• Velen onder jullie kennen waarschijnlijk het boek Twilight van Stephenie Meyers. Ik heb het boek vorige week gelezen, en ik ben er helemaal weg van.
    Woensdag 26 november komt de film uit in alle filmzalen, maar er is ook nog altijd de avant-première op dindag in Antwerpen en Hasselt. Ik had tickets voor de avant-première, maar mag van mijn moeder niet op een gewone schoolavond gaan. Daarom ga ik gewoon naar de première op woensdag.
    Zijn er hier nog kindjes die gaan kijken? ^^
    Amélie


    Sing the song of the stars for me.

    TWILIGHT IS GENIAAAAL. En ik ga zeker! :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    OMG o.o IK WIL NAAR TWILIGHT o.o -krijgtgeenademmeer-
    Serieus, op de achterkant staat zo; het boek houdt je tot ver na de laatste pagina in de ban.
    Maar ik was al in de ban van dat boek sinds ik het had besteld bij de winkel :'D

    IK WIL NAAR DE FILM o.o Olé ja:Y) ik weet nu een cadeautje voor kerst aan vriendin x3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    heb ik iets gemist? o.O
    want voor zover ik weet komt twilight in nederland pas 4 december uit =\ (jammer genoeg)

    heb ik iets gemist? o.O
    want voor zover ik weet komt twilight in nederland pas 4 december uit =\ (jammer genoeg)

    In Be is de avant-première dinsdag. Ik heb de tickets van Amélie gekregen. ^^

    En nu schijnt het in nederland weer voor kerst te izjn ofzo ? Ik hou het niet meer bij xD

    ik ga niet naar de première maar pas vrijdag met mn vriendinnen
    Die boeken zijn gewoon zalig !!!
    ik heb de laatste 2 al besteld ^-^ *loves it*


    But love's a malady without cure

    Ik ken twilight van een sims 2 serie(aanrader).
    Kan de boek niet vinden in de winkels en ben blut

    TWILIGHT IS GENIAAAAL. En ik ga zeker! :'D
    ANKEEEEEE wij kunnen niet woensdag hoor!
    dan is mijn moeder jarig! :O


    AAP

    ik ga denk ik vrijdag 5 dec. want hij komt in NL 4 dec uit, en dan ga ik wrs niet en ik vier 6 dec pas sinterklaas dus... en om helemaal naar R'dam te gaan :/ al zou ik het wel willen XD
    +ik ga 500 x :Y) [/jk]

    Ik wil ik moet ik zal die zien !


    We'll never be as young as we are tonight

    IK
    BEN
    VERSLAAFD
    AAN
    TWILIGHT
    EN
    IK
    GA
    ZEKER
    DIE
    LEKKERE
    FILM
    ZIEN
    hihi =$


    :$


    I can't see the future with tears in my eyes

    Mijn tweelingzus gaat naar de avant-premiere, maar da's omdat een vriendin haar had meegevraagd, dus ik kan niet mee :(
    Maarjah... that's life x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik kan niet ik ga weg met de school vanaf woensdag en da week erna heb ik exames duurt nog keilang voor ik hem zie Ö

    Ik ga dankzij een vriendin morge naar de avant-premiere!^^
    Helaas kan mn tweelingzus nie tmee=(


    Get outta my head!

    Aaaaaaaaaaaaaah.
    - is net terug van de avant-première -
    Aaaaaaaaaaaaaah.
    Omgay, dat is echt mijn favo film!!!