• Wie, o, wie zou mijn nieuwe username kunnen uitspreken? ^^

    Ja, ik ben maar weer eens voor een wijziging gegaan ;P Ik heb een lichtelijke obsessie voor Anastasia (tekenfilm van Fox Studios). Ik was eens op haar wikipediapagina aan het kijken en toen zag ik haar tweede naam: Nikolajevna.

    En dat vond ik wel een leuke username ^^

    Dus: wie gaat de uitdaging aan? ;P


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik denk dat het Nie-koo-laa-jef-naa is. Met de klemtoon op de eerste lettergreep...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Amused schreef:
    Niekoolaajefna

    Valentino schreef:
    Ik heb me voor een essay verdiept in de Romanovs, dus ik weet hoe ik het moet uitspreken. (:
    Het is trouwens niet haar tweede voornaam, maar de achternaam van haar moeder, die ze in Rusland vervormen naar de vrouwelijke vorm en dan geld als tussennaam, dus een dubbele achternaam. (Als ik het goed heb, ik weet het niet meer zeker.)
    Was het niet gewoon omdat haar vader Nikolaj heette? Want haar broertje heette Alexej Nikolaj Romanov. En haar zussen heetten ook allemaal Nikolajevna.
    Haar vader heette Nikolaj Alexandrovich Romanov en zijn vader heette Alexander.
    Dus volgens mij komt het van de naam van de vader.

    Maar ik hou ook van het verhaal van Anastasia (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Haha. Ik hield mijn hele werkstuk over haar. Ik hou van die familie. Echt je naam is geweldig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Valentino schreef:
    Ik heb me voor een essay verdiept in de Romanovs, dus ik weet hoe ik het moet uitspreken. (:
    Het is trouwens niet haar tweede voornaam, maar de achternaam van haar moeder, die ze in Rusland vervormen naar de vrouwelijke vorm en dan geld als tussennaam, dus een dubbele achternaam. (Als ik het goed heb, ik weet het niet meer zeker.)


    Dat is ongeveer waar. Ze hebben eerst hun voornaam, dan een tussennaam - de voornaam van hun vader vervoegd met achtervoegsel. Anastacia's vader heette ook Nikolaj vandaar - en dan komt de achternaam - deze is ook het zelfde als die van hun vader maar dan ook met een achtervoegsel. Hit is ook de reden waarom veel Russen in NL hun naar niet mogen houden want deze met precies het zelfde zijn van ofwel de vader ofwel de moeder. De vrouw van Poetin heet dan Poetina en zijn dochter ook. Zijn zoon heet echter Poetin en dat is tegen onze wet. :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    MissStoran schreef:
    ahha ikke ik sprak het uit als
    niekoolaajeffnaa


    Inspiration can hit you any time

    Niekoolaadjevna.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Nadal schreef:
    (...)

    Dat is ongeveer waar. Ze hebben eerst hun voornaam, dan een tussennaam - de voornaam van hun vader vervoegd met achtervoegsel. Anastacia's vader heette ook Nikolaj vandaar - en dan komt de achternaam - deze is ook het zelfde als die van hun vader maar dan ook met een achtervoegsel. Hit is ook de reden waarom veel Russen in NL hun naar niet mogen houden want deze met precies het zelfde zijn van ofwel de vader ofwel de moeder. De vrouw van Poetin heet dan Poetina en zijn dochter ook. Zijn zoon heet echter Poetin en dat is tegen onze wet. :Y)


    Ja zo was het!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Nikola-jevna

    Amused schreef:
    Niekoolaajefna


    •*• Lululu •*•

    niekooladzjevnaa??? zoiets??

    Nikolajevna.
    Ik spreek het uit als: Niekoolai-jeefna.

    WAAROM DIE USERNAMES SOFIE D:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Niekolajeevna

    Eepiline schreef:
    Nikolajevna.
    Ik spreek het uit als: Niekoolai-jeefna.

    WAAROM DIE USERNAMES SOFIE D:

    Je kent me toch? Ik doe altijd moeilijk ;P


    Deep inside, I've never felt alive

    Nikolajevna schreef:
    (...)
    Je kent me toch? Ik doe altijd moeilijk ;P

    Eén van de redenen waarom ikvan je hou. (cat)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please