• Ik heb een vraag aan jullie allemaal:

    1. Wat weten jullie BF's allemaal over jullie en wat kunnen jullie allemaal kwijt aan hun?

    -Mijn BF, daar kan ik echt ALLES! aan kwijt en ik kan niemand anders dan haar écht vertrouwen, zij helpt mij met alles.
    x


    BabyCakes.x3.

    Ik vertel alles tegen mijn Bf's en ze helpen mij met alles. Soms hebben we wels eens ruzie maar dat is dan na 5 minuten weer opgelost. ( Ik heb nameijk 2 beste vriendinnen )


    Spirits move me, every time I'm near you.

    hmpf, ik had een bf maar die profiteerde van me en vertelde alles door :S
    Nu vertrouw ik haast niemand meer, en heb dus ook geen bf meer.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Ik vertrouw Alleen maar me BF, verder echt niemand!


    BabyCakes.x3.

    dan heb jij geluk dan je iemand kan vertrouwen. Ik kan nog wel iemand vertrouwen, maar die woont in Nederland en heeft zelf ergere problemen. Moest ze ook in België wonen, zou het waarschijnlijk al een tijdje mijn BF zijn.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    ik heb er 2 een ken ik in het echt, das ErrorGirl hiero en een ken ik niet echt, maar ik kan er echt alles aan kwijt
    En heb ze gevonden dankzij Q

    Dus Ik Kan Mn BF Vertrouwen


    everything you imagined, and more...

    Ik weet niet. Ik denk dat ik haar niet vertrouw. Want ze liegt nogal vaak. Ze zei een keer dan de muziek meester zo zei: 'Die fucking liedjes doen het niet op fucking Youtube'. De leraren kunnen soms wel iets zeggen maar dat echt niet. En een andere vriendin zegt ook al dat ze best vaak liegt. En ik vertel haar wel wie er knap is van de celebs en zij mij ook. Maarja.. Soms is ze wel dom bezig maar soms ook niet..


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb geen bf, ik geloof dat niet meer echt in


    Why don't you break my heart

    Ik heb betere vriendinnen op internet ontmoet.
    Alleen met mijn andere BF heb ik nooit ruzie gemaakt. Maar daar vertel ik ook niet een twee drie alles tegen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb niet echt een Bf... en dat is niet doordat iemand mn vertrouwen heeft geschonden ofzo hoor x3
    maar degene die het meeste van me weet is superlief<3 en ze zal niks doorvertellen if i dont want it:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    mijn bf's wete bijna alles,, alleen somige dingen sijn gwn te prive,, bv. als ik iemaand leuk vind die hun kennen,, dan seg ikk voortaan dat neit so is,, want hun lulle het aan die persoon door. mar egte dingen kan je dr kwijt en sijn me bf's fowr evaah


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Heb een bf maar die is met andere dingen bezig als ik [maar wel even melig xD]
    ze weet heel veel van mij, maar lang niet alles(A)


    Sweet dreams will come true.

    Die van mij kan ik ook alles vertellen...

    Maar eerlijkgezegt is mijn BF een jongen

    XSimone (K)


    Follow just your own mellody

    alles.. eigenlijk..
    maar ik heb iets van 5 beste vrienden O_o 2 meisjes en 3 jongens


    We can only learn to love by loving.