• Wel ik stel al een hele tijd outfits via polyvore samen, maar ik weet niet goed of mensen deze mooi vinden.
    Ik bedoel, moest ik ze ooit in verhalen gaan gebruiken, zou ik eerst wel willen weten wat de mensen er van vinden en daarom vraag ik dus jullie mening.
    Er zijn allerhande stijlen, zowel extreem sportief als klassiek en dat soort dingen.
    Blader dus gerust maar is rond en laat weten de welke je echt mooi vind of juist heel lelijk, geef me tips.
    Ik zou deze tips erg appreciëren.
    http://vezzie.polyvore.com/

    Die eerste outfit heb ik précies zo, alleen zonder de studs op de hak. Ik vind je outfits echt heel leuk. Je hebt voor alles wel iets en het is veelzijdig, dus dat is wel leuk om te zien.


    The odds are néver in our favor.

    Hihi, beetje mijn style :)

    & die vans waar the fack kan je die kopen? die moet en zal ik hebben! :9~


    FASHIOOOON.

    yomismo schreef:
    Hihi, beetje mijn style :)

    & die vans waar the fack kan je die kopen? die moet en zal ik hebben! :9~

    haha weet ik niet misschien kan je dat daar wel zien?

    Ik vind het eerder mooi allemaal, er is in ieder geval niets dat ik echt niet goed vond.
    Alleen denk ik dat ik sommige dingen samen misschien wat te druk vind, en dat je soms veel gebruikt van dezelfde kleur. (nuja, vooral als je dan ook nog dezelfde nagellak kleur erbij pakt ;3 )
    Maarja, mijn mening. Als ik jouw story mocht lezen dan zou ik in ieder geval wel de moeite nemen om altijd de link te openen.


    effort never betrays you

    Het zal je vast niet interesseren maar ik vind het niet zo leuk (:
    Misschien omdat je geen achtergronden hebt of geen thema's maar ja..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Sommige kleding/schoenen die ik tegenkwam: Daaamnn.. :9~


    † Love? I want to sleep.

    Het is mij allemaal te matchy matchy matchy. Er is niks mis met colourblocking ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik vind het hipsterkleding. Kleding die je altijd op foto's ziet op sites zoals tumblr, weheartit en die shit, maar absoluut niet wat ik zelf zou dragen.:Y)


    everything, in time

    Bagoly schreef:
    Ik vind het hipsterkleding. Kleding die je altijd op foto's ziet op sites zoals tumblr, weheartit en die shit, maar absoluut niet wat ik zelf zou dragen.:Y)


    26 - 02 - '16

    Sommige zijn leuk maar bij andere heb ik zoiets van dat is niet echt mijn smaak. Wat ik wel leuk vind is dat de dingen steeds op verschillende plaatsen staan en dat er niet een soort volgorde is, dat heb ik namelijk wel.

    Ik heb ook een aantal setjes gemaakt, ik zou het leuk vinden als je zou kijken.


    http://chicagirl17.polyvore.com/


    Physics is awesome

    Yoda schreef:
    Het is mij allemaal te matchy matchy matchy. Er is niks mis met colourblocking ='D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik vind je stijl best leuk, ook al lijkt het in de verste verte niet op mijn stijl @ real.
    Het ene is heel chique en het andere casueel. Wat me wel opvalt is dat het allemaal matched, dat het allemaal één kleur is of verschillende neutrale kleuren. Je mag best een beetje gek doen en twee kleuren combineren. (:

    En een tip; Probeer eens wat met effecten te doen, zet er een titel boven, doe er een achtergrondje bij, etc. Dan toont het wat gezelliger.
    Zoiets als dit, bijvoorbeeld; http://www.polyvore.com/fiona/set?id=51644223

    Mijn Polyvore; http://xcloudbreaker.polyvore.com/

    Edit; Probeer je het meer in te beelden. Neem een model in gedachten en laat die de kleding aantrekken. Ik heb (naarmate ik verder naar beneden scrolde) dingen gezien die ik persoonlijk niet zo mooi vond. Een rood jurkje met een rood jasje, een paars vest met een blauw shirt, etc.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 18:27 ]

    Hensley schreef:
    Ik vind het eerder mooi allemaal, er is in ieder geval niets dat ik echt niet goed vond.
    Alleen denk ik dat ik sommige dingen samen misschien wat te druk vind, en dat je soms veel gebruikt van dezelfde kleur. (nuja, vooral als je dan ook nog dezelfde nagellak kleur erbij pakt ;3 )
    Maarja, mijn mening. Als ik jouw story mocht lezen dan zou ik in ieder geval wel de moeite nemen om altijd de link te openen.

    Ik sluit me hier bij aan :)


    •*• Lululu •*•

    Ik vind het echt heel leuk, mooie setjes. Het is niet mijn stijl, maar het zijn geen slechte outfits ^^
    Ik zou idd (zoals Corallo ook schreef) wat meer "effecten" gebruiken dan ziet het er wat minder kaal uit c:


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Ik houd er van om allerlei soorten stijlen te maken maar de ene stijl lukt me beter dan de andere xD