• Poll: Kan jij slecht tegen je verlies?

    Klik op het plaatje voor de link. Als je er niet op kan klikken, klik HIER


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dat ligt er bij mij echt aan. Verlies ik bij een spelletje of zo, dan kan ik er heel goed tegen. Maar als ik bij een wedstrijd verlies waarbij het gaat om iets waar ik zelf ook echt goed in ben (like, schrijven, bijvoorbeeld), dan kan ik er veeeeel slechter tegen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Bij een spelletje dat je thuis speel, kan ik wel tegen mijn verlies. Maar bij iets groots niet.


    -

    Wat een heerlijk plaatje. En nee, ik kan redelijk goed tegen mijn verlies.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 21:32 ]


    You are beautiful, you are love.

    Qua bord spellen kan ik totaal niet tegen mijn verlies, maar als het om sport gaat kan ik er wel tegen. Dat komt dan ook omdat ik sowieso al slecht ben in gym etc.


    Pretty is just a pretty word.

    Ja


    26 - 02 - '16

    Ik kan het me niet zo goed voorstellen dat mensen slecht tegen hun verlies kunnen,
    want ik heb dat echt nog nooit gehad.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik kan heel goed tegen mijn verlies, al helemaal bij sport, omdat sport mij gewoon totaal niet interesseert. Maar nu hebben we het over mijzelf. Als ik bij gym een sport moet doen en ik verlies, dan doet het me he-le-maal niks. Maar verliest Nederland bij de Olympische Spelen, het EK of WK of zo, dus zeg maar echt iets waar wij als land aan mee doen, dan kan ik er wel flink van balen. Maar individueel kan ik heel goed tegen mijn verlies.


    Chaos is a ladder.

    Ah, al 16 stemmen!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife