• Het is al opgelost! Iedereen bedankt voor het lezen en de reacties! =D
    Mag hier een slotje op? (:

    [ bericht aangepast op 24 april 2011 - 21:50 ]


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    ik mag het niet(cat) ookal ben ik 14 en heb ik een veel oudere broer, maar misschien is jou moeder anders.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik ben eigelijk nooit een paar dagen alleen geweest..
    Wel 1 dag ofzo xD
    Maar ja waarom kan dat niet als je 15 bent, je gaat het huis toch niet afbreken of het in brand steken, of wel :X xD


    Stop wishing, Start doing..

    Euuh jah, ik bleef al alleen thuis voor ik 15 was.
    Maar ik heb ook ne zus die 2 jaar ouders is. XD


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Mijn ouders zouden me een keer anderhalve week of zo alleen thuis laten, omdat ik moest werken en zij op vakantie wilden, maar dat hebben ze toch maar niet gedaan omdat mijn pa me niet vertrouwde ><
    Damn ><


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    this strafbaar als je kinderen alleen thuis laat tot een bepaalde leeftijd en ik denk dat 15 daar ook nog ondervalt (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ben nog nooit een paar dagen alleen thuisgebleven, en ik denk ook niet dat ik dat zo leuk ga vinden met mijn inbrekersfobie.
    Maarja, ik denk dat je dat wel kan, of je het mag is een ander verhaal, maargoed dat moet je maar aan je moeder vragen. ;P


    Opgeven is geen optie.

    Ik was al hele dagen alleen toen ik 8 was, dus in mijn ogen moet het kunnen (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nee, ik vind dat niet kunnen. Tenminste, als je helemáál alleen bent en alleen 's nachts bent, ja dan kan het niet kunnen nee. Daar heeft je moeder dan wel gelijk in.


    We accept the love we think we deserve.

    Ik ben bijna elke dag alleen. Ben 16 jaar. En ik red me wel hoor [:


    Sometimes it's best not to care.

    Ik zou het denk ik wel mogen (ben 14 jaar)


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    ik vaak genoeg. als jij denkt dat je kan dan kan je het.


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Ik ben 13 jaar, en binnenkort gaan mijn ouders samen een week op vakantie en laten ze het huis aan mij en mijn broer van 16 over.
    En geloof me, ook al is mijn broer 16, hij bezit geen greintje verantwoordelijkheid. Mijn ouders vertrouwen mij daar dus wel mee :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik mag dat niet, mar je kan dan bijvoorbeeld bij een vriendin slapen.


    live the life you love

    Het is wel heel iets anders dan alleen overdag alleen thuis te zijn, dat zeker. Heb je anders iemand dicht bij wonen om op terug te vallen? Bedenk wel dat het echt een hele verantwoordelijkheid is.

    Overleg anders even met je moeder?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the