• (Novum/AP) - Justin Bieber werd bepaald niet met open armen ontvangen toen hij optrad in de rust van een Canadese footballwedstrijd. Het Canadese tienersterretje werd zondag door sportfans ontvangen met een luid boegeroep.

    Het gejoel begon al toen Justins hoofd op een groot scherm te zien was en ook toen de 18-jarige zanger het podium betrad werd Bieber uitgejouwd. Ook tijdens de nummers Boyfriend en Beauty and a Beat hielden toeschouwers zich niet in. Bieber liet zich echter niet uit het veld slaan en bedankte het publiek. "Ik hou van je, Canada!"

    Ook Carly Rae Jepsen kreeg in het begin van haar optreden te maken met een opstandig publiek. Maar tijdens het zingen van haar single This Kiss en de wereldwijde hit Call Me Maybe wist de 27-jarige zangeres de toeschouwers toch voor zich te winnen.

    Wel ja, niet iedereen is fan van hem. Trouwens, als je naar een Canadese footballwedsttijd gaat verwacht je niet dat er een beroemd iemand komt optreden. Je komt voor de wedstrijd, niet voor hen.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Tsja, dat is ook logisch. De JB fans zijn over het algemeen meisjes tussen de 12 en de 16 jaar en degene die naar een sportwedstrijd gaan zijn dat over het algemeen niet.


    Your make-up is terrible

    Tja, een stadion voor een footballwedstrijd is waarschijnlijk niet gevuld met enthousiaste tienermeisjes.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Is dat tegenwoordig ook al nieuws?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Tja, inderdaad gaat hij niet precies naar de goede doelgroep om zijn liedjes te zingen.

    ... maar dit vind ik dan toch wel een beetje... Cruel.


    Tijd voor koffie.

    Dat is het leven van een artiest. Je hebt fans en haters en hij stond nou niet echt voor de doelgroep.

    Tenminste. Misschien was het de groep waar hij zelf op doelde, maar niet de groep die hij bereikt heeft (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Of het nou de doelgroepis of niet. Het is asociaal om 'boe' te roepen als iemand zingt. Dat zou jij zelf toch ook niet willen?


    Pretty is just a pretty word.


    26 - 02 - '16

    Dat krijg je als je gaat zingen voor mannen -maar natuurlijk ook vrouwen- die liever football willen zien dan ster die aanbid wordt door vele meiden :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    LOL. :'D
    Briljant, haha.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Tja, wat wil je? 't Is nou niet bepaald zijn doelgroep.


    i put the fun in funeral

    Is zij 27?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Is zij 27?


    Ik had dat ook niet verwacht :'D


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    Tsja, dat is ook logisch. De JB fans zijn over het algemeen meisjes tussen de 12 en de 16 jaar en degene die naar een sportwedstrijd gaan zijn dat over het algemeen niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Niet erg raar als je het mij vraagt


    Life is hard and then we die