• Chanice woont in het vredige Blackbird Village: een klein, ouderwets dorpje waar iedereen elkaar kent en het avontuur ver te zoeken is. De komst van twee merkwaardige jongens is dan ook niemand ontgaan.
    Wanneer Chanice de twee leert kennen, komt ze er al gauw achter dat er zich in deze wereld meer geheimzinnige dingen afspelen dan ze ooit gedacht had. Haar simpele leven in Blackbird Village verandert in een leven waarvan ze vreest het verliezen. Met het doel haar dorp te beschermen tegen het slechte, neemt ze het dappere besluit om mee te gaan op een gevaarlijke reis.




    In 2011 schreef ik voor het eerst aan Birds of Passage, of Fallen Angels & Extinguished Devils, zoals het verhaal eerst heette. Het gaat dus alweer een behoorlijke poos mee, maar ik ben er nooit heel ver in gekomen. Al die tijd heeft het een speciaal plekje in mijn hart gehouden, om het maar even dramatisch te brengen :Y). Daarom ben ik er nu weer opnieuw aan begonnen. Hopelijk zijn de oude lezers nog geïnteresseerd en valt het ook bij nieuwe lezers in de smaak :].

    [ bericht aangepast op 27 feb 2015 - 9:19 ]


    i put the fun in funeral

    Klinkt supertof, mooie cover ook. Even een kijkje nemen!:9~

    Prachtige titel! Het klinkt interessant, maar ik lees eigenlijk nooit online. Wie weet neem ik ooit nog een kijkje.

    Dankjulliewel 8D


    i put the fun in funeral


    i put the fun in funeral