• Wat is jullie toekomst droom?

    mijne is om een keer in een film een goede rol te spelen


    You're amazing the way you are, never give up!

    Ik weet het eigenlijk niet. Ik leef in het hier en nu, plus het feit dat ik eigenlijk helemaal niet wil nadenken over de toekomst. Het hele idee van 'ouder worden' vind ik werkelijk waar niets. Volgend jaar word ik 18 en daar zie ik al enorm tegenop.


    everything, in time

    Ik heb er best veel, maar dat zijn eerder levensdoelen en niet echte 'dromen' xd : naar Japan gaan, Russisch, Japans en Grieks leren. En wetenschapper worden, maar ik ben nog jong en ik verander vaak van gedachten (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Mijn leven leven en dan doodgaan. Het liefst ook in die volgorde.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mijn toekomstdroom is dat ik later echt een eigenlijk saai leventje heb een man, een baan en kind(eren). In de tussen tijd wil ik nog wel dingen doen maar dat is echt mijn toekomst droom.


    Physics is awesome

    Het enige wat ik echt wil is de wereld overgaan. Ik hou er niet van om voor langere tijd op één plek te zijn, ik hou van culturen ontdekken en mensen overal ter wereld ontmoeten dus dat ik echt mijn droom en voor de rest weet ik het niet. Ik ben niet zo'n huisje, boompje, beestje type.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Eyes schreef:
    Mijn toekomstdroom is dat ik later echt een eigenlijk saai leventje heb een man, een baan en kind(eren). In de tussen tijd wil ik nog wel dingen doen maar dat is echt mijn toekomst droom.


    En het liefste ben ik dan ook nog eens gelukkig. En dokter. Haha.
    Voor die tijd wil ik nog wat reizen misschien. Mijn reisangst overkomen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Eyes schreef:
    Mijn toekomstdroom is dat ik later echt een eigenlijk saai leventje heb een man, een baan en kind(eren). In de tussen tijd wil ik nog wel dingen doen maar dat is echt mijn toekomst droom.
    Dit :)


    Life is hard and then we die

    Ik wil de wereld over. Wonen in het buitenland, reizen. In mijn hoofd zit een behoorlijke lijst van dingen die ik nog wil zien en plaatsen waar ik heen wil.
    En als het even kan, wil ik ook nog wel een boek uitbrengen.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Patholoog schreef:
    (...)

    En het liefste ben ik dan ook nog eens gelukkig. En dokter. Haha.
    Voor die tijd wil ik nog wat reizen misschien. Mijn reisangst overkomen.


    Ik wil ook wel gelukkig zijn maar ik denk niet dat ik bij iemand blijf waar ik niet gelukkig mee ben.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik wil ook wel gelukkig zijn maar ik denk niet dat ik bij iemand blijf waar ik niet gelukkig mee ben.


    Dat is wel waar, maar gewoon, het totaal plaatje. Je kunt wel bij iemand zijn waarmee je gelukkig bent, maar als je werk je totaal niet aanstaat. Of je huis is vreselijk. Of je komt onoverhoopt in een vreselijke financiële toestand terecht, tsja.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Dat is wel waar, maar gewoon, het totaal plaatje. Je kunt wel bij iemand zijn waarmee je gelukkig bent, maar als je werk je totaal niet aanstaat. Of je huis is vreselijk. Of je komt onoverhoopt in een vreselijke financiële toestand terecht, tsja.


    Nou ja, ik zal niet snel werk doen dat ik niet leuk vind en ik ben nogal een spaar type dus.


    Physics is awesome

    Een boek schrijven, veel reizen en in Brazilië gaan wonen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Hmm kinderen krijgen. Dat is iets wat ik gewoon écht wil, en het liefst met mijn huidige vriend. :Y)


    -

    Pff, boek schrijven, kunstenaar worden, les geven aan basisschool, reizen... zoveel eigenlijk :'D. O, en als het even kan geheim spion worden :Y).


    i put the fun in funeral

    Mijn ultieme toekomst is zo
    In de vijfde rond ik de belangrijke vakken in Nederland af en de zesde doe ik in Amerika
    Daarna ga ik hier medicijnen studeren met daarna een vervolgopleiding tot Anatoom Patholoog of Kinderarts
    Vervolgens wil ik 1 tot 4 jaar werken bij Artsen zonder Grenzen
    Dan ga ik terug naar Nederland voor een paar maanden om verliefd te worden. Dan wil ik met mijn vriend emigreren naar een ver land, waar ze mijn specialiteiten kunnen gebruiken. Dan wil een prachtige sprookjesbruiloft en dan wil ik 4 kinderen, 2 meisjes, 2 jongens, met als namen Etoile, June, Liam (niet van 1D, vind ik gewoon een erg leuke naam) en Joey. Ik neem een hond die ik poes noem. Ons huisje staat ergens aan het strand en daar, ergens op een rots, schrijf ik de boeken die mij roem opleveren. Mijn boeken worden verfilmd en het geld wat ik daarmee verdien gaat naar een goed doel. Als ik oud ben sterf ik rustig in mijn slaap en word ik begraven in een bos


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one