• Voor mijn nieuwe Lilo fanfic ben ik opzoek naar een cover!
    Titel
    Big boys don't cry
    FT. LiLo(dit moet ook zo onder elkaar)
    Korte inhoud
    De lads zijn niet bekend in deze fanfic. Ze zijn al sinds de lagere school bevriend en alhoewel ze op de middelbare allemaal verschillende kanten op zijn gegaan zijn ze nog steeds een hechte vriendengroep. Als één van hun ernstig ziek wordt willen ze er voor hem zijn, maar hij wil geen medelijden, cause big boys don't cry.
    Wat moet er zoiezo op
    LiLo natuurlijk en evt. ook nog een groepsfoto van de lads (met zayn en het liefst uit 2010-2012)
    De titel en in de hoek in kleiner lettertype
    By Sterreliza'
    Primproducions.
    Als het kan zou ik het leuk vinden als er om de foto's of om de titel iets van een infuussnoer ofzo zou lopen, dit is echter geen vereiste.
    stijl
    Vrolijk, sierlijk lettertype
    beloning
    De cover die ik uitkies krijgt een imagine of een kleine rol in de fanfic.
    Foto's die je evt. kan gebruiken







    Alvast bedankt!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik kan absoluut geen covers maken, maar zou je me willen waarschuwen als je story online staat?


    <3

    Amica schreef:
    Ik kan absoluut geen covers maken, maar zou je me willen waarschuwen als je story online staat?

    Het gaat nog wel een poosje duren voor ik hem online zet omdat ik eerst een voorraadje wil hebben. Ik zoek nog wel iemand die wil proeflezen, dus als je daar interesse hebt.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Rena schreef:
    (...)
    Het gaat nog wel een poosje duren voor ik hem online zet omdat ik eerst een voorraadje wil hebben. Ik zoek nog wel iemand die wil proeflezen, dus als je daar interesse hebt.

    Nee, sorry :3


    <3

    Hey, ik wil wel wat proberen (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Ik ben nog steeds op zoek naar een cover!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    perpetual schreef:
    Hey, ik wil wel wat proberen (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jinxxx schreef:
    (...)

    graag!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Homeostase schreef:
    (...)
    graag!

    Dat word dan wel wat later, want ik moet eerst een banner maken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb bijna de banner voor iemand anders klaar. Als je nog een cover wilt, wil je hier dan even op reageren? Ik ga daar morgen dan vroeg mee beginnen! En dan kan ik dit topic niet uit het oog raken, want dat was ik wel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jinxxx schreef:
    Ik heb bijna de banner voor iemand anders klaar. Als je nog een cover wilt, wil je hier dan even op reageren? Ik ga daar morgen dan vroeg mee beginnen! En dan kan ik dit topic niet uit het oog raken, want dat was ik wel.

    Jaaaaa


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wat voor sfeer moet het uitstralen? Want straks maak ik iets wat er totaal niet bijpast. Ik ben er al wel mee begonnen. c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jinxxx schreef:
    Wat voor sfeer moet het uitstralen? Want straks maak ik iets wat er totaal niet bijpast. Ik ben er al wel mee begonnen. c:

    Wel redelijk vrolijk, het is geen heel depri verhaal.
    Ik weet niet of het nog kan, maar ik zou wel heel graag dat laatste plaatje erin willen hebben


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    DrFluke schreef:
    (...)
    Wel redelijk vrolijk, het is geen heel depri verhaal.
    Ik weet niet of het nog kan, maar ik zou wel heel graag dat laatste plaatje erin willen hebben

    Kun je me misschien de genre's van het verhaal vertellen? Ik heb namelijk een soort background nodig en ik kan moeilijk flowers erbij stoppen ofzo, hehe. En nee hoor, dan verander ik dat gewoon! c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jinxxx schreef:
    (...)
    Kun je me misschien de genre's van het verhaal vertellen? Ik heb namelijk een soort background nodig en ik kan moeilijk flowers erbij stoppen ofzo, hehe. En nee hoor, dan verander ik dat gewoon! c:

    Drama, romance, fanfic, love, love , love, love, life, life, life.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    DrFluke schreef:
    (...)
    Drama, romance, fanfic, love, love , love, love, life, life, life.

    Hehe, oke, thanks c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.