Niall/Rowan
    Naam: Niall James Horan en in de serie Rowan Adams
    Bijnaam: Nialler, Ni, Leprechaun
    Leeftijd: 19 jaar
    Uiterlijk:



    Zijn natuurlijke haarkleur word altijd grotendeels gemaskeerd door blonde haarverf. Hier voelt hij zich het gemakkelijkst bij, al twijfelt hij de laatste tijd wel vaker of hij er mee moet stoppen. De randjes van zijn irissen zijn donkerblauw en naar binnen toe, naar zijn pupil, worden ze steeds lichter. Hij is best klein voor de gemiddelde jongen.
    Karakter: Lieve schattige Niall, word altijd gezien als het kleine broertje die nog geen vlieg kwaad doet en die je altijd moet beschermen. Gedeeltelijk is dat ook waar, maar hij is echt niet altijd even onschuldig. Hij houd wel van een grapje en kan bij straf ook best voor zichzelf opkomen. Er word ook altijd gezegd dat hij pas als laatste iets doorheeft als er iets gebeurd, maar eigenlijk is dat niet waar. Meestal is hij erg snel met dingen oppikken, alleen houd dit dan voor zichzelf. Net zoals eigenlijk veel dingen, kan hij heel uitbundig zijn, maar keert hij uiteindelijk altijd ook wel weer een beetje op zichzelf na afloop. Verder RPG.
    Familie: Zijn ouders en oudere broer Greg
    Extra: Zoals hij altijd zegt, hij houd van iemand met zijn hart, niet met zijn ogen. Dit staat bij hem gelijk aan zijn biseksualiteit, waar hij nog niet openlijk voor uit gekomen is, behalve met deze uitspraak, die best wel cryptisch is.
    Hij kan echt niet zonder zijn gitaar, zijn vier beste vrienden en voedsel.
    Tegenspeelster in de serie: Tarid Heilo

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 23:24 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Mag ik Harry reserveren? (:

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 12:36 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    @Y0L0, klopt. 1D bestaatwel buiten de cameras om, niet in het programma

    @Sheerios, tuurlijk, ik zet je erbij (:

    voor de duidelijkheid, let it shine is een soort GTST-achtig programma, maar dan dus over het leven van Ciara, de jongens, overige acteurs/actrices enz.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    MadeByHades schreef:
    TIEHIE, zoveelste 1D RPG.

    Rol: Meisje die een romance krijgt met Zayn, en meespeelt in de serie
    Naam: Dana Leigh McClark
    Bijnaam: Daan
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:





    Becky G
    Karakter: Dana is erg aardig, en helpt iedereen. Je ziet d'r nooit gemeen, en als je d'r kwaad wilt hebben moet je er heel wat voor over hebben. Ze is heel gevoelig, dus als je haar kwetst dan heb je haar echt gekwetst. Ook vat ze alles op als een compliment. Als er iets ergs gebeurd, zal ze altijd voor je klaarstaan en laat je niet meer alleen totdat je zegt dat ze wel mag gaan. Door dat ze zo klein is, heeft ze voor het kleinste kastje zelfs een trapje nodig. 1.50 valt niet mee als je 18 bent. Zelf vind ze het niet echt erg. Meestal ziet ze er perfect uit, dus valt het niet op. Ze is een actrice die best bekend is, maar niet bij iedereen.
    Familie: Haar ouders zijn na 20 jaar nogsteeds gelukkig getrouwd. Verder heeft ze een broer.
    Extra: Ze speelt de rol van een vriendin van Caitlynn. Daar heet ze Lauren.
    Tegenspeler in progamma: Zayn Jawaad Malik


    Dit wordt niet van te voren bepaald. Je kunt niet in het rollentopic al zeggen dat ze een romance met zayn gaat krijgen, omdat de rpg nog niet eens is begonnen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    RememberYoux schreef:
    @Y0L0, klopt. 1D bestaatwel buiten de cameras om, niet in het programma

    @Sheerios, tuurlijk, ik zet je erbij (:

    voor de duidelijkheid, let it shine is een soort GTST-achtig programma, maar dan dus over het leven van Ciara, de jongens, overige acteurs/actrices enz.


    Mag ik even zeggen, dat ik het een geniaal idee vind? Hierbij ;D


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Y0L0 schreef:
    (...)

    Mag ik even zeggen, dat ik het een geniaal idee vind? Hierbij ;D


    Dankje! Kwam er om een of andere reden gister op toen ik naar Expeditie Robinson zat te kijken ;0


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rol: Harry Styles.
    Naam: Harry Edward Styles.
    Bijnaam: Haz, Hazza.
    Leeftijd: 01-02-1994, Harry is 18.
    Uiterlijk:


    Karakter: Volgt in rpg, anders houd ik me er niet aan.
    Familie: Zijn moeder en zijn zus Gemma.
    Extra: Zijn naam in de serie is Nino Montesha.
    Tegenspeler in programma: Caitlynn Jo Millers.

    [Goed genoeg? :')]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 14:34 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nog rollen nodig ecxept of 1D?
    Anders ga ik niet kunnen kiezen tussen de boys.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 16:37 ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Kan ik trouwens al zeggen dat mijn personage de tegenspeelster van Liam Payne is?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.