• Hey:)
    Ik heb zin om weer een nieuwe story te schrijven en ik dacht ik heb niet zo'n zin om alleen te schrijven.Dus ik dacht mischien wel één van jullie wel met mij schrijven? Ik zou onder aan dit berichtje een paar links sturen zodat je mijn schrijf style kan zien. Het zijn alleen wel allemaal 1D story's:$. Ik zou een paar tips geven waarover ik het leuk vindt om te schrijven.

    Wat ik leuk vindt om over te schrijven:
    1 One direction
    2 Big time rush
    3 Onbekende personen(het hoeft bij mij niet altijd over 1D of BTR te gaan XD)
    4 Iets met de tweede wereldoorlog.
    5 Iets met sport.

    Wat ik redelijk vindt om over te schrijven.
    1 Story's over de Hungergames(ik heb deze filmen nog nooit gezien en zou dus ook niet weten waarover ik zou moeten schrijven)
    2 Spookverhalen
    3 Victorious


    Waar ik absoluut niet over wil schrijven.
    1 Justin Bieber( ik vindt dat hij goed kan zingen maar verder eigenlijk niks XD)
    2 Twilight( Sorry ik heb niks met van die fantasie verhalen)

    Ik plaats 2 linkjes van story's van mij, kan zijn dat de eerste paar hoofdstukjes een beetje vaag zijn.
    http://www.quizlet.nl/stories/88211/de-2de-wereldoorlog-met-one-directionafgelopen/
    http://www.quizlet.nl/stories/99330/family-history-ft-zayn-malik/

    Voor de mensen die niet fan van One Direction zijn. Door de linken kan je alleen zien hoe mijn schrijfstijl is;)
    xxx
    p.s. Ik hoop dat jullie reageren!:)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 23:33 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik zou best wel een verhaal met je willen schrijven over 1D of over onbekende personen, zelfs BTR moet me nog wel kunnen lukken met alle info die ik er de laatste tijd over te horen krijg.
    Dit is ongeveer mijn schrijfstijl
    Mijn Onbekende persoenen verhaal En dan heb ik er nog een over HP die ik ook met iemand samen schrijf. Tot nu toe gaat het best goed wel sloom maar het is nog niet klaar.
    Dus als je wilt hoor ik het wel ;3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Oeh looks great.
    Mijn schrijfkunsten zijn niet perfect, als ik eerlijk moet toegeven.
    But, if you don't try, you don't learn.

    Dus ik wil de uitdaging wel uitgaan! Als jij het ook wilt met mij :3

    BTR & 1D & onbekende personen lijken me alledrie leuk :)

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 23:49 ]


    FASHIOOOON.

    Hi morgen kies ik iemand.
    Ik kijk morgen of er nog meer reacties zijn en ander kies ik één u van de twee mensen die hebbben gereageerd:)
    xxx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Jesuisblonde schreef:
    Hi morgen kies ik iemand.
    Ik kijk morgen of er nog meer reacties zijn en ander kies ik één u van de twee mensen die hebbben gereageerd:)
    xxx


    Leuk, is goed!


    FASHIOOOON.

    Ik heb besloten om Yomismo te kiezen:)
    Emrys heel erg bedankt voor je reactie. Ik vindt het leuk dat je gereageerd hebt:)
    xx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Jesuisblonde schreef:
    Ik heb besloten om Yomismo te kiezen:)
    Emrys heel erg bedankt voor je reactie. Ik vindt het leuk dat je gereageerd hebt:)
    xx


    Aah , super leuk!
    Happy me! (krul)
    Zullen we priveberichten over de story?
    xx Yomismo.


    FASHIOOOON.