• National Novel Writing Month is begonnen c:
    En hier kan je je aanmelden.


    Wat is Nano?

    Nano is een project waarin schrijvers uitgedaagd worden om 50.000 woorden te schrijven in dertig dagen tijd, dit vindt plaats in de maand November.


    Welke Q'ers doen er allemaal mee?

    Thornfield - Peyrac - Vuur om mee te spelen
    50k

    Reid - JanaAusten - Vaarwel, Cameron
    50k

    CrazyChicken - CrazyChicken- Superhelden
    50k

    Tiame - Miiiek - Wind
    Square - Squares -
    50k

    Lillium - LadyMoirae - Remembrance
    Noyade - Progeny - De man die mijn moeder verving
    Memoria - Witlow - Autumn Leaves
    Mulford - GreyWolfMoon - Zoete wraak, zoute tranen
    50k

    PercyWood - ElfCitadel - Kleuren der natuur
    Descartes - Chanice -
    HallowsEve - soulkey - Meesteres van Bloed en Schaduw
    TheseWords - TheseWords - Wild Hearts
    Yggdrasil - Rowena - A Different Kind of Crazy
    Requille - Vaitille - Mists of spirits
    Emrys - Taraluis - Long road home
    50k

    Snowwhite - AnnaEvermore - Alleen zonder jou
    ImAwesome - Sushita -
    Ayumi - AurbiéAurorette - Falling

    Naamsveranderingen doorgeven, aub!

    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Vermeld ook even je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)



    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten, elkaar tips geven, etc. En ofcourse, je verhaal en je vooruitgang neer zetten.



    Word wars om:

    1) 13:00-14:00
    2) 15:00-16:00
    3) 16:30-17:30
    4) 20:00-21:00
    5) 21:30-22:30

    Succes iedereen!

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 11:31 ]


    Ex astris, sciencia

    Ik heb het nieuwe topic al maar gemaakt.
    BAh, ik loop bijna 3k achter.


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    Ik heb het nieuwe topic al maar gemaakt.
    BAh, ik loop bijna 3k achter.


    Nawh :s


    comfort in c h a o s

    Mijn topics, zodat ik jullie voortgang weer kan stalken. ^^
    Trouwens, succes iedereen! (Beter laat dan nooit :'))


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Abo


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Hoe gaat het bij jullie?


    Ex astris, sciencia

    Ik zit nu op 26,5k. Ik heb vanochtend nog niets gedaan, maar vannacht na twaalf uur heb ik al 740 woorden geschreven. Mijn doel voor vandaag is 28k. ^^


    En deze is voor iedereen die moeite heeft woorden op papier te krijgen:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik zit nu op 26,5k. Ik heb vanochtend nog niets gedaan, maar vannacht na twaalf uur heb ik al 740 woorden geschreven. Mijn doel voor vandaag is 28k. ^^


    En deze is voor iedereen die moeite heeft woorden op papier te krijgen:


    Ik wil vandaag op 20k raken.
    En super schattige pinguïn!

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 13:21 ]


    Ex astris, sciencia

    Great. Ik zit soort van vast met mijn verhaal. NU ja, vast. Ik weet wat ik er bij een bepaald stuk moet bij zetten, maar ik weet gewoon niet wat ik moet schrijven om negen maanden te vullen. *Sigh* En dan na die negen maand heb ik nog een jaar of drie om te vullen.


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    Great. Ik zit soort van vast met mijn verhaal. NU ja, vast. Ik weet wat ik er bij een bepaald stuk moet bij zetten, maar ik weet gewoon niet wat ik moet schrijven om negen maanden te vullen. *Sigh* En dan na die negen maand heb ik nog een jaar of drie om te vullen.


    Dan sla je die stukken toch gewoon even over? Schrijf gewoon eerst wat je wel weet, en dat kun je het later aanvullen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Dan sla je die stukken toch gewoon even over? Schrijf gewoon eerst wat je wel weet, en dat kun je het later aanvullen. (:

    Dat is misschien wel een goed idee. Hmm. Ik zit aan wat ik vandaag moet schrijven, dus dat is toch al 3k vandaag. Nog 2K te gaan.


    Ex astris, sciencia

    Ik heb de eerste dagen heel hard door geschreven en nu heb ik dus geen tijd om te schrijven.:c
    Wel ja, ik ga het proberen.^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Loop nog steeds zo'n 3k achter. Nouja deze week kan ik veel gaan schrijven en volgend weekend ben ik niet bij men pa en thuis op men eigen laptop gaat schrijven toch altijd veel beter. Wel heel zielig eigenlijk ik heb ik een weekend net iets meer dan 2000 woorden geschreven. Dat doe ik ook op de gemiddelde schooldag.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Hoofdpersonagesvraag: Kwa uiterlijk, welke beroemdheden zijn het dichtst bij jullie hoofdpersonages?

    Jeremy Jarod Blackwood:
    1
    2

    Benjamin
    1
    2

    William Aaron Blackwood
    1

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 18:28 ]


    Ex astris, sciencia


    Op haar baseer ik het uiterlijk van mijn hoofdpersoon min of meer. Dir is trouwens niet voor LRH want ik ben na 2k aan woorden voor Lrh al met een ander NaNo verhaal begonnen omdat ik echt vastzat.
    Dat is trouwens dan Guinevere
    De rest heb ik gewoon afgepakt uit Twilight. Dat ik echt een Twilight verhaal ga schrijven voor NaNo...


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Haha, dat is voor mij niet zo'n moeilijke vraag. Zo'n driekwart van die losse verhalen die ik wilde schrijven bestaat inmiddels uit Perciver. :')
    Dit is dus Percy:



    En Oliver:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan