• Het idee gaat over een meisje Rosalie ze is overdag een keurige nette student en leert braaf en is erg slim. Maar 's nachts verdient ze haar geld met het spelen voor hoer. Ze doet het met iedereen tegen een hoog uur tarief. Dan komt ze op een dag de kamer van een jongen binne. Hij heet Tom Kaulitz. Alles lijkt okay totdat hij haar ook in het echt ziet en meteen herkent. Rosalie is stapel verliefd op Tom. Maar zij is een hoer kan dat wel?


    Vraagjes:

    1.Orgineel idee?
    2.Titels?
    -
    -
    3.Zou je ze maken?
    4.Opmerkingen?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    2 lijkt wel verdacht veel op die van Ivy,vind je niet?

    Sorry maar die ken ik dan niet =\


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    1.Welk idee? idee 2

    2.Titels?

    - Bro, I Love You, But You're Hurting Me

    -

    3.Zou je ze maken? Jah, zeker

    4.Opmerkingen? Neen niet meteen.


    everything you imagined, and more...

    Danke!<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    uuhm ken jij Tom?Blijf van me af! niet?
    Vat dit niet verkeerd op.Maar ik zou 1 doen,want misschien krijg je problemen met Ivy en dat willen we niet u_u

    uuhm ken jij Tom?Blijf van me af! niet?
    Vat dit niet verkeerd op.Maar ik zou 1 doen,want misschien krijg je problemen met Ivy en dat willen we niet u_u

    Nee die serie ken ik niet :$
    En ik snap het hoor ik ken Ivy wel maar haar serie niet n_n En ik wil haar zeker niet boos maken!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Nee die serie ken ik niet :$
    En ik snap het hoor ik ken Ivy wel maar haar serie niet n_n En ik wil haar zeker niet boos maken!


    Nee oké dan is het goed n_n
    Maar ik zeg dus nummer 1

    (A)

    (...)

    Nee oké dan is het goed n_n
    Maar ik zeg dus nummer 1

    (A)

    Okay =D
    Maar ik kende haar serie gewoon echt niet [/domheid]
    Daarom ben ik waarschijnlijk ook blond XD


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    x] achja maakt niet uit!misschien moet je het gewoon gebruiken en er een totaal andere draai aan geven dan haar ..

    Ja maar ik weet dus niet hoe dat van haar gaat =\


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hmm, wel oke, maar een beetje standaard ;)


    Life is hard and then we die

    Weet ik n_n


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    1.Orgineel idee?
    Nee. Eigenlijk helemaal niet >.<'
    2.Titels?
    Dunno. [/ben daar slecht in..]
    3.Zou je ze maken?
    Nee, sorry. >.<'
    4.Opmerkingen?
    Uhm. Ik vind hem gewoon een beetje standaard. =/ Dat hele hoerengebeuren wat je hier tegenwoordig vaak leest vind ik persoonlijk echt vreselijk. Ik vind dat persoonlijk nogal ordinair, maar dat is mijn mening. Als ze bijvoorbeeld iemand was die hem .. hoe zeg je dat .. in disquise helpt. Zegmaar, anoniem. En hij wordt verliefd op haar maar heeft geen idee wie het is, terwijl ze beste vrienden zijn ofz. En dan geen standaard einde, (ze verwdijnt, weetikveel) lijkt mij [BIJVOORBEELD] boeiender en minder ongepast >.<"


    Mew <3


    1.Orgineel idee?
    Ja Best wel

    2.Titels?

    Ik ben daar slecht in

    3.Zou je ze maken?
    Ja
    4.Opmerkingen?Ik heb nu geen opmerking