• Heeey,
    ik heb zin om een nieuwe verhaal te starten.
    THG, of OP. Dat is het liefste wat ik wil. Andere ideeen zijn altijd welkom. Vul dit in als je interesse hebt:
    Naam:
    leeftijd:
    een stukje van je verhaal:

    XXX
    aquafresh

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 19:58 ]


    Hell is empty..al the devils are here

    Je kent me en we zouden toch een PJ verhaal beginnen *kijkt raar*


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    ik zoek nog steeds een co auteur!!

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 19:59 ]


    Hell is empty..al the devils are here

    Naam: Kim
    Leeftijd: 18
    Een stukje van je verhaal: Ik word wakker door het intro van *WMYB, langzaam steek ik mijn arm uit en druk ik op het uit knopje van mijn wekker. Helaas voor mij is het verkeerde knopje want in plaats van uit te gaan, laat mijn wekker nu de stem van Giel Beelen horen. Giel Beelen, die bij mijn favoriete radio station werkt namelijk 3fm maar dit radio station heeft wel een minpunt ze draaien niet de muziek van mijn favoriete band One Direction, doordeweeks altijd te horen van zes uur tot negen uur tenzij hij op vakantie is of in het *glazen huis zit. Dan vind ik het uit knopje en word het heerlijk stil in mijn kamer.

    Vandaag is de dag want vandaag ga ik naar Engeland om daar voor op z'n minst twee maanden te blijven. Daarna weer op tour om mijn nieuwe album te promoten. Dat vertellen ze er niet bij als ze je een contract aan bieden maar mijn fans maken veel goed en ik had het kunnen verwachten. En blijkbaar houden mensen van mijn muziek, die ik om schrijf als pop/country hoewel meer country dan pop. Maar sommige mensen vinden mijn muziek meer klassiek. Iedere fan van mij is ervan overtuigd dat ik goed kan zingen en piano spelen. Zingen heb ik altijd goed gekund maar ik ben beter in viool spelen dan in piano spelen. De laatste tijd gaat het echter steeds beter omdat ik ook vaker doe.

    Een zachte klop op mijn deur haalt mij uit mijn gedachten.
    'Binnen', zeg ik als antwoord. Mijn moeder komt mijn kamer binnen, we lijken best veel op elkaar af gezien van ons haar. Mijn moeder heeft donkerbruin haar terwijl mijn haar lichtblond is dankzij mijn vader.
    'Het ontbijt staat klaar, kom je zo?', vraagt ze.
    'Ik kom eraan', antwoord ik haar.
    Nog iets waarmee mijn moeder en ik op elkaar lijken want we zijn namelijk allebei niet echt ochtendmensen. Ochtenden zijn naar mijn mening bedoeld om uit te slapen voor als je bijvoorbeeld het de avond ervoor te laat heb gemaakt of om gewoon alles lekker rustig te doen. Tot mijn grote spijt deelden mijn leraren en ik niet dezelfde mening over ochtenden. Mijn management vind ook dat ik vaak vroeg op moet staan als ik op tour ga over een paar maanden. Ik wens ze nu alvast veel succes want mij is altijd geleerd waar een wil is, is ook een weg dus als ik niet vroeg wil op staan dan zal ik ook wel een manier vinden om niet vroeg op te hoeven staan.

    Na het ontbijt ga ik mij aan kleden. Ik trek de outfit aan die ik gisteravond al had klaar gelegd. Daarna kijk ik of alles in mijn tas zit wat ik wil mee nemen als handbagage. De stem van Vince klinkt door het huis. Snel loop ik naar de woonkamer aangezien dat de plek is waar zijn stem vandaan komt, denk ik.
    'Faye, ben je er klaar voor?', vraagt Vince vrolijk aan mij.
    'Nee, niet echt', het is natuurlijk wel hartstikke leuk dat ik voor zolang in Engeland kan blijven maar ik heb in Nederland ook vrienden en familie die ik ga missen. Dat geldt ook voor Vince maar die lijkt er minder mee te zitten.
    'De taxi staat al voor en jullie moeten zo vertrekken', zegt mijn stiefvader voordat hij mij een knuffel geeft.
    'Ik ga je missen', zegt jij zacht tegen me.
    'Ik jou ook', met een zachte zucht maak ik een eind aan de knuffel. Voor de laatste keer ruik ik zijn luchtje. Mijn moeder knuffelt me zo stevig dat ik bijna stik. Volgens sommige vriendinnen, vrienden en familie van mij doe ik dat ook vaak.
    'Mam, ik ga je stalken via skype, e-mail en telefoon zoals ik beloofd heb dus als je misschien in leven wil laten dan kan ik dat ook daadwerkelijk doen', mijn moeder moet lachen op mijn opmerking.
    'Ik ga je gewoon zo missen, het is toch anders als je weg bent', dat laatste was duidelijk beschuldigend bedoeld. Mijn stiefvader pakt mijn koffers en brengt ze naar buiten. In mijn moeders oog blinkt een traan die ze zo onopvallend als mogelijk is probeert weg te vegen. Dan duwt ze mij en Vince zachtjes naar de deur die leidt naar de voordeur van het huis.

    Nadat we zijn ingestapt in de taxi zie ik dat mijn moeder, mijn stiefvader en de ouders van Vince druk staan te zwaaien naar ons. Vince zwaait vrolijk naar zijn ouders, mijn moeder en zijn oom aangezien mijn stiefvader zijn oom is waardoor ik familie ben van Vince. Want mijn stiefvader en mijn moeder zijn getrouwd waardoor mijn moeder dus ook de tante van Vince is. Beetje ingewikkeld als je het mij vraagt maar goed. Als we de straat uit zijn vis ik mijn ipod uit mijn tas en plug mijn oordopjes in de ipod. Daarna bied ik een van de oordopjes aan Vince maar hij schud zijn hoofd. Ik stop de oordopjes in mijn oren terwijl ik op zoek ga naar een geschikt liedje. Dan merk ik pas dat de taxi chauffeur een vrouw is. Vrouwelijke taxi chauffeurs zie ik niet echt vaak dus ik vind het wel leuk dat er een vrouwelijke taxi chauffeur Vince en mij naar schiphol brengt.

    Eigenlijk kan ik maar geen geschikt liedje vinden. Vince lijkt in zijn eigen gedachten verzonken te zijn. Hij heeft ook nog een vriendin die hij moet achter laten. Ik weet dat hij het er moeilijker mee heeft dan laat merken maar ik ken hem dan ook al heel lang. En omdat ik hem zolang hem ken kan hij zijn gevoelens niet echt voor mij verbergen, ik weet wanneer hij vrolijk is of boos. Hoewel om Vince boos te krijgen moet je wel goed je best doen. Die heeft een iets langer lontje dan ik maar als hij boos is dan word zelfs ik soms bang van hem.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:03 ]


    Physics is awesome

    heb al een auteur gevonden (:

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 18:22 ]


    Hell is empty..al the devils are here

    Ik zie dat je al iemand hebt (=


    •*• Lululu •*•

    ik zoek een co auteur voor deze verhaal Story
    als iemand interesse heeft, kan je het altijd melden. Ik had eerst een andere co auteur, maar die had geen tijd meer. dus ik zoek er één.
    het hoeft niet persé deze verhaal te zijn (;

    Love
    Aquafresh

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 9:58 ]


    Hell is empty..al the devils are here

    Naam: Jolijn
    leeftijd: 15
    een stukje van je verhaal:

    Wel je leest een van mijn verhalen, volstaat dat? Anders zoek ik even een stukje op in mijn one shots, die zijn over het algemeen van hoger niveau dan mijn verhalen zelf.

    Maar goed ik zou het liefst Thg met je doen, dan wel iets speciaals net als mijn eigen verhaal over June en niet meteen arena achtig.


    You were born original, don't die as a copy.

    Het ligt eraan hoe vaak ik iets moet activeren (;


    26 - 02 - '16

    Eluveitie schreef:
    Het ligt eraan hoe vaak ik iets moet activeren (;


    je hoeft niet persé elke dag iets te activeren. Misschien 2 keer per week is goed.


    Hell is empty..al the devils are here

    Hallo, ik heb wel interesse, ik schrijf voornamelijk onbekende personen. Van de Hungergames weet ik niet zoveel.
    Naam: Erieka
    Leeftijd: 17
    Een stukje van je verhaal: Mijn kat Tijger, die eigenlijk niet passend was omdat Tijger een zwarte kat was, liep op mij af en begon mij kopjes te geven. Hij begon te spinnen en sprong bij mij op schoot. Ineens kwamen de herinneringen aan de jonge Tijger terug. Toen hij nog zo groot was dat hij op mijn hand kon staan. Dat ik smolt bij het zien van zijn kleine kopje en lijfje, dat hij zo op me af kwam sprinten. Hoe hij via mijn benen omhoog probeerde te klimmen, zijn schattige geluidjes en de momenten dat ik hem zijn flesje melk mocht geven.
    Ook bracht het weer wat moeilijke momenten naar boven. De momenten dat ik het moeilijk had, dat ik gepest werd en dat Tijger mijn enige vriend leek. De momenten dat ik huilend op mijn slaapkamer zat, denkend aan het eventueel een eind maken aan mijn leven. Het moment dat Tijger krabde aan de deur van mijn slaapkamer, miauwend, hopend dat de deur open zou gaan. Als ik dan de deur opende stoof het diertje naar binnen, recht op mijn bed af. De plaats waar ik meestal zat, of lag, als ik verdrietig was. Dan ging hij naast mij liggen en keek mij aan met een blik die mij vertelde dat alles weer goed zou komen, dat er heus wel mensen bestonden die van mij hielden of enigszins om mij gaven. Het geluid dat hij maakte gaf mij rust, het idee dat alles wel goed zou komen en dat ik me niet zo druk moest maken om allerlei onzinnige dingen die er toch niet toe deden. Zijn blik die mij vertelde dat er nog hoop was. Nog hoop was voor mij.


    26 - 02 - '16