• Okay dit moet ik gewoon even kwijt .

    Ik ben zo frustreerd nu ! Echt eh (puh)
    Want in mijn klas is gewoon een perfect iemand .
    Ik bedoel : die ene persoon doet : tennis , volleybal , voetbal , lopen , is begaafd in alle sporten speelt piano en saxofoon is slim , vriendelijk , grappig , .......
    Euh......... ik bedoel het is echt frustrerend ( juist geschreven ? ) als je hem vergelijkt met mij !
    Goh .................

    Nu ja sorry voor mijn gezeik maar dat moest echt even !

    Maarja ik kan er toch niets aan veranderen eh :P:P:P:P:P:P:P


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    Als je hem beter leert kennen vind je heus wel iets aan hem wat niet zo perfect is hoor :Y)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Camel schreef:
    Als je hem beter leert kennen vind je heus wel iets aan hem wat niet zo perfect is hoor :Y)



    het enige wat niet zo perfect is is zijn lach ! Maar dat was het ook :P


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    FloppyFish schreef:
    (...)


    het enige wat niet zo perfect is is zijn lach ! Maar dat was het ook :P


    well, keep looking :Y)


    -

    FloppyFish schreef:
    (...)


    het enige wat niet zo perfect is is zijn lach ! Maar dat was het ook :P


    Ik zou dan medelijden met hem hebben als zijn lach niet zo geweldig is. Jij kan als je een leuke jongen ziet mooi naar hem lachen en op de schoolfoto's durf je gewoon te lachen. Maar die arme jongen die zal toch never nooit een kans hebben op een mooie schoolfoto ö
    Owkeej, ik overdrijf nu wel een beetje :Y) Maar misschien als je er op deze manier over nadenkt voel je je beter(flower) En nu kun je elke keer als je hem geweldig ziet lopen doen denken: maar ik kan tenminste mooi lachen (duivel) mwahahaha (gawd, ik heb echt issues(cat))

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 19:35 ]


    From these ashes, I will rise

    Hij is goed in sport en is muzikaal aangelegd... Slim, vriendelijk, grappig.... en je bent dan perfect? Jij hebt ook zeker dingen waar je goed in bent, en als je die (nog) niet hebt, dan zal je die zeker nog wel ontdekken (K)
    Je somt 3 goede eigenschappen op... jij zal toch zeker wel meer goede eigenschappen hebben dan die 3?
    Niemand is perfect meid, hij niet, jij niet, ik niet, niemand niet. We hebben allemaal de dingen waar we goed in zijn en wat ons tot een leuk en aangename persoon maakt, maar geloof me, iedereen heeft evenzo een andere kant. Dus zeker niet frustreren omdat iemand in jou ogen perfect is, want dat is degene gewoon niet ;)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Camel schreef:
    Als je hem beter leert kennen vind je heus wel iets aan hem wat niet zo perfect is hoor :Y)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Lol, nobody is perfect c;


    Pretty is just a pretty word.

    Er is maar één iemand perfect hier en dat ben ik. So no biggie, want je kent me niet c:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ken ook zo iemand, ze is gewoon alles wat ik wil zijn. Ze is ontzettend aardig maar het is heel frustrerend om met haar om gaan.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    CURLYMONSTER schreef:
    Lol, nobody is perfect c;


    Zul je net zien dat zijn naam "nobody" is :W


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Camel schreef:
    Als je hem beter leert kennen vind je heus wel iets aan hem wat niet zo perfect is hoor :Y)


    26 - 02 - '16

    Niemand is perfect Het klinkt eerder dat je verliefd bent (Oké , die is gemeen :W)
    Hij heeft gewoon een ruime hobby:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Camel schreef:
    Als je hem beter leert kennen vind je heus wel iets aan hem wat niet zo perfect is hoor :Y)


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Iedereen vind iemand wel 'perfect' op haar eigen manier.
    *kuchkuch* zeker als je verliefd bent..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Camel schreef:
    Als je hem beter leert kennen vind je heus wel iets aan hem wat niet zo perfect is hoor :Y)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."