• Haha, ik ben echt zo blij! ^^ Eigenlijk is dit al zaterdag gebeurd, maar ik deel het nu pas met Quizlet omdat ik het zelf nog niet eens echt durf te geloven. Maargoed, hier komt het:

    Ik ben dus op vakantie geweest naar Italië met mijn ouders, mijn nonkel en tante en vrienden van mijn ouders. Die vrienden hebben een zoon en met hem kon ik echt goed praten. In het begin was het allemaal nogal awkward, omdat we beiden erg verlegen zijn en we niet echt iets durfden te zeggen tegen elkaar, maar mijn broer raakte wel bevriend met hem en dan deed ik gewoon mee. Het bleek dan ook nog eens goed te klikken. Goed, toen de vakantie afgelopen was en we afscheid namen op het vliegveld, had ik hem een hele dikke knuffel gegeven. 's Avonds terug in België begon hij tegen mij op Facebook te praten en zei hij me dat die knuffel goed deed enzovoort. Na een gesprek van vier uur hebben we besloten nog eens af te spreken en deze zaterdag is hij dan naar hier gekomen. We hebben samen Paranormal Activity 1, 2 en 3 gezien, maar ik ben niet zo voor dat soort films, maar hij hield constant mijn handen vast en knuffelde mij 'om mij te beschermen'. Toen de films afgelopen waren, heeft hij mij dan gekust en hebben we nog een hele avond op de zetel liggen kussen. ^^ Intussen hebben we een hele tijd gesms't, hij noemt mij constant 'schattie' en zegt ontzettend lieve dingen tegen mij, niet normaal! ^^ Deze zaterdag spreken we opnieuw af en dan ga ik om zekerheid vragen - of we nu een stelletje zijn of niet. Ik ben echt gestresst, maar ik heb wel het gevoel dat het goedkomt! :Y)

    Ik ben echt abnormaal blij met hem, naast de liefste jongen die ik ken, is hij ook nog eens superknap. Ik snap echt niet waarom hij verliefd is op mij, ik voel mij echt een lucky bastard :'D.

    Het klinkt echt alsof jullie een stelletje zijn. Veel geluk samen!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ahw, wat leuk voor je! :Y)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Awesome :'D
    Hehe, lijkt op wat ik een tijdje geleden heb meegemaakt. Ik hoop voor je dat hij echt een stelletje met je wil zijn :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    CyberLord schreef:
    Het klinkt echt alsof jullie een stelletje zijn. Veel geluk samen!

    Ik beschouw hem eigenlijk ook wel als mijn vriendje, maar pas zaterdag kan ik het zeker weten. Ik vind niet dat je zoiets via Facebook of sms vraagt. ^^

    Daley schreef:
    Ahw, wat leuk voor je! :Y)

    Dankjewel! ^^

    Freerunner schreef:
    Awesome :'D
    Hehe, lijkt op wat ik een tijdje geleden heb meegemaakt. Ik hoop voor je dat hij echt een stelletje met je wil zijn :'D

    Ik ook! c: Maar ik denk wel dat 't goedkomt. :]

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 14:59 ]

    Aawwhh, ik vind het echt cute (flower)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Schattiggggg :3


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Dat klinkt heel schattig. ^^


    -

    Haha, wat grappig!
    Nu hebben we allebei een bijna-vriendje! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Het was ook héél schattig! :]

    Barnabas schreef:
    Haha, wat grappig!
    Nu hebben we allebei een bijna-vriendje! *O*

    Haha, inderdaad! ^^

    Awh wat cuteee<33


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Jeremiah schreef:
    (...)
    Ik beschouw hem eigenlijk ook wel als mijn vriendje, maar pas zaterdag kan ik het zeker weten. Ik vind niet dat je zoiets via Facebook of sms vraagt. ^^

    Zoiets moet je ook zeker niet zo doen. Heb ik ook niet gedaan, in het echt is veel leuker.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Het klinkt echt alsof jullie een stelletje zijn. Veel geluk samen!


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    CyberLord schreef:
    (...)
    Zoiets moet je ook zeker niet zo doen. Heb ik ook niet gedaan, in het echt is veel leuker.

    Ik vind dat je zoiets al wel weet zonder het te vragen. Bij mij werd het echt ''officieel'' toen hij me appte en zei dat ik op FB moest kijken. Toen stond er dat hij zijn status had veranderd naar 'in een relatie' haha. :'D


    -

    Ahw, ik doe de happy dance voor je! *Le happy dance*

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 15:57 ]


    Firm believer of all that is magic

    JackyD schreef:
    (...)
    Ik vind dat je zoiets al wel weet zonder het te vragen. Bij mij werd het echt ''officieel'' toen hij me appte en zei dat ik op FB moest kijken. Toen stond er dat hij zijn status had veranderd naar 'in een relatie' haha. :'D

    Haha, dat is ook echt wel schattig. c: