• Hooi! (:

    Ik weet niet of dit topic hier goed staat, ik zat namelijk te twijfelen tussen Multimedia en het Stamcafe.

    Maar goed, laat ik maar eventjes ter zake komen. Ik heb momenteel namelijk een mobieltje, en tsja... Daar kun je mee bellen en smsen en that's it. Ik zou daarom dan ook graag een nieuw mobieltje kopen, een smartphone. Maar ik heb helemaal geen verstand van mobieltjes!!
    Momenteel heb ik 70 euro in mijn portomonnee, maar dat is dus gewoon contant. Dat is gewoon gemakkelijk als ik daarvan iets koop, omdat ik van mijn moeder niet zelf mag bankieren. Maar goed, dat terzijde, want ik kan in principe heus wel meer uitgeven. Ik wil zelf gewoon niet boven de 100 euro uitkomen. Ik denk dat een prepaid toestel het handigst is, maar je schijnt ook een goed en toch goedkoop abonnement te kunnen krijgen en dan het toestel gratis. Wat vinden jullie? Er is mij wel aangeraden om géén Samsung te nemen, dus dat doe ik dan ook maar beter niet.

    Wat voor mobieltje raden jullie aan, en waarom? Alvast héél erg bedankt voor jullie hulp! (flower)

    Edit: Als ik meer dan 100 euro moet betalen kan dat best hoor. Maar ik vind 100 euro al een best groot bedrag, vandaar. Maar zoals ik ook al zei daarom; Ik heb geen verstand van mobieltjes en dus ook niet van de prijs die ik ervoor betalen moet.
    Wat is verder handiger: Prepaid of een abonnement?
    Edit 2: Als een Samsung helemaal niet zo slecht is als dat vrienden van me zeggen wil ik ook opzich wel een Samsung nemen hoor, zolang ie maar goed werkt.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2013 - 19:29 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ahhh je opent er een topic van.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    Ahhh je opent er een topic van.:Y)


    Ja. Ik ben nu al een tijdje aan het zoeken op Google, maar ik kom er niet uit. Ik zie teveel aan mobieltjes die misschien heus wel goed kunnen zijn. Maar ik wil toch graag meningen horen voordat ik een mobieltje koop. Ik heb er namelijk gewoon géén verstand van waar ik precies op moet letten e.d.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb zelf een iPhone en vind die heel fijn, maar ik denk niet dat je er een zal vinden voor onder de 100 euro.


    The universal language of art.

    Royals schreef:
    Ik heb zelf een iPhone en vind die heel fijn, maar ik denk niet dat je er een zal vinden voor onder de 100 euro.


    Nee, dat denk ik ook niet nee. Haha. ;p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Er is niks mis met Samsungs, hoor :]. Een Galaxy Young of Mini (die laatste heb ik gehad, echt een superleuk toestel) kost volgens mij rond de honderd euro, soms zelfs minder, want naar het schijnt is het in Nederland goedkoper. Meer weet ik niet, sorry. Alleen absoluut geen Galaxy Music kopen, die heb ik en da's echt brol. D:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik raad een Samsung aan. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik kan je Iig als tip meegeven: kijk goed naar de specificaties, bijv welk besturingssysteem (Android of Windows 8) waarbij ik Android zou aanraden, verder wat je dus zelf belangrijk vindt bijv goede camera of groot scherm
    Ikzelf heb een los toestel (175€) en betaal een simonly abonnement van nog geen tien euro per maand. Onder de 100 euro voor een goede smartphone is ge keuze mogelijkheid denk wel erg beperkt dus ik zou voor ong 100 euro kijken.
    Ook denk ik omdat je nog nooit een smartphone gehad hebt dat je t beste naar een winkel kunt gaan ipv Internet webshop omdat ze er daar meer over weten (:


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik denk eerlijk gezegd niet dat je ver komt als je niet meer dan honderd euro uit wil geven...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Je hebt wel de Samsung Galaxy Ace 1 voor ong 125 euro, maar voor minder kom je denk ik niet zo ver, tenzij je naar nóg oudere toestellen gaat kijken.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    En ik zou ook naar het RAM geheugen en telefoon geheugen kijken, weinig RAM geheugen wordt je telefoon snel langzaam van en je telefoon geheugen raakt al snel erg vol met apps,muziek en foto's

    Recenties op het internet zijn ook handig soms

    En www.kieskeurig.nl kun je alles over een bepaald toestel vinden, ook waar het toestel hoeveel kost e.d.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2013 - 18:56 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Niks mis met een Samsung hoor. Heb een Galaxy S4 mini en die werkt echt top!
    Wat je kan doen is goed in kranten/folders kijken voor aanbiedingen en verder denk ik ook naar de winkel gaan.
    Ook heb je indd regelmatig aanbiedingen voor een goedkoop abonnement waar je een telefoon bij krijgt.
    Daar zou ik ook eens naar kijken, ik denk dat je keuze dan groter is dan wanneer je naar een los toestel kijkt (weet ik niet 100% zeker).

    Mijn Galaxy s2 plus heb ik geen problemen mee. En dat is ook een prepaid toestel. Maar die was wel duurder dan 100 euro. (Ik weet niet hoe duur, ik heb hem gekregen.)


    Alleen maar tranen van geluk

    Nym schreef:
    Je hebt wel de Samsung Galaxy Ace 1 voor ong 125 euro, maar voor minder kom je denk ik niet zo ver, tenzij je naar nóg oudere toestellen gaat kijken.


    Nee joh, die is volgens mij veel goedkoper geworden! Ik zag hem laatst ergens voor 90 euro.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ravenswood schreef:
    Niks mis met een Samsung hoor. Heb een Galaxy S4 mini en die werkt echt top!
    Wat je kan doen is goed in kranten/folders kijken voor aanbiedingen en verder denk ik ook naar de winkel gaan.
    Ook heb je indd regelmatig aanbiedingen voor een goedkoop abonnement waar je een telefoon bij krijgt.
    Daar zou ik ook eens naar kijken, ik denk dat je keuze dan groter is dan wanneer je naar een los toestel kijkt (weet ik niet 100% zeker).


    Elk abbonementstoestel kun je ook los krijgen (;


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Dorian schreef:
    (...)

    Nee joh, die is volgens mij veel goedkoper geworden! Ik zag hem laatst ergens voor 90 euro.

    Op kieskeurig.nl was 'ie voor 125 het goedkoopst, maar kan goed zijn dat 'ie in de winkel al goedkoper is. :]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."