• Wat vinden jullie van moshen?
    Ik ga namelijk maandag naar een rockconcert, en van mijn vrienden moet ik mee in de moshpit, alleen mijn vriend vindt dat niet zo'n fantastisch idee (hij gaat ook mee en gaat er zelf niet in en hij is zelf al een keer naar een rockconcert met een moshpit geweest en toen vond hij het ook al niet zo fantastisch).

    Voor de mensen die niet weten wat een moshpit is: bij elk rockconcert is er ergens vooraan een kring met een aantal mensen die aan het 'nepvechten' zijn. Dit wordt de moshpit genoemd. Al kan het dus nogal ruig eraan toegaan.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik moet ook nog voor een eerste keer een moshpit in, maar ik wil het wel. ;3
    Morgen ga ik naar een concert en dan hoop ik wel dat ze gaan moshen. ;D

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 14:12 ]


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Kun je best doen, meestal zijn ze wel galant en helpen ze je overend als je op de grond terecht komt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Snark schreef:
    Moshpitten zijn awesome ^^.


    Dit en

    Uchiha schreef:
    Kun je best doen, meestal zijn ze wel galant en helpen ze je overend als je op de grond terecht komt.


    Dat. Heb nog nooit meegemaakt dat iemand die viel of die per ongeluk in de moshpit belande niet geholpen werd.
    Gewoon proberen!

    Barrelrider schreef:
    Ik, Daf en Annelies gaan ook gewoon in de mosh pit. De meesten waaraan al die jongens deelnemen zijn namelijk 'vriendelijk', oftewel geen ellebogen enzo. Gewoon kijken of het niet té ruig is, en meedoen ^^

    Dat wil ik best geloven, Lotte. Maar JW zei noujuist dat het hardstikke ruig was en dat ontmoedigt mij ook een beetje.
    En ik ben jij, Daphne of Annelies niet, hè? ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Op rock concerten kom je niet vaak moshpits tegen, tenzij het al zwaardere rock is en naar de metal toegaat. Ik vind moshpits geweldig en super fijn, maar als je bv. naar Papa Roach gaat, zijn de moshpits vreselijk. Dat zijn namelijk geen moshpits. Iedereen zit te trekken en te slaan met hun vuisten en dat doet gewoon pijn en is veel te agressief. Moshpits tijdens Disturbed zijn dan echt heerlijk omdat iedereen goed oplet wat je doet. Ik kwam eens in een pit terecht tijdens Slayer en ik gleed uit en ik heb gewoon nooit de grond geraakt omdat een man me al optrok. Tijdens PR zou je dat bijvoorbeeld nooit tegenkomen. Het hangt echt van de band af.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Euh no thanks :')
    Het zou niks voor mij zijn haha


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Sapientia schreef:
    (...)
    Dat wil ik best geloven, Lotte. Maar JW zei noujuist dat het hardstikke ruig was en dat ontmoedigt mij ook een beetje.
    En ik ben jij, Daphne of Annelies niet, hè? ^^

    Ach, moet je gewoon voor jezelf kijken.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Het is leuk tot dat er een 'wall of death' of iets in die trant, komt dan moet je weg wezen.


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Ik heb er nog nooit ingestaan, maar lijkt me wel grappig om een keer te doen. Stond trouwens wel een keer aan de zijkant (per ongeluk) en toen werd ik telkens in mijn gezicht gemept..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik haat ze :/


    Caution first, always.

    Ik zat er - niet vrijwillig - midden in bij Skrillex. Dacht dat ik daar vertrapt zou gaan worden. Nu ben ikzelf ook best klein (1.58) dus 't was misschien niet handig om vooraan te gaan staan. Dus ik belandde bij de EHBO. :')


    To infinity and beyond •

    xlufjoetoexx schreef:
    Bah, niets voor mij.
    Ik zou zeggen: ga alleen mee in de moshpit als je dat zelf wil, laat je vooral niet dwingen.


    •*• Lululu •*•

    Ik vind het altijd leuk om te zien, maar zelf ga ik er nooit tussen staan. Ik kijk liever naar het optreden, luister naar de muziek en ga zelf los. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Gewoon proberen ;D
    Zelf ben ik niet zo van het nepvechten enzo, ik sta liever niet zo in het middelpunt van de aandacht op een plek waar het erg druk is.


    26 - 02 - '16

    Ik loop altijd heel hard weg als ik zie dat er een pit wordt gestart... ik wil niet bont en blauw zien namelijk (bloos)


    Has no one told you she's not breathing?