• ‘Another legend claims that we descended from wolves and that the wolves are our brothers still. It’s against tribal law to kill them.’
    Jacob Black


    In een eeuwenoud indianenreservaat in de Washington, vlakbij het kleine dorpje Forks, wonen de Quileutes. Zoals iedere andere indianenstam vechten zij voor hun bestaan en hun tradities. Houten huisjes, kampvuuravonden, alternatieve leefwijzen en een aparte school voor de jeugd vormen samen een hecht eenheidsgevoel de basis van deze bevolkingsgroep.
    Maar zijn de Quileutes wel wat ze lijken – een vreedzame, kleine indianenstam – of verhullen ze verschillende, diepe en grote geheimen die aangeven dat ze legende waar zijn?

    'The histories that we always thought were legends. The stories of how we came to be. The first in the story of the spirit warriors.’
    Jacob Black




    || ROLLEN
    Black Roedel
    Jacob Black
    Leah Clearwater – Eenhoornpoep
    Embry Call – Shooter
    Seth Clearwater
    Quil Ateara – Shooter

    Uley Roedel
    Sam Uley – PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote
    Brady Fuller – PercyWood
    Collin Littlesea – PercyWood

    Mensen
    Emily Young – Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black
    Kim Connweller
    Claire Young – Simia

    Cullens
    Carlisle Cullen – PercyWood
    Edward Cullen – Shooter
    Bella Cullen – Overexposed
    Renesmee Cullen – Overexposed

    Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec – Hybride – Eenhoornpoep
    Charlie Mila Evergreen – Mens – Tsubaki
    Jezebel Odys Fray – Hybride – Material
    Eva Aiden Brooks – Mens – VolturiBoss
    Raphaël Embriël Fray Call – Hybride/Wolf – Shooter


    || REGELS
    Niemand doden zonder toestemming van die persoon.
    Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s (beta’s wanneer de alfa’s niet aanwezig/bezet zijn).
    Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films.
    Vier rollen per account.
    Maximaal zeven verzonnen rollen.
    Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee – ingeprent, Quil en Claire – ingeprent, Jared en Kim – ingeprent, Paul en Rachel – ingeprent, Embry en Jezebel, Collin en Brady – ingeprent.

    De rollen staan uitgelegd in deze link: (http://www.quizlet.nl/stories/101582/rollen-quileute-rpg--twilight/).

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 18:31 ]


    •

    [Ahhh, sterkte ! Das echt zielig D;]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Wat gebeurt is gebeurt]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Is der trouwens nog een vrijwilliger voor inprent van Fynn ? ^^]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Muahaha, hoe raar zou het zijn als Brynn dat was. Neuhh, bij mij niet, Brynn kan niet. Is al een keer ingeprent o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Brynn was de ingeprente van Embry, maar Embry kreeg geheugenverlies en herkende haar niet meer. Hij herkende Jezebel wel en ze leefden nog lang en gelukkig, terwijl Brynn op wereldreis was. Maar nu is ze terug met een goede vriend van haar. Nou dat was kort]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    | Ik heb alleen Ameleigh en Jezebel. Both in relationship. :'3 |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Material schreef:
    | Ik heb alleen Ameleigh en Jezebel. Both in relationship. :'3 |


    [Haha, dat zou nog voor drama kunnen zorgen xd.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Leah kan helaas niet inprenten. Dat zou wel gaaf zijn]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    | Drama is mijn tweede naam. ^^
    Maar ik weet niet, I mean Ameleigh + Raphaël zijn ingeprent en Jezebel zit in dat hele puinhoopje met Brynn.
    Sow, ik weet niet. :3 |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [We zien nog wel ;pp. Ik ga SYTYCD kijken, Ciao. (: ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Zou Brynn nog ingeprent kunnen worden? o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    | I don't know. Ze is al een keer ingeprent dus 'k denk van niet. Het is misschien een beetje dubbel op. Maar je moet het uiteraard zelf weten, het blijft een rpg. Hoewel ik best wel zin had in een bitchfight. :Y) |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [LOL, haha. Ze is echt veranderd (: Ik zou wel is weer een ingeprente willen spelen. Dus als jij het wilt, Simia, vind ik het best x) ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Raphaël Embriël Fray Call

    Nadat Ameleigh plotseling was opgestaan van haar stoel en haar rug naar de tafel had gekeerd liet ik mezelf ook omhoog komen, zonder enig geluid te maken en zonder uitleg te geven aan Levy en Charley. Raph, dat ene piepkleine bijnaampje had me bozer gemaakt dan ik werkelijk zou willen zijn. Mijn vingertoppen tintelden lichtjes en ik merkte op dat mijn ademhaling weer zwaarder was geworden. Verward en verslagen duw ik tegen de grote klapdeuren aan om in de gang ontspanning en rust te zoeken.
    '... Ik zie je vanavond,' hoor ik iemand vaag op de achtergrond zeggen terwijl ik blind van woede vooruit been om naar de parkeerplaats te gaan en te vertrekken van deze verschrikkelijke plek. Echter, net zoals vanmorgen in het wiskundelokaal wordt mijn weg versperd door een klein, tenger lichaam waar ik met volle kracht tegenaan loop. Geschrokken knipper ik met mijn ogen en sluit mijn hand rondom de arm van het lichaam zodat ze op beide voeten kan blijven staan en niet tegen de vloer van de school klapt. Mijn ademhaling gaat nog steeds zwaar en gejaagd als ik naar beneden kijk en mijn blik gevangen raakt in de grijze ogen van Ameleigh.
    'Het wordt een gewoonte om tegen je op te lopen,' brom ik zachtjes terwijl ik in haar ogen blijf staren en niet opmerk dat mijn hand nog steeds als een bankschroef om haar arm zit gesloten, niet erover nadenken om hem weg te halen en haar los te laten. De drang om haar vast te houden is te groot, wil niet tot me doordringen in mijn gedachten, het zit dieper dan dat, ik kan er niets aan doen... Nog verwarder staar ik omlaag naar de grijze ogen, waar zoals eerder geen enkele emotie in te lezen is.

    Embry Call

    Met een simpele, soepele en gecontroleerde beweging opent Jezebel mijn broek, laat hem losjes langs mijn benen naar beneden glijden en kijkt me ondertussen met een scheve, plagerige glimlach aan waarna ze haar tong uitsteekt. Vervolgens trekt ze me mee in een wellustige zoen waar ik mezelf niet tegen kan verzetten en ik mezelf opnieuw in dreig te verliezen als ik niet ingrijp. Haar benen worden strakken om mijn heupen geslagen, een positief teken voor mij wat ik opvat als één grote bevestiging. Met een dierlijke grom kap ik de zoen af, boor mijn blik in de hare om hem niet meer los te laten, terwijl mijn handen doelbewust en vastberaden naar beneden glijden om Jezebels jurkje omhoog te schuiven.
    Na het verschuiven van wat kledingstukken druk laat ik mijn lippen langs Jezebels lippen glijden, waarna ik mijn blik opnieuw op haar ogen richt, die me warm en vertrouwd aankijken. Als reactie rolt er nog een dierlijke grom uit mijn keel, krullen mijn handen zich om haar heupen en laat ik mezelf in haar warmte glijden. Ik klem mijn kaken steenvast op elkaar als het gevoel van heimwee en thuiskomen me overspoelt, maar ik zorg ervoor dat ik mijn blik op die van Jezebel gericht houdt, ik zorg ervoor dat ik iedere reactie van mijn bewegingen op haar gezicht kan zien.


    •

    NIEUW TOPIC ---


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144947


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    •