• Nou, niet dat ik nou erg veel om die badges hier op Q, maar ik heb geen badge van vijf foto's, terwijl ik al wel tien foto's geplaatst heb.
    Dus niet dat ik nu depressief ben doordat ik die badge niet heb, maat ik vind het wel vreemd?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dat had ik eerst ook, gewoon aan een mod vragen :3.


    i put the fun in funeral

    Je moet gewoon een pb naar een moderator sturen, dan krijg je die badge. Soms werkt het niet helemaal.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    same here


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Nu wel. ^^

    Gewoon voortaan een mid pb'en. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Vinter schreef:
    Dat had ik eerst ook, gewoon aan een mod vragen :3.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    KittyChan schreef:
    same here

    Bij jou is foto 5 nu ook in orde.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Bij jou is foto 5 nu ook in orde.


    dankje:Y)

    ondanks dat ik er niet om gevraagd heb(flower)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Whaha ik heb dat ook, maar dan mis ik de badge voor 1 forum bericht (naast de badge voor 5 foto's zie ik nu, aangezien m'n mapje toch aangeeft dat er 5 foto's in staan) :'D
    Lijkt me logisch dat je hiervoor gewoon een pb kan sturen naar een mod, alleen heb ik er nooit geen erg in omdat ik het van geen belang vind. Maar goed, ben ik toch niet de enige die een badge (ofja, nu 2) mist :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Whaha ik heb dat ook, maar dan mis ik de badge voor 1 forum bericht (naast de badge voor 5 foto's zie ik nu, aangezien m'n mapje toch aangeeft dat er 5 foto's in staan) :'D
    Lijkt me logisch dat je hiervoor gewoon een pb kan sturen naar een mod, alleen heb ik er nooit geen erg in omdat ik het van geen belang vind. Maar goed, ben ik toch niet de enige die een badge (ofja, nu 2) mist :'D


    Ik sluit me hierbij aan (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Merrow schreef:
    Whaha ik heb dat ook, maar dan mis ik de badge voor 1 forum bericht (naast de badge voor 5 foto's zie ik nu, aangezien m'n mapje toch aangeeft dat er 5 foto's in staan) :'D
    Lijkt me logisch dat je hiervoor gewoon een pb kan sturen naar een mod, alleen heb ik er nooit geen erg in omdat ik het van geen belang vind. Maar goed, ben ik toch niet de enige die een badge (ofja, nu 2) mist :'D

    In orde. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    In orde. :Y)


    volgens mij krijg je nog veel werk xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Scandal schreef:
    Nu wel. ^^

    Gewoon voortaan een mid pb'en. =)
    Oke! Bedankt *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Scandal schreef:
    (...)
    In orde. :Y)


    Thnx :3
    Al was dat zeker niet m'n intentie met m'n post. Vind het wel super dat je het meteen gefikst heb (K)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik zie dat het al is opgelost.;3


    •*• Lululu •*•

    Probleem dus opgelost. Dan gaat hier een slotje op. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury