Ik heb een cover nodig voor mijn story . Korte uitleg over de story: Mitchel & Michelle. Mitchel is achttien jaar jong en ontmoet op een zekere dag Michelle, een aardige meid die binnenkort zestien word. Maar Mitchel heeft een geheim, waar niemand wat vanaf weet. Hij kan dingen besturen. Waarneer Michelle de zestien nadert vertoont ze van allerlij rare dingen waardoor Mitchel zich zorgen begint te maken, ze heeft zomaar blauwe plekken. Een dikke bult of een raar plukje haar, langzaam begint haar lichaam te veranderen en krijgt ze net zoals Mitchel een gave. Maar, dat is zeker niet het enigste probleem.Langzaam maar zeker komen de 2 er achter dat ze zielsverbanden zijn, maar er speelt veel meer. Onder andere liefde bij Michelle voor Mitchel.
Ik zal graag deze foto's erin verwerkt willen hebben, net wat je mooier vind.. En als je wilt kun je er dan een magish tintje aan geven? En als het kan ergens, een klein iets waar een meisje en een jongen elkaar een knuffel geven of een stel handen die elkaar beet houden. Ik wil graag de tekst Mitchel & Michelle er op en daar klein bij: when the magic strarts.
Deze met Deze
of
Deze met Deze
of
Deze metDeze
of
Deze metDeze
of
Deze met deze
of
Deze met deze
[ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 9:02 ]