• Dit verhaal speelt zich duizenden jaren later af op de planeet Saena, een planeet die volledig bedekt is met grasgroen en vele wateren. Saena is natuurlijk bevolkt door de mens, een wezen dat is moeten vluchten van de aardbol omdat deze niet meer bewoonbaar was.
    Een populair spel in de Melkweg is voetval, Galactik Football om precies te zijn. Iedere planeet heeft zijn eigen voetbalteam geproduceerd en stuurt ze nu door het hele planetenstelsel om wedstrijden tegen andere planeten te spelen. Er is één dingetje anders aan Galactik Football dan het gewone voetbal… De spelers bezitten een speciale kracht, ofwel de Flux. Op Saena wordt deze kracht benoemd als Solar, een Flux die als witfel wordt gezien en de tegenstander tijdelijk kan verblinden. Deze Flux geeft daarbij ook nog de kracht om vrij hoog te kunnen springen en een hoge snelheid aan te nemen. Het nadeel van de Flux, als je hem overmatig gebruikt zal je lichaamstemperatuur te hoog worden en loop je de kans op om van binnenuit verbrandt te worden.
    Saena zoekt nieuwe spelers voor hun team, aangezien de Solar uitgestorven lijkt te zijn. Er wordt een nieuw team samengesteld en deze mensen zullen het gaan opnemen tegen allerlei andere teams in de Melkweg. Het team zal worden benoemd als de Solars, gebaseerd op hun Flux. Er zal veel op het spel staan voor de nieuwe spelers. Het enige wat ze weten is dat hun leven voorgoed zal veranderen. In positieve, of negatieve zin.


    Regels:
    - Ik verwacht dat iedereen minimaal vijf regels schrijft, minder dan dat accepteer ik niet.
    - 16+ is toegestaan.
    - Off-topic gaan mag enkel als je een samenvatting wilt vragen of iets anders kleins. De rest bespreek je maar in een gastenboek.
    - Perfecte personages keur ik niet goed. Dit geldt ook voor personages die extra gaven hebben.
    - Maximaal twee rollen per persoon, van het verschillende geslacht.
    - Voor geen handelingen voor anderen uit, schrijf de naam van je personage boven je post en wees redelijk, ook al is dit een RPG gebaseerd op fantasie.
    -De Solar is nog niet bekend bij de spelers en ze hebben er dus geen ervaringen mee! Enkel de coach en de trainer weten wat de Solar precies inhoudt en hoe je deze moet leren toepassen.


    Rollen:
    De spelers –Vier meisjes en vier jongens.-
    - Hayley Cheryl Summers. || Middenvelder. || Praelectio.
    - June Moore || Spits. || SPECS.
    - Faye Jo Williams. || Spits. || Sicam.
    - Catarina Silver Valentine. || Keeper. || Crazylove4.
    - Zain Samir Saoudi. || Verdediger. || Praelectio.
    - Louis Mason Delfino.. || Crazylovex.
    - Terra Johnson. || Middenvelder. || Destined.
    -

    Overigen –Coach, trainer, verpleger etc.-
    -
    -

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd –tussen de 16/18 voor de spelers, minimaal 22 voor een overige:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Veldplek:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 21:05 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Meisje gerserveerd, aanvaller.
    Ik doe btw ook wel een jongen als er niet genoeg intersse is.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2013 - 23:06 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    En je kunt toch ook een discussie/praattopic maken voor als er vragen zijn tijdens het spelen?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    En je kunt toch ook een discussie/praattopic maken voor als er vragen zijn tijdens het spelen?


    Ja, maar dan wil ik wel eerst wat mensen hebben die meedoen, anders staat er een topic open en wordt er misschien niets mee gedaan. :3


    Reading a good book is like taking a journey.

    Naam: Hayley Cheryl Summers.
    Leeftijd: Zestien jaar.
    Karakter: Hayley is een meisje dat verschrikkelijk kwetsbaar kan zijn, maar ook heel zachtaardig. Ze is behulpzaam en heel beschermend over haar vrienden en familie. Het enige puntje aan Hayley is dat ze nogal duivels kan zijn als ze kwaad is. Ze is niet heel vergevingsgezind en als je haar vertrouwen niet meer hebt ben je haar voor eeuwig kwijt.
    Hayley’s leven bestaat uit voetbal. Ze is al sinds haar zesde aan het spelen en is al jaren een middenvelder. Haar zwakke plek op het veld is het doel, keepen is niet voor haar bestemd. Ze is linkshandig, waardoor ze meestal ook als linkermiddenvelder werd opgesteld.
    Haar angsten zijn spinnen, hoogtes en duisternis, enkel spinnen durft ze nog wel te confronteren.
    Hayley’s favoriete eten is chocolade, haar favoriete kleur is lichtblauw.
    Uiterlijk:



    Hayley heeft blonde lokken tot aan haar middel. Haar oogkleur is chocoladebruin en haar lengte is 1.69. Hayley’s postuur is tenger, net tegen magertjes aan. Het liefste draagt ze een simpele jeans, een shirtje en een vest. Jurkjes of rokjes draagt ze amper, enkel als het moet. In de zomer heeft de blondine ook lichtkleurige sproetjes op haar wangen.
    Veldplek: Middenvelder, normaal gesproken links, vanwege haar linkshandigheid.
    Extra: Hayley slaapt stiekem nog met een knuffelbeer. Ze heeft een afkeer aan kou.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 10:00 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Naam: Zain Samir Saoudi.
    Leeftijd: Achttien jaar.
    Karakter: Zain is een koelbloedig persoon die enkel voor de win gaat. Hij is opvliegend, eigenwijs, bot en cru. Zain is niet bepaald makkelijk in de omgang en heeft een hekel aan teveel hartelijkheid.
    Zains hobby’s zijn voetbal en darten. Hij voetbalt normaal gesproken als verdediger, maar sinds een jaartje geleden heeft een blessure opgelopen, waardoor hij nu niet optimaal kan spelen. Zijn zwakke plek op het veld is het midden, waar hij zich niet op een enkel punt kan focussen. Zain houdt van structuur en richtpunten, niet van een heel overzicht van een voetbalveld.
    Zijn angsten zijn de dood, verzwakking en obstakels. Verzwakking heeft hij al vaak genoeg meegemaakt.
    Zijn favoriete eten is kip en zijn favoriete kleur is roetzwart.
    Uiterlijk:



    Zain heeft ravenzwarte haren, felgroene ogen en een lengte van 1 meter 80. Hij is gespierd, maar vrij tenger rondom zijn taille. Hij draagt enkel zwarte jeans en vaker witte shirts met sneakers. Hij heeft een hekel aan strak zittende kleding. In de winter lijkt zijn haar een vreemde gloed te hebben, maar dit komt door het afsteken van zijn zwarte haar tegen de witte sneeuw, waardoor zijn huid vaak bleker lijkt, ook al is deze getint.
    Veldplek: Verdediger, af en toe is hij een reserve.
    Extra: Zains zusje is overleden op vijfjarige leeftijd. Hij kan het nog steeds niet verkroppen dat ze dood is.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 22:58 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zou ik een meisje mogen reserveren?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Kan ik een meisje voor de verdediging reserveren?


    Het orakel van Delphi.

    Beiden staan op de lijst.
    Vanaf nu wil ik nog enkel mannelijke personages. De laatste vrouwelijke personage blijft nu even gesloten, aangezien het aantal anders ongelijk is.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik ga m nu invullen :)


    Het orakel van Delphi.

    Sorry ik trek me toch teru :(

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 18:43 ]


    Het orakel van Delphi.

    Omg die jongen die je gebruikt is Seth uit twilight BooBoo stewart right?c:
    Maar Anyway ik ga me rol zo invullen.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Omg die jongen die je gebruikt is Seth uit twilight BooBoo stewart right?c:
    Maar Anyway ik ga me rol zo invullen.


    Precies. Ugh, ik hou van Booboo. <3
    Neem je tijd. ;p


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Precies. Ugh, ik hou van Booboo. <3
    Neem je tijd. ;p


    Booboo liefde.=D
    Maar ik twijfel over mijn personage.=\


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Booboo liefde.=D
    Maar ik twijfel over mijn personage.=\


    Waarover dan? :3


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Waarover dan? :3


    Nou vooral over of ik er zoveel van mezelf in zal stoppen of niet.=p


    You were born original, don't die as a copy.