• Are you kidding me!

    Waarom draagt zij dan dat shirt :c
    not cool, bro

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 22:20 ]


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Ik kan hem niet zien.


    Take risks and conquer your fears.



    Ik dacht, ik ben even aardig, maar dit is hem, als het goed is.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    jaa thank (:

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 22:25 ]


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Waarschijnlijk draagt ze het omdat ze het shirt mooi vind, of in de zin van de originele betekenis van het woord. :')


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    .______.
    Epische faal is episch


    i put the fun in funeral

    Ja, but still it's stupid.


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Dat is best slecht.

    Oh my god. Maar ik zag dat ze in de H&M shirts hadden van Nirvana en andere bands, dus binnenkort gaan wss veel meisje die dragen zonder te weten waarom ze het dragen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    thoughtful schreef:
    Ja, but still it's stupid.

    Dat hangt ervan af om welke reden ze het shirt gekocht heeft. Misschien is ze wel boeddhistisch en vind ze het fucking awesome dat er een shirt met de tekst 'Nirvana' is, om misschien vind ze de smiley gewoon cool.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Lenah schreef:
    (...)
    Dat hangt ervan af om welke reden ze het shirt gekocht heeft. Misschien is ze wel boeddhistisch en vind ze het fucking awesome dat er een shirt met de tekst 'Nirvana' is, om misschien vind ze de smiley gewoon cool.


    Dat kan. Dan word het net als die Rolling Stones shirts, omdat ze het teken leuk vinden....


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Omg, dat vind ik dus zoooo onnozel aan die mensen. Ik ben nu toevallig een grote fan fan Nirvana en ik kan er dus echt niet tegen als mensen bandshirts kopen zonder te weten welke band het is of dat ze er nooit nar luisteren.
    Dat was bij The Rolling Stones ook zo. Omdat ze het logo mooi vonden, maar ze kennen The Rolling Stones niet eens.
    Daar kan ik echt niet tegen.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Damn...dat is best wel dom


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jezus, fans en hun verontwaardiging... Laat mensen gewoon iets dragen als ze het mooi vinden D: Het dragen van een shirt is niet een "privilege" die je moet verdienen door een bepaald aantal dingen te weten van de bijbehorende band. Sommige dragen iets omdat ze de betekenis mooi vinden, anderen vanwege het plaatje en weer anderen vanwege de band. Maar het is zo ongelofelijk flauw om iemand te gaan veroordelen omdat ze niet weet wie bij de band hoort die ook op het shirt staat.

    En hey, kennen jullie allemaal de originele betekenis van Nirvana? En niet spieken met google.


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    Jezus, fans en hun verontwaardiging... Laat mensen gewoon iets dragen als ze het mooi vinden D: Het dragen van een shirt is niet een "privilege" die je moet verdienen door een bepaald aantal dingen te weten van de bijbehorende band. Sommige dragen iets omdat ze de betekenis mooi vinden, anderen vanwege het plaatje en weer anderen vanwege de band. Maar het is zo ongelofelijk flauw om iemand te gaan veroordelen omdat ze niet weet wie bij de band hoort die ook op het shirt staat.

    En hey, kennen jullie allemaal de originele betekenis van Nirvana? En niet spieken met google.

    Ja, nirvana is de hoogste state of live waar je alleen in komt als je verlicht bent. Dat is ook de reden waarom nirvana nirvana heet, Kurt was boeddhistisch en muziek was voor hem het hoogst haalbare, om het even zo te zeggen.

    Ik heb er geen probleem mee als mensen een shirt dragen van een band, maar als je ze dan vreemd gaan aankijken omdat ik naar die band luistert, of een band die er op lijkt, dan heb ik er we een probleem mee. Of nog leuker, zeggen dat kurt de devil him self is omdat hij aan de drugs en zelfmoord heeft gepleegd en dan als nog zo´n band shirt dragen. Eerst commentaar hebben op mij of hem en dan wel als een wannabe zo´n shirt dragen, ja daar kan ik niet tegen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mordin schreef:
    Jezus, fans en hun verontwaardiging... Laat mensen gewoon iets dragen als ze het mooi vinden D: Het dragen van een shirt is niet een "privilege" die je moet verdienen door een bepaald aantal dingen te weten van de bijbehorende band. Sommige dragen iets omdat ze de betekenis mooi vinden, anderen vanwege het plaatje en weer anderen vanwege de band. Maar het is zo ongelofelijk flauw om iemand te gaan veroordelen omdat ze niet weet wie bij de band hoort die ook op het shirt staat.

    En hey, kennen jullie allemaal de originele betekenis van Nirvana? En niet spieken met google.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.