• Tips om erachter te komen of iemand je leuk vind. Heb namelijk morgen weer stage en heb mezelf voorgekomen om erachter te komen of mijn boertje me ook wel écht ziet zitten. Maar aangezien we een beetje lang leven de lol met elkaar omgaan, wordt dit misschien wat lastiger. Dus, anyone?


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik las 'broertje'. Wait wut? Misschien moet ik maar recht voor het scherm gaan zitten ipv schuin :].
    I dunno dude, ik faal daar zelf ook in en daarom he'k 't ook opgegeven :'].


    No growth of the heart is ever a waste

    Je weet het denk ik nooit helemaal zeker tenzij je het echt vraagt. Of als je hem misschien meevraagt op iets duidelijk 'date-achtigs' (uit eten bijvoorbeeld) en hij daar wel positief op reageert. Dan ben je ook al wel een stap verder.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Of je zegt dat je met iemand uitgaat en als hij neidig wordt dan is hij in love whit u !

    Veel suc6 ;)


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    Vraag het hem. :Y)


    You are beautiful, you are love.

    Vraag hem gewoon of hij een keertje met jou naar de bios wil. Gaat dat goed, dan kun je hem misschien voor iets anders vragen? Aangezien vrienden ook vaak genoeg naar de bios gaan.


    Physics is awesome

    Mijn goede ervaring is,
    doen alsof of je oprecht geintreseert in waarom die nog geen vriendin heeft! Vraag bijvoorbeeld iets van: weet je wat ik raar vind dat sommige mensen helemaal een idiaalbeeld hebben bij hun vriendje/vriendinnetje, heb jij die ook?

    een soort van direct maar toch indirect haha

    succes x

    OhMyAfellay schreef:
    Mijn goede ervaring is,
    doen alsof of je oprecht geintreseert in waarom die nog geen vriendin heeft! Vraag bijvoorbeeld iets van: weet je wat ik raar vind dat sommige mensen helemaal een idiaalbeeld hebben bij hun vriendje/vriendinnetje, heb jij die ook?

    een soort van direct maar toch indirect haha

    succes x


    Diegene waar ze verliefd op is heeft een vriendin. :') (maar het gaat niet zo goed)


    You are beautiful, you are love.

    Uchiha schreef:
    Ik las 'broertje'. Wait wut? Misschien moet ik maar recht voor het scherm gaan zitten ipv schuin :].
    I dunno dude, ik faal daar zelf ook in en daarom he'k 't ook opgegeven :'].

    Ik las het ook:S


    •*• Lululu •*•

    lol ik las eerst broertje hahahaahaha


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.