• Ja, lang geleden dat ik gemeet heb ^^

    Nou, het idee was vorig jaar al ontstaan, maar toen mocht ik niet.
    Toen had ik het er met Crispation er weer over en toen vonden wij dat we maar weer een meeting moesten organiseren ^^

    Waar:
    Antwerpen, in het station op het gelijkvloers, bij de ingang van de Starbucks. (Zoals altijd, schijnt?)

    Wanneer:
    Dinsdag 25 juni, rond 11.00u tot ong. 17.00u.

    Wie:
    Graag:
    Barbas / Sofie
    Crispation / Nele
    Lupone / Evelien
    Candela / Goedele Komt later ivm school
    Savi / Erika
    Tyrion / Kim
    Eisenfield / Lies

    Misschien:
    Duckers / Duco

    Ideeën:
    - Daar middageten
          *Pizzahut
          *Subway
          *Meer ideeën?
    - Kaartspelletjes
          *Kim neemt Weerwolven van Wakkerdam mee
    - Dierentuin (Gaan we zeker doen)

    DE ZOO:
    €17,50 voor de zoo, voor min 17j.
    Voor wie 18 is, is't 22,5 euro, tenzij je een geldige studentenkaart kan voorleggen. Dan is het ook €17,50.
    En je kan ook meteen je treinreis boeken, wat voordeliger is voor 17j, moet je online kopen, is het 23 euro (treinreis heen/terug + ingang) maar dan moeten we zeker zijn dat we naar de zoo gaan.

    - Disney Store

    Graag een abo nemen op het topic als je (misschien) komt en naamveranderingen doorgeven.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 22:54 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik moet mijn go pass nog zoeken


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    -mijn topic-


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Starkisch schreef:
    -mijn topic-


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik hoop wel dat het tegen dan wat beter weer is dan de afgelopen dagen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gisteren was het keimooi weer ;o


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Zolang de regen niet met bakken uit de lucht valt is het goed, maar zon is altijd het beste.

    Het perfecte weer zou voor mij 18° zijn.
    Niet te warm, niet te koud.
    En moet je geen tien dingen meesleuren van thuis (jas, pull, niet te warm in je jeans) Theh. Iemand moet hier wel nog een aantal km fietsen in het doorgaan en terugkeren!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik waarschuw al even;
    De kans bestaat dat ik enorm rode ogen heb die nogal waterachtig staan.
    Door het warme weer van afgelopen weekend, zit ik weer met mijn allergie die altijd op mijn ogen slaat.
    Ik ben allergisch aan gras en dit weekend heb ik dus doorgebracht op een grasveld.
    Nu duurt het even voordat mijn ogen weer normaal zijn, maar als ik zo naar het weerbericht kijk, gaat het lang duren voordat mijn ogen weer normaal gaan zijn door het lekker warme weer.
    Morgen ga ik alvast naar het ziekenhuis in de hoop dat zij mij iets kunnen geven dat werkt.
    Anders lijk ik net stoned of zo. (no_chears)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tyrion schreef:
    Ik waarschuw al even;
    De kans bestaat dat ik enorm rode ogen heb die nogal waterachtig staan.
    Door het warme weer van afgelopen weekend, zit ik weer met mijn allergie die altijd op mijn ogen slaat.
    Ik ben allergisch aan gras en dit weekend heb ik dus doorgebracht op een grasveld.
    Nu duurt het even voordat mijn ogen weer normaal zijn, maar als ik zo naar het weerbericht kijk, gaat het lang duren voordat mijn ogen weer normaal gaan zijn door het lekker warme weer.
    Morgen ga ik alvast naar het ziekenhuis in de hoop dat zij mij iets kunnen geven dat werkt.
    Anders lijk ik net stoned of zo. (no_chears)

    Ik ken het van mijn moeder, dus maak je geen zorgen. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn topics. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Starkisch werd Crispation.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ladies, even voor de duidelijkheid: gaan we in ieder geval naar één van de twee (dierentuin of Aquatopia)?
    Want dan zet ik in de beginpost even dat je daarmee rekening moet houden voor geldjes :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Nah, niet dan, denk ik?
    Tenzij dan eventjes voor Kim haar knuffel :'3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sibyllin schreef:
    Nah, niet dan, denk ik?
    Tenzij dan eventjes voor Kim haar knuffel :'3

    Correctie, de knuffel van mijn neefje :')

    OT: Mij maakt het niet zo erg veel uit, ik kan eender wanneer naar de zoo of Aquatopia gaan, Antwerpen is niet zo erg ver van waar ik woon.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sibyllin schreef:
    Nah, niet dan, denk ik?
    Tenzij dan eventjes voor Kim haar knuffel :'3

    Wacht even, zeg je nou ja of nee? ;P
    Ik vind het niet erg hoor. Dat hoort bij een meeting (ik weet niet hoe anderen daarover denken?)


    Deep inside, I've never felt alive