• BELANGRIJK! Informatie.

    Dit is heel veel leeswerk, maar voor mij was het ook veel werk om te bedenken, maken en te typen. Dit is maar voor één keer, aangezien het daarna niet meer herhaald wordt. Alleen de dagplanning verandert elke dag.

    Klassenindeling: (Willekeurig ingedeeld. Leden van One Direction zijn wel expres uit elkaar gehouden.)
    Klas 1a: Phoebe Tonkin, Victoria Justice, Liam Payne, Luke Bilyk. Mentor: Mister Jackson.
    Klas 1b: Lea Michele, Ariana Grande, Harry Styles, Zac Afron. Mentor: Madam Harmony.
    Klas 1c: Perrie Edwards, , Louis Tomlinson, Marcus Butler. Mentor: Madam Lively.
    Klas 1d: Jenette McCurdy, Cher Lloyd, Niall Horan, Finn Harries. Mentor: Mister Wilson.

    Leraren: (Hoef je niet te lezen, maar het is wel handig om informatie over je leraren te hebben.)
    Zang: Madam Harmony, een zachtaardige jonge vrouw met veel geduld, maar maak haar niet kwaad. Straft regelmatig, maar licht.
    Dans: Mister Jackson, een goede leraar die een leuke sfeer kan houden, straft nooit.
    Drama: Mister Wilson, een leraar die soms een beetje vreemd kan zijn, maar wel aardig, straft alleen als je te ver gaat.
    Fotografie: Madam Lovegood, een strenge, iets oudere vrouw. Mensen vergissen zich vaak in haar vanwege haar achternaam. Straft snel en streng, bij het minste of geringste.
    Tekenen: Mister Winter, een kalme leraar die simpel lesgeeft. Alleen is zijn uitleg zwak, straft amper.
    Muziek: Madam Lively, een lerares die moeilijk orde kan houden. Ze is echter wel begrijpend en kan goed luisteren, straft normaal niet. Alleen als je het te bont maakt.


    Kamerindeling: (Willekeurig ingedeeld.)
    Kamer 2.1: Victoria Justice & Cher Lloyd.
    Kamer 2.2: Ariana Grande & ...
    Kamer: 2.3: Perrie Edwards & Jenette McCurdy.
    Kamer 2.4: Lea Michele & Phoebe Tonkin.
    Kamer 3.1: Finn Harries & Marcus Butler.
    Kamer 3.2: Harry Styles & Liam Payne.
    Kamer: 3.3: Luke Bilyk & Niall Horan.
    Kamer 3.4: Zac Afron & Louis Tomlinson.

    Roosters:
    De roosters zijn in dezelfde volgorde als de klassen. Klas 1 eerst, dan 2 enz.






    Hoe werkt het rooster?
    Het rooster werkt heel simpel. De lessen beginnen om acht uur en kunnen duren tot vijf uur in de middag. Als je een tussenuur hebt kun je die gebruiken om huiswerk te maken, iets te eten of gewoon dingen doen met je groepsgenoten. Elke les duurt zestig minuten, tenzij je een blokuur hebt. Blokuren duren twee uur. Meestal heb je een tussenuur om even te gaan eten.


    Schoolregels: (Spreekt voor zicht, niet verplicht te lezen.)
    -Er wordt niet gerend in de gangen.
    -Houdt je aan de eettijden. Ontbijt van zeven tot negen, lunchen van elf tot twee en dineren van vijf tot zeven.
    -Lichten gaan uit om tien uur, stipt om elf uur moet je slapen. De lichten gaan vanaf zes uur weer aan. Alleen in het weekend ben je hier vrij in.
    -Roken mag alleen in de tuinen of op de binnenplaats.
    -Alcohol mag alleen worden genuttigd in de weekenden tussen acht en elf in de avond.
    -Drugs zijn strikt verboden.
    -Als je te laat in je les komt zegt de leraar wat je moet doen. Sommigen laten je een briefje halen. Bij het tweede briefje zul je na het negende uur tot zes uur moeten nablijven.
    -In de les houd je je aan de leraar zijn of haar regels. Als je dit niet doet mogen zij een passende straf bedenken.
    -Spijbelen wordt meteen aangepakt. Als je spijbelt, kom je het lesuur inhalen in je vrije uren, meestal wordt dit het negende uur.
    -Er wordt alleen gegeten in de eetzalen.
    -Studeren doe je in je kamer, aula of bibliotheek.
    -Praktijk wordt alleen geoefend in de daarvoor gebouwde ruimtes.

    Overzicht school. (Dit hoef je niet te lezen, maar is wel handig om te weten.)
    -Begane grond: Eetzaal, keuken en een bibliotheek. De eetzaal loop je meteen in als je de trappen afloopt, de keuken is dan aan je linkerhand, de bibliotheek aan je rechterhand.
    -Etage 1: Alle leslokalen. In volgorde van links naar rechts;
    Muzieklokaal-Tekenlokaal-Fotografielokaal-Danszaal-Lokaal voor zang/studio-Dramalokaal.
    Drama wordt soms ook gegeven in de aula.
    -Etage 2: Meisjesvleugel.
    -Etage 3: Jongensvleugel.

    Wat houdt elk vak in? (Dit hoef je niet te lezen, het mag.)
    Zang: Je leert hier hoe je je stem moet gebruiken. Dus niet alleen maar zingen. Je krijgt verschillende opdrachten om zo je stem zo goed mogelijk te leren kennen.
    Dans: Dansen is uitgebreid en groot. Je kunt veel verschillende dansen leren en het is ook nog eens goed voor je spieren. Je leert elke spier in je lichaam zo goed mogelijk te gebruiken.
    Drama: Hierbij leer je acteren, maar ook hoe je je in een interview moet opstellen. Een handig vak voor iedereen. Je leert gezichtsexpressie, bewegingen, handelingen en meer.
    Tekenen: Dit is meer voor mensen die creatief zijn. Je tekent verschillende dingen. Niet alleen maar huisjes en boompjes, maar ook gezichten en schaduwvormingen.
    Muziek: Muziek is erg belangrijk voor zang en dans, een vak dat belangrijk kan gaan worden voor je vervolgopleiding op deze school. Je leert muziek kiezen voor je nummers, maar ook instrumenten bespelen.
    Fotografie: Bekend worden achter de schermen kan natuurlijk ook. Dit is de plek waar regisseurs en fotografen hun werk kunnen laten zien. Toch kiezen vele leerlingen dit vak later, omdat dit ook nog voor modellen erg belangrijk is. Je leert fotograferen, regisseren, lopen op een modeshow en poseren. Dit is ook handig voor als je op de rode loper staat en je weet hoe je netjes moet poseren.

    Dagplanning dag 1.
    Vandaag is een kennismakingsdag met leerlingen, mentoren en de school wordt verkend. Er wordt uitleg gegeven over de roosters, kamers, les-, eet- en bedtijd en nog andere dingen die je zou moeten weten op deze school.
    Om 10.00 wordt je verwacht in de grote aula. Deze kun je vinden als je de school binnenloopt en direct naar links gaat. Daar wordt je rooster uitgereikt en je wordt door je mentor rondgeleid in de school. Daarna krijg je van je mentor een kaartje met je kamernummer. De koffers zijn al op je kamer gezet en je hoeft alleen nog maar een bed uit te kiezen en je spullen in te ruimen.
    Om 17.00 worden jullie verwacht in de grote eetzaal op de begane grond. Deze vind je meteen als je de trappen afloopt.
    Om 22.00 worden alle lichten op de gangen, lokalen, aula en eetzaal uitgedaan en ben je verplicht om naar bed te gaan. Om 23.00 wordt er gecontroleerd of iedereen zijn lichten uit heeft en daadwerkelijk gaat slapen. De lessen komen dus op maandag te vervallen.


    Leef je nog? Zoals ik al zei, dit is maar eenmalig. Vragen?
    (Op aanraden van N4I5 hier geplaatst.(A))


    Deze rpg speelt zich af op een grote school, speciaal gebouwd voor tieners die naar een beroemd leventje streven. Ze kunnen hier vele lessen en paketten volgen, zoals dans, zang, modellenwerk, drama en kunst. Er zijn nog meerdere vakken te vinden in de bovenbouw.
    Naast vele vakken zijn er ook vele types te vinden. Tutjes, bitches, nerds, loners... Alles is hier te vinden op deze school, maar ze hebben allen maar één doel. Beroemd worden met hun talent. Er worden kliekjes/groepjes gevormd, sommigen gaan solo en anderen falen.
    Wie blijft staande in dit grote gevecht om populariteit, geluk en rijkdom?


    Rollen:

    Iedereen die mee wilt doen kiest een bestaande celebrity tussen de 16 en 25 jaar. Als dit niet het geval is even vragen voor toestemming. Je mag deze celebrity zijn of haar karakter een beetje aanpassen. Elke beroemdheid zit hier in het eerste jaar, dus is automatisch zestien. De opleiding duurt vier jaar, maar succes is niet gegarandeerd.
    Naam:
    Geslacht:
    Evt. bijnaam:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (hoeft alleen met foto, tenzij je het uitgebreider wilt beschrijven.)


    Regels:
    -Maximaal twee personages, maar dan wel van verschillende geslachten.
    -Geen perfecte personen, zelfs beroemdheden zijn dit niet.
    -Ik-vorm en verleden tijd, als je dit niet kunt/snapt even melden.
    -Minimaal vijf regels schrijven, tenzij dit echt niet gaat.
    -Reserveren mag, maar deze vervalt binnen 24 uur.
    -Naamveranderingen even melden.
    -Als je op vakantie bent of een andere geldige reden hebt om niet te kunnen schrijven het eventjes melden, ik hou er rekening mee. Ikzelf heb het ook wel eens druk.
    -Alleen ik maak de nieuwe topics, tenzij ik iemand anders de opdracht daarvoor geef.
    -Relaties en 16+ mag, die hoeft niet met het officiele vriendje/vriendinnetje van je personage te zijn. Hoe het uiteraard wel netjes.
    -Off topic tussen haakjes.

    Als je vragen hebt kun je die altijd stellen, aangezien ik soms heel onduidelijk kan zijn. Om het aantal meisjes en jongens in balans te houden zijn er acht meisjes en acht jongens beschikbaar. Ik maak een klassenindeling, kamerindeling, rooster en zorg ervoor dat de dagplanning er op tijd staat. Als mij dit niet lukt zal ik dit zeggen en iets anders in de tussentijd verzinnen.
    Als je geen idee hebt van welke beroemdheid je nou moet kiezen wil ik wel helpen. Je hoeft geen ervaring te hebben met RPG, dat kun je altijd leren.


    Meisjes. VOL!
    - Ariana Grande. CxStylinson.
    - Victoria Justice. ZaynxVain.
    - Gage Golightly. RememberYoux
    - Cher Lloyd. MadeByHades.
    - Perrie Louise Edwards. AgentP.
    - Lea Michele. Rider.
    - Jenette McCurdy. MattyBgirl.
    - Phoebe Tonkin. Curlies.

    Jongens. VOL!
    - Louis Tomlinson. xHungryNiall.
    - Finn Harries. Adores.
    - Luke Bilyk. Depay.
    - Harry Styles. quin98.
    - Niall Horan. AgentP.
    - Liam Payne. CxStylinson.
    - Zac Afron. N4I5.
    - Marcus Butler. N4I5.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 16:58 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    xHungryNiall schreef:
    (...)

    Louis Tomlinson

    Een grijns verscheen rond mijn lippen en knikte toen. Voor ik kon vragen wat er was of wat op het papier stond, werd mijn ongevraagde vraag al beantwoord en begon ik ook te lachen. 'Daar kan ik maar een ding op zeggen of eigenlijk twee' zei ik bedenkelijk. 'Hello kamergenoot en dit word gezellig' vervolgde ik toen lachend. Ik keek even rond, maar richtte toen al snel mijn blik weer op Marcus. 'Vanavond kan ik wel en is goed, dat word zeker gezellig.'
    Op dit moment snapte ik eigenlijk niet waarom ik hiervoor zo nerveus was, want het valt allemaal mee en iedereen die dacht toch wel deels hetzelfde. Een nieuw begin en nieuwe mensen. 'Fijn om te horen dat iemand het met me eens is en dat probeer ik ook zolang mogelijk uit te stellen, maar dat had je volgens mij wel door. Ik snap echt niet wat er zo raar aan is, maar ja iedereen denkt nu eenmaal anders' zei ik glimlachend en knikte toen nogmaals. 'Goed idee, maar ik zeg vast dat de kans groot is dat je met mij in de buurt zo verdwaald'


    (Ik lees het nu pas, maar Zac en Louis zijn kamergenoten.xD Volgens mij heeft iemand hier haar personages verwisseld.)


    Reading a good book is like taking a journey.


    Marcus Butler.

    Ik haalde mijn iPhone boven en kondigde aan op Twitter dat ik vanavond een YouNow dingetje zou doen. Met een speciale gast. Ik keek hem even aan en zuchtte toen sipjes. "En ik die dacht dat ik eindelijk eens iemand had gevonden die minder goed was in verdwalen dan mij".
    Ik zette een grijns op mijn gezicht en keek even rond. Hoe moeilijk kon het nou zijn ?
    "Ik stel voor dat we beginnen lopen naar rechts, aangezien daar een pijltje staat met jongensvleugel en we niet naar de meisjesvleugel moeten aangezien de links is" zei ik doodserieus, alsof ik net het 8e wereldwonder had gevonden.
    "Oh wacht" zei ik toen ik nogmaals op het papiertje keek, "Haha, we zijn geen kamergenoten, maar meer verre buren, woopsie ?".

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 15:26 ]

    CxStylinson schreef:
    (...)

    (Ik lees het nu pas, maar Zac en Louis zijn kamergenoten.xD Volgens mij heeft iemand hier haar personages verwisseld.)


    [Oh echt ? Dat gebeurd nu altijd xs Sorryy]

    [Ben ik weer. Ik douche maar 5 minuten en dorp is maar 2 minuten lopen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    N4I5 schreef:
    (...)

    [Oh echt ? Dat gebeurd nu altijd xs Sorryy]


    (Geeft niks. Je kan zeggen dat Marcus zich heeft vergist? Ik heb expres klasgenoten niet bij elkaar als kamergenoten gezet, zo ontmoet je meer mensen.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    CxStylinson schreef:
    (...)

    (Ik lees het nu pas, maar Zac en Louis zijn kamergenoten.xD Volgens mij heeft iemand hier haar personages verwisseld.)


    (Oeps dat wat mij ook niet opgevallen)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson

    'Sorry dat ik je teleur moet stellen en dat dacht ik eerlijk gezegd ook' zeg ik lachend en keek nog een keer rond. Het moest toch niet al te moeilijk zijn met een paar aanwijzingen? Ik luisterde naar wat Marcus vertelde en verbaasd keek ik hem daarna aan. 'Het klinkt gewoon zo logisch dus hoe komt het dan dat we alsnog verdwalen?' vraag ik lachend en keek dan naar de pijltjes. 'Maar dat lijk me inderdaad een goed idee en hopelijk komen we dan deze keer zonder omweg uit waar we moeten zijn' zei ik deze keer zo serieus mogelijk.
    'Ik wacht' zei ik terwijl hij nog een keer op het papiertje keek, 'Kan gebeuren en dat is ook gezellig' zei ik glimlachend en keek dan ook op het papiertje. 'Zo te zien zitten we wel samen in de klas en daarbij zijn we een soort van kamergenoten als je me hulp nodig heb met een van je video's'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer


    Marcus Butler.

    "We komen er wel uit" grinnikte ik, "We kunnen nog altijd die broadcast doen met jou en mijn kamergenoot, ik zie wel". Ik keek even rond en zuchtte vermoeid.
    "Waarom zijn zelfs pijltjes onmogelijk om te volgen voor ons ?" zuchtte ik vermoeid. Ik keek even rond waardoor mijn gezicht opklaarde.
    "Daar daar daar, een trap, ik durf te wedden dat het daar is" zei ik serieus, "Wel ja, nu niet wedden, ik denk het gewoon".
    Ik nam zijn pols vast en trok hem mee. Het was een gewoonte dat ik mensen hun polsen vastnam om ze mee te krijgen naar ergens, ik hield gewoon van het lichamelijk contact tussen mensen, zo was ik nu eenmaal.

    [Ik ben er weer dus ga nu reageren:)]

    Louis William Tomlinson

    'Daar twijfel ik ook niet aan' zei ik lachend. 'Dat kunnen we inderdaad ook altijd nog doen en denk er even over na, dan hoor ik het straks vanzelf wel.'
    Ik dacht even na en grinnik als ik het perfecte excuus weet. 'Wij zijn gewoon te slim om de pijltjes te volgen, want dat is te makkelijk' antwoordde ik met een onschuldige glimlach. 'Daar daar daar en dat zo' mompel ik en keek even in die richting waarna ik knikte. 'Dat moet het inderdaad zijn, want anders is het voor mij een raadsel'
    Als hij mijn pols vastpakt en meetrok, keek ik goed rond om de weg te onthouden. Dit leek me inderdaad ook wel de goede weg en zo niet dan word het weer zoeken. 'Vertel eens wat meer over jezelf' zei ik lichtelijk nieuwsgierig aangezien ik nog niet echt heel veel over hem weet. Nou ja hou het eigenlijk maar op bijna niets.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    CxStylinson schreef:
    Ariana Joan Grande.

    Ik keek vluchtig rond, terwijl mijn rode haren vrolijk langs mijn rug dansten. Tja, de kleur... Ooit had ik een weddenschap gedaan met mijn broer en hij had me uitgedaagd om mijn haar rood te laten verven. Uiteindelijk vond ik het hartstikke mooi en heb ik het elke keer zo laten verven. Het paste wel bij me, apart en vrolijk.
    Ik wiebelde wat van het ene op het andere been totdat iemand naar me toe kwam en zich voorstelde als Harry. Hij had wel wat weg van een poedel met die krullenkop... Al stond het hem wel goed. Het was een kenmerk van hem, dacht ik. Net zoals mijn rode haarkleur. Ach, misschien vond hij mij wel op een rode kater lijken, je wist maar nooit.
    "Mijn naam is Ariana!" stel ik mezelf vrolijk voor.
    Tja, wat nu te zeggen? Wachten totdat hij weer iets zei? Nee, dat was ik niet. Ik kon het makkelijk zelf af.
    "Dus... Waar ben je zo goed in dat je naar deze school komt?" vroeg ik glimlachend, waarna ik een beetje omhoog moet kijken omdat Harry redelijk lang is.
    Ach, iedereen is lang vergeleken met mij. Ik ben gewoon klein. 1.55... Vergeleken met de anderen hier was ik een kabouter. Daarom noemen velen me Little Red, snap je de connectie?


    Harry Edward Styles/b]

    Ze stelde zichzelf vrolijk voor als Ariana en ik glimlachte even. Ik bekeek haar even en wat gelijk opviel was haar rode haar, Het stond er opzich wel goed. Veder was ze best wel klein. Ik kijk haar aan als ze vraagt waarom ik naar deze school kom. 'Nou, in zingen en jij?' vraag ik met een glimlach. Ondertussen kijk ik even om me heen er waren al wat meer leerlingen gekomen en ook alweer wat vertrokken, waarschijnlijk naar de kamer. Toch bleef het een beetje raar, het was allemaal heel nieuw. Ik kende nog helemaal niemand, maar ik wist over iedereen tenminste een ding, ze wouden doorbreken, net als ik. We wouden eigenlijk allemaal hetzelfde, sommige met wat anders dan ik wou. Ik haal mijn hand even door mijn haar en kijk even naar het meisje wat zichzelf net voorgesteld had als Ariana, ze leek mij opzich wel aardig, maar dat kon ik nu nog niet zeggen want ik kende er nog helemaal niet. Het enige wat ik wist was der naam.


    Marcus Butler.

    Ik keek naar hem toe we de trappen opliepen. "Welja, ik ben dus Marcus Butler, een paar jaar geleden ben ik begonnen met filmpjes op Youtube te plaatsen over nouja, mijn leven eigenlijk aangezien ik genoeg ervaringen kreeg, ik ben er blijkbaar de juiste persoon voor". Ik lachte eventjes en haalde mijn schouders op.
    "Denk na over iets wat er kan gebeuren en ik heb het waarschijnlijk meegemaakt".
    Ik grinnikte toen ik nadacht over een gebeurtenis, "Ooit had ik eens besloten om door Londen te rijden, al zingend door een megafoon met een vriend, we kwamen een oud koppeltje tegen en we waren aan het zingen voor hen, maar ze bleken dus doof te zijn" zei ik lachend, "Dat was echt awkward".

    ( Ik zit op mijn telefoon dus zal even reageren, internet is traag en typ jammer genoeg kleine stukjes en ve fouten enzo...)


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Ariana Joan Grande.

    Ik glimlachte tevreden en maakte een klein sprongetje van plezier. "Ik zing ook! En acteren vind ik leuk. En nog wat meer dingetjes kan ik ook wel, maar zingen blijft het leukste!" zei ik grijnzend, waarna ik Harry weer aankeek.
    "Wil je samen iets zingen?" vroeg ik smekend, misschien kwam ik er zo achter hoe goed hij was. En het was altijd leuk om te horen of onze stemmen bij elkaar pasten, of juist vloekten.
    "Of ieder apart? Of niet?" vroeg ik weer, waarna ik mijn wenkbrauwen vragend optrok en mijn ogen ietsjes groter maakte.
    Mensen zeiden dat ik dat vaak deed en het schattig was, ook al was het maar een gewoonte. Ik plukte wat aan mijn topje en keek Harry weer vragend aan.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles

    Ik lach even om haar enthousiaste reactie en knik. 'Zingen is inderdaad erg leuk, en wat mij betreft ook het leukste' zeg ik met een glimlach. 'Tuurlijk wil ik samen wat zingen, zingen is hartstikke leuk en ik wil wel weten hoe goed je bent, welk nummer had je in gedachte?' vraag ik met een glimlach. 'Ik kies voor samen zingen, dat vindt ik toch het leukst en dan misschien gewoon een stukje solo tussendoor' stel ik voor en kijk eraan. Ik grinnik even als ze haar wenkbrauwen omhoog trekt en haar ogen iets groter maakt, het zag er best wel schattig uit. Ik kijk haar aan en glimlach even. Zelf dacht ik ondertussen even na over een goed liedje, voor het geval ze toch zei dat ik moest kiezen. Eigenlijk hoopte ik dat niet want als zei moest kiezen wist ik gelijk een beetje wat haar stijl was. Ik kijk Arina aan en wacht op haar keuze.