• BELANGRIJK! Informatie.

    Dit is heel veel leeswerk, maar voor mij was het ook veel werk om te bedenken, maken en te typen. Dit is maar voor één keer, aangezien het daarna niet meer herhaald wordt. Alleen de dagplanning verandert elke dag.

    Klassenindeling: (Willekeurig ingedeeld. Leden van One Direction zijn wel expres uit elkaar gehouden.)
    Klas 1a: Phoebe Tonkin, Victoria Justice, Liam Payne, Luke Bilyk. Mentor: Mister Jackson.
    Klas 1b: Lea Michele, Ariana Grande, Harry Styles, Zac Afron. Mentor: Madam Harmony.
    Klas 1c: Perrie Edwards, , Louis Tomlinson, Marcus Butler. Mentor: Madam Lively.
    Klas 1d: Jenette McCurdy, Cher Lloyd, Niall Horan, Finn Harries. Mentor: Mister Wilson.

    Leraren: (Hoef je niet te lezen, maar het is wel handig om informatie over je leraren te hebben.)
    Zang: Madam Harmony, een zachtaardige jonge vrouw met veel geduld, maar maak haar niet kwaad. Straft regelmatig, maar licht.
    Dans: Mister Jackson, een goede leraar die een leuke sfeer kan houden, straft nooit.
    Drama: Mister Wilson, een leraar die soms een beetje vreemd kan zijn, maar wel aardig, straft alleen als je te ver gaat.
    Fotografie: Madam Lovegood, een strenge, iets oudere vrouw. Mensen vergissen zich vaak in haar vanwege haar achternaam. Straft snel en streng, bij het minste of geringste.
    Tekenen: Mister Winter, een kalme leraar die simpel lesgeeft. Alleen is zijn uitleg zwak, straft amper.
    Muziek: Madam Lively, een lerares die moeilijk orde kan houden. Ze is echter wel begrijpend en kan goed luisteren, straft normaal niet. Alleen als je het te bont maakt.


    Kamerindeling: (Willekeurig ingedeeld.)
    Kamer 2.1: Victoria Justice & Cher Lloyd.
    Kamer 2.2: Ariana Grande & ...
    Kamer: 2.3: Perrie Edwards & Jenette McCurdy.
    Kamer 2.4: Lea Michele & Phoebe Tonkin.
    Kamer 3.1: Finn Harries & Marcus Butler.
    Kamer 3.2: Harry Styles & Liam Payne.
    Kamer: 3.3: Luke Bilyk & Niall Horan.
    Kamer 3.4: Zac Afron & Louis Tomlinson.

    Roosters:
    De roosters zijn in dezelfde volgorde als de klassen. Klas 1 eerst, dan 2 enz.






    Hoe werkt het rooster?
    Het rooster werkt heel simpel. De lessen beginnen om acht uur en kunnen duren tot vijf uur in de middag. Als je een tussenuur hebt kun je die gebruiken om huiswerk te maken, iets te eten of gewoon dingen doen met je groepsgenoten. Elke les duurt zestig minuten, tenzij je een blokuur hebt. Blokuren duren twee uur. Meestal heb je een tussenuur om even te gaan eten.


    Schoolregels: (Spreekt voor zicht, niet verplicht te lezen.)
    -Er wordt niet gerend in de gangen.
    -Houdt je aan de eettijden. Ontbijt van zeven tot negen, lunchen van elf tot twee en dineren van vijf tot zeven.
    -Lichten gaan uit om tien uur, stipt om elf uur moet je slapen. De lichten gaan vanaf zes uur weer aan. Alleen in het weekend ben je hier vrij in.
    -Roken mag alleen in de tuinen of op de binnenplaats.
    -Alcohol mag alleen worden genuttigd in de weekenden tussen acht en elf in de avond.
    -Drugs zijn strikt verboden.
    -Als je te laat in je les komt zegt de leraar wat je moet doen. Sommigen laten je een briefje halen. Bij het tweede briefje zul je na het negende uur tot zes uur moeten nablijven.
    -In de les houd je je aan de leraar zijn of haar regels. Als je dit niet doet mogen zij een passende straf bedenken.
    -Spijbelen wordt meteen aangepakt. Als je spijbelt, kom je het lesuur inhalen in je vrije uren, meestal wordt dit het negende uur.
    -Er wordt alleen gegeten in de eetzalen.
    -Studeren doe je in je kamer, aula of bibliotheek.
    -Praktijk wordt alleen geoefend in de daarvoor gebouwde ruimtes.

    Overzicht school. (Dit hoef je niet te lezen, maar is wel handig om te weten.)
    -Begane grond: Eetzaal, keuken en een bibliotheek. De eetzaal loop je meteen in als je de trappen afloopt, de keuken is dan aan je linkerhand, de bibliotheek aan je rechterhand.
    -Etage 1: Alle leslokalen. In volgorde van links naar rechts;
    Muzieklokaal-Tekenlokaal-Fotografielokaal-Danszaal-Lokaal voor zang/studio-Dramalokaal.
    Drama wordt soms ook gegeven in de aula.
    -Etage 2: Meisjesvleugel.
    -Etage 3: Jongensvleugel.

    Wat houdt elk vak in? (Dit hoef je niet te lezen, het mag.)
    Zang: Je leert hier hoe je je stem moet gebruiken. Dus niet alleen maar zingen. Je krijgt verschillende opdrachten om zo je stem zo goed mogelijk te leren kennen.
    Dans: Dansen is uitgebreid en groot. Je kunt veel verschillende dansen leren en het is ook nog eens goed voor je spieren. Je leert elke spier in je lichaam zo goed mogelijk te gebruiken.
    Drama: Hierbij leer je acteren, maar ook hoe je je in een interview moet opstellen. Een handig vak voor iedereen. Je leert gezichtsexpressie, bewegingen, handelingen en meer.
    Tekenen: Dit is meer voor mensen die creatief zijn. Je tekent verschillende dingen. Niet alleen maar huisjes en boompjes, maar ook gezichten en schaduwvormingen.
    Muziek: Muziek is erg belangrijk voor zang en dans, een vak dat belangrijk kan gaan worden voor je vervolgopleiding op deze school. Je leert muziek kiezen voor je nummers, maar ook instrumenten bespelen.
    Fotografie: Bekend worden achter de schermen kan natuurlijk ook. Dit is de plek waar regisseurs en fotografen hun werk kunnen laten zien. Toch kiezen vele leerlingen dit vak later, omdat dit ook nog voor modellen erg belangrijk is. Je leert fotograferen, regisseren, lopen op een modeshow en poseren. Dit is ook handig voor als je op de rode loper staat en je weet hoe je netjes moet poseren.

    Dagplanning dag 1.
    Vandaag is een kennismakingsdag met leerlingen, mentoren en de school wordt verkend. Er wordt uitleg gegeven over de roosters, kamers, les-, eet- en bedtijd en nog andere dingen die je zou moeten weten op deze school.
    Om 10.00 wordt je verwacht in de grote aula. Deze kun je vinden als je de school binnenloopt en direct naar links gaat. Daar wordt je rooster uitgereikt en je wordt door je mentor rondgeleid in de school. Daarna krijg je van je mentor een kaartje met je kamernummer. De koffers zijn al op je kamer gezet en je hoeft alleen nog maar een bed uit te kiezen en je spullen in te ruimen.
    Om 17.00 worden jullie verwacht in de grote eetzaal op de begane grond. Deze vind je meteen als je de trappen afloopt.
    Om 22.00 worden alle lichten op de gangen, lokalen, aula en eetzaal uitgedaan en ben je verplicht om naar bed te gaan. Om 23.00 wordt er gecontroleerd of iedereen zijn lichten uit heeft en daadwerkelijk gaat slapen. De lessen komen dus op maandag te vervallen.


    Leef je nog? Zoals ik al zei, dit is maar eenmalig. Vragen?
    (Op aanraden van N4I5 hier geplaatst.(A))


    Deze rpg speelt zich af op een grote school, speciaal gebouwd voor tieners die naar een beroemd leventje streven. Ze kunnen hier vele lessen en paketten volgen, zoals dans, zang, modellenwerk, drama en kunst. Er zijn nog meerdere vakken te vinden in de bovenbouw.
    Naast vele vakken zijn er ook vele types te vinden. Tutjes, bitches, nerds, loners... Alles is hier te vinden op deze school, maar ze hebben allen maar één doel. Beroemd worden met hun talent. Er worden kliekjes/groepjes gevormd, sommigen gaan solo en anderen falen.
    Wie blijft staande in dit grote gevecht om populariteit, geluk en rijkdom?


    Rollen:

    Iedereen die mee wilt doen kiest een bestaande celebrity tussen de 16 en 25 jaar. Als dit niet het geval is even vragen voor toestemming. Je mag deze celebrity zijn of haar karakter een beetje aanpassen. Elke beroemdheid zit hier in het eerste jaar, dus is automatisch zestien. De opleiding duurt vier jaar, maar succes is niet gegarandeerd.
    Naam:
    Geslacht:
    Evt. bijnaam:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (hoeft alleen met foto, tenzij je het uitgebreider wilt beschrijven.)


    Regels:
    -Maximaal twee personages, maar dan wel van verschillende geslachten.
    -Geen perfecte personen, zelfs beroemdheden zijn dit niet.
    -Ik-vorm en verleden tijd, als je dit niet kunt/snapt even melden.
    -Minimaal vijf regels schrijven, tenzij dit echt niet gaat.
    -Reserveren mag, maar deze vervalt binnen 24 uur.
    -Naamveranderingen even melden.
    -Als je op vakantie bent of een andere geldige reden hebt om niet te kunnen schrijven het eventjes melden, ik hou er rekening mee. Ikzelf heb het ook wel eens druk.
    -Alleen ik maak de nieuwe topics, tenzij ik iemand anders de opdracht daarvoor geef.
    -Relaties en 16+ mag, die hoeft niet met het officiele vriendje/vriendinnetje van je personage te zijn. Hoe het uiteraard wel netjes.
    -Off topic tussen haakjes.

    Als je vragen hebt kun je die altijd stellen, aangezien ik soms heel onduidelijk kan zijn. Om het aantal meisjes en jongens in balans te houden zijn er acht meisjes en acht jongens beschikbaar. Ik maak een klassenindeling, kamerindeling, rooster en zorg ervoor dat de dagplanning er op tijd staat. Als mij dit niet lukt zal ik dit zeggen en iets anders in de tussentijd verzinnen.
    Als je geen idee hebt van welke beroemdheid je nou moet kiezen wil ik wel helpen. Je hoeft geen ervaring te hebben met RPG, dat kun je altijd leren.


    Meisjes. VOL!
    - Ariana Grande. CxStylinson.
    - Victoria Justice. ZaynxVain.
    - Gage Golightly. RememberYoux
    - Cher Lloyd. MadeByHades.
    - Perrie Louise Edwards. AgentP.
    - Lea Michele. Rider.
    - Jenette McCurdy. MattyBgirl.
    - Phoebe Tonkin. Curlies.

    Jongens. VOL!
    - Louis Tomlinson. xHungryNiall.
    - Finn Harries. Adores.
    - Luke Bilyk. Depay.
    - Harry Styles. quin98.
    - Niall Horan. AgentP.
    - Liam Payne. CxStylinson.
    - Zac Afron. N4I5.
    - Marcus Butler. N4I5.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 16:58 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Lea Michele Sarfati

    'Ik ben hier ook net, dus ik heb geen idee,' zei ik schouderophalend. Ze liep naar het rooster en de klassenindelingen, die ik eerlijk gezegd nog niet had zien hangen. Ik had natuurlijk het rooster gekregen en ze hadden gezegd in welke klas ik zat, maar je kon daar blijkbaar ook zien bij wie je zat. Nieuwsgierig volgde ik haar dus maar.
    'Oh haha, ik zit bij Luke in de klas,' grinnikte ze. Ik vond het echt jammer dat ik niet bij hem zat, maar was op zich wel blij voor haar. Mijn vinger ging langs de namen van de mensen bij mij in de klas.
    'Ik heb geen idee wie dat zijn,' zei ik teleurgesteld. 'Hopelijk zijn ze wel aardig.'


    Happy Birthday my Potter!

    Phoebe Tonkin
    Zucht. ''Ze zijn vast wel aardig. Dat denk ik tenminste.'', glimlachte ik. ''Zullen we naar onze kamer gaan?'', stelde ik voor. Ik was haar voor en rende de trap op. ''Kamer 1.4. Nee 2.4'', mompelde ik in mezelf.
    Mijn vingers gleden over de deurklinken en stopte bij onze kamer.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Cher Lloyd

    'Je spoort niet' grinnikte ik. 'Mijn rooster ligt op m'n kamer. Volgensmij hebben we dezelfde uren op Woensdag, Donderdag en Vrijdag vrij' Glimlachte ik. 'Sorry Zac, maar je moet niet zo vol van jezelf zijn' zei ik als een moeder en ik keek hem streng aan. 'Nou, we hebben iniedergeval twee dezelfde hobby's' zuchtte ik daarna. Tijd met Zac doorbrengen was echt keileuk. Het liefste wilde ik de hele dag hier liggen. 'Stiekem hoop ik dat ik word ontdekt door een superster en dan een platencontract krijg' giechelde ik. 'Dat zou geweldig zijn. Maar even aan jou, hoe houd jij het vol met mij? De meesten rennen gillend weg' gniffelde ik. In mijn hoofd maakte ik het beeld dat Zac keihard gilde en wegrende.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lea Michele Sarfati

    Ik liep rustig de trap op, maar bleef steken bij de eerste etage waar ik de lokalen zag. Ik keek even om mij heen, maar zag niemand, dus liep ik richting het lokaal dat voor zingen bedoeld was. Ik gluurde even naar binnen. Het zag er best wel leuk uit.
    Aangezien ik Phoebe ook niet wilde laten zitten, al had ze niet eens op een antwoord gewacht, liep ik maar weer terug naar de trappen en vervolgde mijn weg naar onze kamer. Daar aangekomen zag ik dat Phoebe voor de deur stond.
    'Nou, maak open,' zei ik, nieuwsgierig naar de kamer.


    Happy Birthday my Potter!

    Louis William Tomlinson

    Een onschuldige glimlach verscheen op mijn gezicht en keek haar aan. 'Maar ik ben ook heel erg lief alleen een beetje heel erg druk en het is wel een leuke bijnaam, maar het lijkt me soms ook wel wat vervelend worden of niet?' vraag ik glimlachend. 'Ook moet ik toegeven dat het rode haar je wel goed staat'
    Ik sloeg mijn armen over elkaar en schudde mijn hoofd. 'Daar geloof ik niet van en denk dat je heel goed kan zingen. Rappen moet je me echt een keer laten horen, maar ben het inderdaad met je eens dat zingen makkelijker blijft. Maar ik heb wel een idee' zei ik glimlachend. 'Geen idee, dat vind ik gewoon wel wat voor jou' antwoordde ik en grinnikte toen. Ze is echt aardig en een van de weinige die gelijk over me oordeelde door mijn gedrag.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    CxStylinson schreef:
    Liam James Payne.

    Ik knikte langzaam, waarna ik zwakjes glimlachte als antwoord op zijn verhaal. "Dat is heel aardig van je, maar het hoeft niet." mompelde ik zacht, waarna mijn lach verdween als sneeuw voor de zon en ik mijn handen zo hard in de de dekens vastzette dat mijn knokkels wit werden van de inspanning.
    "Op mijn oude school... ben ik nogal gepest geworden. ik had geen vrienden, zelfs niet eens mensen die me niet pestten of negeerden. Ik ben gewoon bang dat het weer gebeurd en probeer dus zoveel mogelijk afstand te houden van anderen." zei ik zacht, een beetje verbaasd dat ik dit Harry gewoon vertelde. Ik vertrouwde hem op de een of andere manier wel.


    Harry Edward Styles

    'Toch ga ik het dan wel doen als het nodig is' zei ik met een glimlach en keek hem aan als ineens zijn glimlach weg is. Ik wist gelijk dat er iets mis was en tijdens zijn verhaal sloeg ik een arm om hem heen om hem te troosten. 'Ik weet zeker dat die mensen gewoon jaloers of zo waren, of gewoon gek want je bent hartstikke aardig. En op deze school gaat dat niet gebeuren, want je hebt zojuist een vriend gemaakt die het altijd voor je zal opnemen wat er ook gebeurt, als ze ook maar wagen een verkeerd ding tegen je te zeggen' zei ik terwijl ik een beetje boosheid in me voelde. Die gasten waren gewoon echt gek, ik zou ze het liefst slaan. Dit doe je gewoon niet, dat is gewoon echt gemeen! Ik trek hem dichter tegen me aan en woelde even zachtjes door zijn haar. 'Ik zou je beschermen tegen ze echt waar, al denk ik dat het niet nodig is want je bent gewoon een hele aardige jongen' zei ik met een glimlach en alles honderd procent gemeend.

    Ariana Joan Grande.

    Ik keek hem grinnikend aan. "Ik geloof best dat jij heel lief bent. En druk is niet erg, dat is juist leuk. Tenminste iemand waarmee ik als een gek kan rondrennen." zei ik lachend, waarna ik mijn schouders ophaalde. "Hm... Het valt wel mee. En bedankt."
    Ik schudde mijn hoofd na een tijdje weer. "Goed, goed... Ik kan zingen, maar het is niet zo goed als je denkt hoor. Het is gemiddeld. En ik zal wel eens een stukje rappen voor je, ooit." zei ik plagend, waarna ik hevig knikte en hem grijnzend aankeek. "In welke klas zit je?"
    Louis zou best een goede vriend van me kunnen worden. Als ik het zo hoorde hadden we veel gemeen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Phoebe Tonkin
    Ik grinnikte en deed de deurklink omlaag. Ik sprong op mijn bed. ''Oh , welk bed wil je?'', vroeg ik.
    Anders was het zo respectloos tegenover haar. Dat vond ik tenminste. Ik stond weer op en keek haar vragend aan. ''Kies maar'' Ik wiebelde even met mijn wenkbrauwen. Ik keek even de kamer rond. Het was vrij groot , dat wel. Je kan er gemakkelijk vier jaar in overleven , volgens mij. Ik sprong van mijn ene been naar het andere en enzovoort.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne.

    Ik luisterde naar Harry en een waterig glimlachje sierde mijn lippen. "Dat is heel erg aardig van je. En ik zal je ook helpen als je hulp nodig hebt, ook al denk ik dat je mijn hulp niet nodig zult hebben. Je bent volgens mij wel slim en getalenteerd genoeg." zei ik gemeend.
    Harry woelde even door mijn haar heen en automatisch schudde ik het weer terug op zijn plek. Ik keek hem glimlachend aan. "Bedankt, Harry. Jij bent ook hartstikke aardig. Ik snap echt hoe je al zo snel aan vrienden komt."
    Ik haalde een hand door mijn haren en stond weer op. "Hoe laat is het eigenlijk?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles

    'Bedankt en dat moet je niet zeggen want hij zal valt wel een keer van pas komen' zei ik met een glimlach. 'Dankje, maar volgens ben jij dat ook' zei met een glimlach. hij leek me best slim, getalenteerd wist ik niet maar het leek wel zo. Ik grinnikte even toen hij zijn haar weer op de juiste plek schudde. 'Dankje, en ik snap niet waarom dat bij jou niet gebeurt want je bent minstens net zo aardig en je verdient veel vrienden en vriendinnen' zei ik met een glimlach. Ik keek hem even aan toen die opstond en liet mijn arm weer rustig naast me hangen. 'uhm ik heb geen idee, mijn mobiel is net uitgevallen dus ik kan niet kijken, heb jij niet iets van een horloge of mobiel of zo?' vroeg ik hem en glimlachte even. 'Gaan we straks nog op vrienden jacht of niet?" vroeg ik hem lachend maar ook een beetje twijfelend. Ik wou hem niet dwingen of zo.

    Liam James Payne.

    Ik grinnikte en haalde mijn schouders op. "Misschien wel, misschien niet. We zullen zien." zei ik, waarna ik flauwtjes glimlachte. "Ik weet niet... Talent zal wel meevallen." zei ik, waarna ik weer eens mijn schouders ophaalden. Tja, het werd een gewoonte. Deed ik het een keer, dan bleef ik het ook doen. Niet dat ik het zo erg vond...
    "Geen idee, misschien vinden ze me apart of zo..." mompelde ik, waarna ik grijnsde en mijn mobiel pakte. Ik keek naar het kleine klokje in de rechterbovenhoek. "Het is kwart voor vier." zei ik, waarna ik mijn wenkbrauwen optrok. "Over ongeveer een uur moeten we dus eten."
    Ik glimlachte even en keek hem weer aan. "Ik weet niet... Ik vermijd het vele contacten hebben maar liever. Hoe meer vrienden, hoe meer geroddel en geruzie."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles

    'precies' zeg ik terwijl ik glimlachte. 'Dat denk ik dus niet anders zat je hier vast niet' zei ik met een glimlach en hem aankeek. 'Vast niet, ik weet zeker dat ze je hartstikke aardig vinden' zei ik terwijl ik glimlachte. ik wist het zeker, wie kon hem nou niet aardig vinden? Ik bedoel hij deed totaal niet gemeen of zo, hij was alleen een beetje verlegen. 'Zo laat alweer' vroeg ik verbaast. Dat had ik niet verwacht, de tijd gaat snel. 'Ja, dus dan hebben we nu gelukkig nog gewoon een uur' zei ik met een glimlach. 'Oh ik snap het al, je hebt natuurlijk genoeg aan mij, ik ben ook zo geweldig' zei ik lachend en kijk hem aan. 'Nee ik maak maar een grapje hoor, maar ik snap je wel, maar veel vrienden hebben is ook wel weer leuk. En je hoeft trouwens niet veel te hebben maar een paar is wel leuk toch' zei ik met een glimlach en keek hem aan.


    Zac Efron.

    Ik begon te grijnzen waarna ik begon te gillen. Het was zo'n echte horrorgil. Luv it. Ja, ik had door lang op geoefend. Stel je voor dat ik die ooit eens nodig had. Oké, nu overdreef ik, ik had ooit eens een spin gezien, zo'n grote zwarte dikke, sindsdien kon ik die gil perfect. Och, ik dwaalde af.
    Ik begon te knikken, "Jij kent mijn rooster beter dan ikzelf, ik weet niet eens welke vakken we hebben" zei ik grinnikend.

    [Sorry dat hij kort is, moet dringend naar de wc xp Ohja, sorry dat het zo laat is, was even een stukje aan het schrijven voor mijn story]

    Liam James Payne.

    Ik haalde mijn schouders -weer- op. "Nou, ik wilde het gewoon graag. Ik hou heel erg van zingen en hoop er gewoon mee verder te geraken. En ik zie wel wat iedereen van me denkt..."
    Ik knikte en schudde lachend mijn hoofd. "Ja, zo laat. Maar we hebben nog vier jaar lang om te praten. Denk ik."
    Ik luisterde weer naar wat Harry zei en grijnsde. "Eerlijk gezegd klopt het wel een beetje wat je zegt, aangezien ik al tevreden ben met een vriend. Ik ben niet zo erg graag onder de mensen. Ja, dat wel maar... Niet met teveel. Qua vrienden dan, anders voel ik me zo opgesloten." legde ik uit, wat nogal ingewikkeld was.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles

    Ik keek hoe hij zijn schouder weer ophaalde, dat deed die best vaak. 'Volgens mij heb je best talent. Wil je anders een klein stukje zingen?' vroeg ik terwijl ik lief glimlachte. 'Dat is wel lang genoeg, lijkt mij. ' zei ik lachend. 'Ik snap opzich wel wat je bedoeld al heb ik dat totaal niet, maar ik denk wel dat het leuker, ook voor jou, zou zijn met meer vrienden. Ik bedoel je hebt fan altijd wel iemand waar je bij kan staan en gezellig mee kan praten en zo' somde ik op en glimlachte daarna even. 'Ach ja, je bepaalt het natuurlijk altijd zelf nog' zei ik terwijl ik hem aankeek. 'Zullen we anders een beetje rustig de school doorlopen tot we moeten eten' stelde ik voor aangezien ik best wel zin had om wat te gaan doen.Alleen maar zitten verveelde me uiteindelijk ook wel