• Okee, ik mag dus mijn kamer veranderen, en ik heb al ongeveer 5000 verschillende ideeën gehad en elke keer vind ik het toch niet leuk genoeg. Ik houd van dit soort dingen, en ook hier van. Ik zit te denken om bijvoorbeeld alle muren bruin te maken en er dan dit op te zetten: Don't dream your life, live your dream , maar ik weet het allemaal niet. Ik wil niet te saai en donker maar ook weer niet heel licht. Help :s


    Zo ziet mijn kamer er ongeveer uit:
    - Ik heb een grote kamer, met een groot raam.
    - Ik heb een twee persoonsbed
    - Ik heb een hele 'lange' kamer, dus twee hele lange muren.

    I hope you can help. x


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Maak van je twee persoonsbed een hemelbed, door vier palen er aan vast te maken en daarover heen een soort klamboe iets.
    erg leuk:3


    FASHIOOOON.

    Mmm, ik vind het altijd wel leuk om een kamer in een bepaalde stijl te doen. Zelf hou ik heel erg van de romantische stijl, dus ook met een hemelbed - zoals Yomismo al zei.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Is dit leuk: één lange muur bruin maken, de andere crême kleurig en dan op de bruine muur de tekst: Don't dream your life, live your dream met lichtjes eromheen en dan daaronder allemaal foto's?


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Ik heb echt dezelfde kamer als jou! Ik heb 2 beige wanden (niet zo goed zichtbaar op de foto), 1 witte wand en 1 wand met New York..
    Zo ziet het er nu uit;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=142934


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Je kan misschien iets met vogelhuisjes doen?
    Ik heb een lichtblauwe kamer met 1 wand vogeltjesbehang en overal in mijn kamer verspreid staan of hangen kleine vogelhuisjes


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik vind je idee echt leuk! c;


    Pretty is just a pretty word.

    Op /g/ hebben ze vaak battlestation threads, kom je vaak leuke ideeën tegen. Dr wordt ook vaak NSFW materiaal geplaatst, dus dat moet je dan negeren.

    Op OCN hebben ze een heel sub-forum voor dat soort dingen, misschien ook de moeite waard om rond te kijken.
    http://www.overclock.net/f/270/computer-room-office

    Selah schreef:
    Ik heb echt dezelfde kamer als jou! Ik heb 2 beige wanden (niet zo goed zichtbaar op de foto), 1 witte wand en 1 wand met New York..
    Zo ziet het er nu uit;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=142934


    OMG heb je new york op je muur? Dat is echt mijn droom! Waar heb je dat behang/muursticker gekocht? Zooo vet!


    Don't let your life be lived by somebody else.

    CURLYMONSTER schreef:
    Ik vind je idee echt leuk! c;


    Dankjeeweeell <3


    Don't let your life be lived by somebody else.

    GOFORTH schreef:
    (...)

    OMG heb je new york op je muur? Dat is echt mijn droom! Waar heb je dat behang/muursticker gekocht? Zooo vet!

    EEEH Praxis geloof ik..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Selah schreef:
    (...)
    EEEH Praxis geloof ik..


    En is het dan behang of een muursticker? En heb je een foto? :3 Sorry, maar ik ben er al heel lang naar op zoek!


    Don't let your life be lived by somebody else.

    GOFORTH schreef:
    (...)

    En is het dan behang of een muursticker? En heb je een foto? :3 Sorry, maar ik ben er al heel lang naar op zoek!

    Behang en jup even zoeken..


    Shit happens but pee happens a lot more.