• Yaaaay het is bijna zover, Halloween staat voor de deur en ik heb er zin in. Ik ben al op Halloweentocht geweest met mijn kleine zus, maar op Halloween begint het echte werk en gaan de zusjes samen deur aan deur gaan om snoep in te zamelen.

    Nu is mijn vraag, wat doen jullie met Halloween en in wat gaan jullie je verkleden?

    Ik heb mij vorige week geschminkt als Emily uit Corps Bride en ik denk dat ik dat volgende week opnieuw zal doen.
    Indien jullie foto's hebben, wil ik die zeker zien. Share it!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Snoep inzamelen? Waar woon je?
    Ik had dinsdag een halloweenavondje met wat vriendinnen ^^. Ik was verkleed als.. Ik weet niet eigenlijk, lol. Een demonisch meisje of iets. Zwarte jurk, donkere make-up, etc.
    Ik heb op film staan hoe we Slender spelen, maar moet nog uitvinden hoe ik de tape op mijn computer kan krijgen D:


    i put the fun in funeral

    Ik ga woensdag naar een vriendin van me. Daar hebben we afgesproken met een aantal andere vrienden. Die ene vriendin heeft naast haar huis een ander huis (vroeger van haar tante) en daar gaan we slapen + films kijken en ook een soort nachttocht doen haha.

    Descartes schreef:
    Snoep inzamelen? Waar woon je?
    Ik had dinsdag een halloweenavondje met wat vriendinnen ^^. Ik was verkleed als.. Ik weet niet eigenlijk, lol. Een demonisch meisje of iets. Zwarte jurk, donkere make-up, etc.
    Ik heb op film staan hoe we Slender spelen, maar moet nog uitvinden hoe ik de tape op mijn computer kan krijgen D:
    Ik woon in Oostkamp. Oh wat leuk en ik heb eigenlijk ook geen idee. Sorry.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zou naar een filmavond gaan, MAAR ER IS GEEN PIZZA OMDAT IK DE GARNAAL BELEDIGDE! D:

    Wat is een pizzaloze horroravond? Grmbl, ik ga alle garnalen die ik zie schoppen.


    quidquid excusatio prandium pro

    ik ga morgen met mn broertje en mn zus de deuren langs want dat wou die graag. maar ik weet nog niet als wat

    Meh. Hier wordt Halloween niet echt gevierd :C En op de dag zelf heb ik gewoon 'n ouderavond :'D Maar ik zal 't ooit een keer uitvoerig vieren in Amerika!

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 22:07 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Incredulity schreef:
    Ik ga woensdag naar een vriendin van me. Daar hebben we afgesproken met een aantal andere vrienden. Die ene vriendin heeft naast haar huis een ander huis (vroeger van haar tante) en daar gaan we slapen + films kijken en ook een soort nachttocht doen haha.
    Nachttochten zijn zo leuk. Maar wel gevaarlijk als er veel modder ligt en de boomstronken kiezen om boven de grond te komen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mordin schreef:
    Ik zou naar een filmavond gaan, MAAR ER IS GEEN PIZZA OMDAT IK DE GARNAAL BELEDIGDE! D:

    Wat is een pizzaloze horroravond? Grmbl, ik ga alle garnalen die ik zie schoppen.
    Great. Nu heb ik zin in pizza.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ooh cool, ik zou willen dat Halloween hier wat groter gevierd werd :') Veel plezier in ieder geval!
    Maar ik ga misschien een filmavond houden bij een vriendin thuis op woensdagavond aangezien we donderdag vrij hebben. Alleen weet ik niet zeker of het door gaat, ik hoop van wel.


    As travars

    YOURHEAD schreef:
    ik ga morgen met mn broertje en mn zus de deuren langs want dat wou die graag. maar ik weet nog niet als wat
    Ja, het is ook vooral voor mijn zusje dat ik het doe.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Longclaw schreef:
    Meh. Hier wordt Halloween niet echt gevierd :C En op de dag zelf heb ik gewoon 'n ouderavond :'D Maar ik zal 't ooit een keer uitvoerig vieren in Amerika!
    Ik vind het ook jammer dat dat hier niet zo fanatiek gevierd wordt. Ahja, we maken er het beste van.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hier wordt het niet gevierd. Jammer genoeg.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Pompeii schreef:
    ooh cool, ik zou willen dat Halloween hier wat groter gevierd werd :') Veel plezier in ieder geval!
    Maar ik ga misschien een filmavond houden bij een vriendin thuis op woensdagavond aangezien we donderdag vrij hebben. Alleen weet ik niet zeker of het door gaat, ik hoop van wel.
    Idem. Al gaat het er in Amerika er soms wat over. Je verkleden als een of andere hoer vind ik persoonlijk niet echt halloween.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Halloween word hier bijna niet gevierd. Heb eigenlijk nog nooit wat met halloween gedaan.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik ga met wat vrienden naar een feest dat helemaal in Halloween stijl is. Weet nog steeds niet hoe ik zal gaan. Dacht aan een uber schattig jurkje maar verder heel demonisch. Maar dat gaat hem echt niet worden met deze kou. Kom normaal al onderkoeld thuis.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!