• Wat vinden jullie van moshen?
    Ik ga namelijk maandag naar een rockconcert, en van mijn vrienden moet ik mee in de moshpit, alleen mijn vriend vindt dat niet zo'n fantastisch idee (hij gaat ook mee en gaat er zelf niet in en hij is zelf al een keer naar een rockconcert met een moshpit geweest en toen vond hij het ook al niet zo fantastisch).

    Voor de mensen die niet weten wat een moshpit is: bij elk rockconcert is er ergens vooraan een kring met een aantal mensen die aan het 'nepvechten' zijn. Dit wordt de moshpit genoemd. Al kan het dus nogal ruig eraan toegaan.


    Deep inside, I've never felt alive

    Gewoon nee.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik vind het geweldig om te zien, maar ik ben vrij klein, dus voor mij is het een no-go.
    Ik heb een keer in een moshpit gezeten, toen ik 13 of 14 was, en daar heb ik toen een blessure aan mijn schouder aan opgelopen, en daar heb ik nog steeds wel eens last van (cat)

    Ik ga nóóit in het midden van een zaal staan, alleen al vanwege de moshpits. Ik wil altijd vooraan, aan de zijkant of op het balkon staan (als die er is).

    Als je zelf niet in een moshpit wilt, dan moet je écht niet gaan, je moet je niet laten dwingen. Niet iedereen vind het leuk, zeker niet als je er, net als ik, een blessure aan over houdt.


    Destroy what destroys you.

    Ik vind het stom en zou het niet doen. xd

    Het hangt misschien ook af van het concert hoe ruig het gaat. Bij keiharde metal zou ik het zeker niet doen. :')

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 18:42 ]


    You are beautiful, you are love.

    Don't. Heb het zelf nooit gedaan, maar ik denk dat als je niet zo'n ruig en gespierd type bent je beter uit te buurt kunt blijven.
    Kijk even op youtube naar moshpits en oordeel zelf.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Veeyah schreef:
    Ik vind het verschrikkelijk kut, die moshpit's, maar dat komt vooral omdat ik klein ben en zo omver wordt geduwd. Maarja, het is echt puur wat je zelf wilt natuurlijk.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik heb een vriendin en die is like 1.55 en zij gaat altijd in moshpits. Gewoon awesome.


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Teehee, ik ben terug van het concert en moshen is dus definately iets voor mij. xD
    Je kan ook zo'n beetje niet vallen want dan heb je mee 6 handen op je rug die je tegenhouden. Wat ik wel irritant vind (en sommige meiden waarschijnlijk heel fijn) is dat bij meiden heel voorzichtig werd gedaan. Ik hoorde de hele tijd 'pas op' en 'doe voorzichtig' geroep. Ik vond het best wel beledigend eigenlijk. Ik wilde er juist helemaal op inbeuken. <3


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Daar is niks aan, als je valt word je gewoon overeind geholpen en niemand wil elkaar pijn doen en iedereen zorgt voor elkaar, dus ga er gewoon in (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.