• Ik wist niet waar ik dit neer moest zetten, dus zette ik het maar hier neer.
    Ik was een spel aan het spelen op de laptop en ineens kreeg ik een idee voor een rpg.

    Het gaat over een mysterieus huis dat eens in de zoveel jaar verschijnt of verdwijnt. Het huis heeft duizenden deuren die ook telkens verdwijnen of verschijnen. De bewoners zijn ook elke keer anders. Nu zijn er verscheidene detectives en journalisten die dit willen onderzoeken.

    Nu kan je dus bijv. rollen van de bewoners maken, die rollen zijn tijdelijk dus ideaal voor mensen die niet veel tijd hebben. De journalisten zijn ook tijdelijke rollen en de detectives ook. Dit leek mij wel ideaal omdat iedereen hier wel werk heeft, of school en het daardoor te druk heeft om de hele tijd aan een rpg mee te doen.

    Wat vinden jullie van dit idee?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    26 - 02 - '16

    Ik denk wel dat het leuk is voor mensen die inderdaad niet al te veel tijd hebben maar toch willen RPG'en


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dit doet me een beetje denken aan Rose Red, en ik lief die film of mini-serie of hoe je het wilt noemen :3
    Ik vind het echt een tof idee (K)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Logica zal je wel zeggen dat het bij RPG moet, waar ik het dus even heb gezet ^^

    Ik vind het wel een goed idee, maar misschien iets beter om een verhaal van te maken?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cool idee, stuur me een berichtje als je het uitwerkt.


    Spoiler alert: you will save yourself