• Hoi Hoi allemaal,

    Zoals jullie misschien is opgevallen (Misschien ook wel niet) staat mijn naam niet meer in de bekende rode kleur. Ik ben sinds kort geen moderator meer. Ik wilde dit even uitleggen/ verantwoorden.
    Na lang twijfelen heb ik toch de keuze gemaakt. Ik ben ongeveer een jaar moderator geweest en ik heb enorm genoten van mijn tijd in het team. Iedereen is stuk voor stuk anders, en dat is wat het zo geweldig maakt. Ik heb in dat jaar enorm veel bijgeleerd, en ben ook mezelf een aantal keer tegen gekomen. Ik weet zeker dat ik daar dingen heb geleerd die me echt van pas gaan komen. Daarom wil ik allereerst de hele crew bedanken.

    De reden van mijn vertrek is de volgende: Ik heb het enorm druk met school, werk en mijn sport. Ik hou ongeveer 2 avonden per week over, die ik echt vrij heb, waar ik keihard moet werken om mijn huiswerk op orde te hebben. Ik zit in het voorexamenjaar, en heb het enorm druk, en daar zal volgend jaar geen verandering in komen. Als ik op Quizlet kwam was dat om mijn taken als moderator te vervullen. Ik merkte echter, dat ik hierdoor geen tijd meer had voor andere dingen. Ik schreef altijd heel veel, maar hier kwam ik niet meer aan toe. Quizlet werd een verplichting die ik mezelf oplegde omdat ik niet vond dat ik het team in de steek mocht laten omdat ik het druk had, maar hierdoor verloor Quizlet een deel van zijn "magie" die me in eerste instantie zo aantrok. Dit had niets te maken met het moderator zijn, maar meer met mijn eigen prioriteiten en het gemis van het schrijven.

    Omdat we bezig zijn met de moderator verkiezingen, vond ik dat het tijd was voor iemand die er wel de tijd in kon steken en iemand die er het enthousiasme voor had die ik in het begin ook had.

    Nogmaal, wil ik iedereen bedanken, en ik ga het enorm missen. Maar allereerst ga ik alles eens op een rijtje zetten zonder de druk die ik mezelf iedere keer oplegde (:

    Liefs,

    Anouk

    [ bericht aangepast op 12 mei 2014 - 17:21 ]


    Miep

    Nou, wat jammer. Waarom vertrekken er de laatste tijd toch zoveel goeie moderators.

    Maar het is natuurlijk wel begrijpelijk dat het "echte" leven voorgaat. Nog veel succes met alles! c;


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Heel erg jammer, maar ik snap het wel. Ik heb nu bijna mijn examenjaar gehad en ik had er echt veel tijd voor nodig. Ik wens je heel veel succes met alles!


    Deep inside, I've never felt alive

    Wat jammer, maar het valt te begrijpen. Succes en sterkte nog met al die drukte!


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    Wat jammer, maar het valt te begrijpen. Succes en sterkte nog met al die drukte!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wow, de derde op rij ... Eerst Bes, dan Evelien, nu jij.
    Maar ik vond je echt een topmod (: Ik begrijp het ook wel (: Veel succes met je studies nog!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Whoa, weer een mod weg. Echt raar dat er nu alleen maar 6 mods over zijn.
    Ik wil je heel veel succes met je studie en alle drukte die erbij komt wensen. Hopelijk blijf je wel op Q.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2014 - 17:34 ]


    -

    Foraoise schreef:
    Wat jammer, maar het valt te begrijpen. Succes en sterkte nog met al die drukte!


    Pretty is just a pretty word.

    Ik vind het echt jammer, maar ik vind het een goede keuze. Super veel succes Nouk! <3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Foraoise schreef:
    Wat jammer, maar het valt te begrijpen. Succes en sterkte nog met al die drukte!


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Oei, het wordt zo wel weer extra duidelijk dat er echt nieuwe mods nodig zijn. En jammer dat je stopt, maar natuurlijk ook heel begrijpelijk. Bedankt voor al het werk dat je voor Q hebt gedaan en hopelijk kun je nu toch weer net iets meer ontspannen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Memoria schreef:
    Ik vind het echt jammer, maar ik vind het een goede keuze. Super veel succes Nouk! <3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ellery schreef:
    Whoa, weer een mod weg. Echt raar dat er nu alleen maar 6 mods over zijn.
    Ik wil je heel veel succes met je studie en alle drukte die erbij komt wensen. Hopelijk blijf je wel op Q.

    Gelukkig heb ik ook nog modpower, maar het is wel weinig ja..

    Jammer dat je stopt, maar ik begrijp jouw keuze. Veel succes met school en je sport (:


    26 - 02 - '16

    Memoria schreef:
    Ik vind het echt jammer, maar ik vind het een goede keuze. Super veel succes Nouk! <3


    •*• Lululu •*•

    Jammer, maar je prive leven is gewoon belangrijker.
    Succes met je school enzo!


    #WWED - What Would Emma Do?